بازدید 8998
۱

تعطیلی تمام ادارات استان مرکزی در شهر‌های قرمز

استاندار مرکزی گفت: در هفته آینده تمامی ادارات استان به غیر از دستگاه‌های خدمات رسان و بانک‌ها در شهر‌های قرمز تعطیل خواهد بود.
کد خبر: ۱۰۱۷۷۶۰
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۹ - ۰۳:۲۱ 28 November 2020
به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، سید علی آقازاده شامگاه هفتم آذرماه در خصوص ارزیابی محدودیت‌های کرونایی اخیر بیان کرد: در طول هفته گذشته همه دریافت‌ها و مشاهدات و اخبار دریافت شده از استان نشان داد که مردم طرح محدودیت را خوب مدیریت کردند. فرمانداران، دانشگاه علوم پزشکی، پلیس راه و نیروی انتظامی، اعضای شورای تامین و اعضای بسیج در اجرای طرح محله محور شهید سلیمانی خوب عمل کردند.

وی با بیان اینکه عملکرد استان در هفته گذشته بسیار رضایت بخش بود و مردم به خوبی مدیریت داشتند به طوری بیش از ۹۰ درصد گزارشات نشان می‌دهند که در هفته گذشته موفق بودیم، گفت: با مقایسه آمار هفته چهارم آبانماه و هفته اول آذرماه، نتایج نشان می‌دهد که موارد مثبت ویروس کرونا در هفته اول آذرماه نسبت به هفته چهارم آبانماه ۱۴ درصد کاهش یافته است و از حدود ۱۸۶۰ نفر به ۱۴۱۰ نفر رسیده، همچنین موارد بستری با ۳۷ درصد کاهش به ۲۲۷ نفر رسیده است.

آقازاده که در گفت و گوی تلویزیونی سخن می‌گفت، افزود: خوشبختانه در موارد فوتی کاهش ۲۰ درصدی رقم خورده است به طوری که از ۸۳ مورد فوتی در هفته پایانی آبانماه به ۶۷ مورد در هفته اول آذرماه رسیده ایم، البته نتیجه این همکاری مردم در هفته گذشته دو هفته دیگر خود را نشان می‌دهد، ولی به نظر می‌رسد آمار خوبی را در هفته آینده از عملکرد مردم در هفته گذشته داشته باشیم.

استاندار مرکزی افزود: ادارات دولتی تمام شهر‌های قرمز همچون اراک و ساوه، منهای ادارات خدمات رسان و بانک ها، هفته آینده تعطیل است تا بتوانیم با همکاری ۱۰۰ درصدی مردم طی دو هفته آینده، آمار‌های امیدوارکننده‌ای از کنترل ویروس کرونا در استان مرکزی داشته باشیم.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۱
سلام .
آقا کجا تعطیل ؟؟؟ بیایید ببینید کارمندان اداره مالیات ساوه توی این واویلای کرونا برا چی باید کار کنند .
همه تاکیدات و توصیه های مسئولین بهدتشت براحنی نادیده گرفته میشود چرا نظارتی نیست
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل