بازدید 22964
۱

بن رودز: ترور فخری‌زاده اقدامی هولناک بود

مشاور امنیت ملی رئیس‌جمهور پیشین آمریکا، ترور دانشمند هسته‌ای ایران را هولناک توصیف کرد که با هدف تضعیف دیپلماسی صورت گرفته است.
کد خبر: ۱۰۱۷۷۸۹
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۰ 28 November 2020

به گزارش «تابناک» به نقل از فارس، «بن رودز» مشاور امنیت ملی «باراک اوباما» رئیس‌جمهور پیشین ایالات متحده، ترور شهید «محسن فخری زاده» دانشمند هسته‌ای ایران را اقدامی هولناک و با هدف تضعیف دیپلماسی توصیف کرد.

وی در پیامی که در صفحه توییتر خود منتشر کرد، در خصوص ترور دانشمند هسته‌ای ایران نوشت: «این اقدامی هولناک با هدف تضعیف دیپلماسی میان دولت آینده آمریکا و ایران است. زمان آن رسیده است که تشدید بی‌وقفه (تنش‌ها) متوقف شود».

ترور شهید فخری زاده تاکنون واکنش‌های منفی زیادی را در جامعه بین‌الملل و حتی در داخل آمریکا به همراه داشته است به طوریکه «جان برنان» رئیس سابق سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا موسوم به «سیا»، آن را اقدامی بی‌پروا و مجرمانه توصیف کرد.

وی در پیامی در صفحه توییتر خود نوشت: «این اقدامی بسیار بی پروا و مجرمانه بود. این اقدام خطر تلافی مرگبار و دور جدیدی از درگیری منطقه‌ای را بوجود می‌آورد. برای سران ایران عاقلانه است که منتظر بازگشت رهبری آمریکایی مسئولیت پذیر در عرصه جهانی بوده و در مقابل اصرار برای واکنش علیه عاملان این حادثه مقاومت کنند».

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۸
انتشار یافته: ۱
مرسی واقعا آمریکا. یکی یکی هممون رو دارن ترور میکنن تا شما یکم واکنش نشون بدین؟ خوب جلوی اون گاو روانی ترامپ و اون نتایابورو بگیرین دیگ
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها