بازدید 10233

تصمیم گیری در خصوص تعطیلی ادارات در قم

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری قم با اشاره به جلسه روز شنبه ستاد عالی مقابله با کرونا با حضور رئیس جمهور و وزرا، تصریح کرد: بعد از این جلسه در خصوص تعطیلی رسمی ادارات و دستگاه‌های اجرایی تصمیم گیری خواهد شد لذا فردا ادارات و دستگاه‌های ضروری به فعالیت‌های خود ادامه خواهند داد.
کد خبر: ۱۰۱۷۶۸۹
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۰ 27 November 2020
به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، محمدرضا گروسی در گفتگو زنده با شبکه خبر استان قم، بیان کرد: با توجه به مدیریت شهر‌های قرمز کشور به دلیل تشدید بیماری‌های ناشی از شیوع ویروس کرونا، استان قم نیز در خصوص تعطیلی ادارات و دستگاه‌های اجرایی ملزم به رعایت قوانین است که ادارات و دستگاه‌هایی که فعالیت ضروری انجام میدهند با ۵۰ درصد کارکنان و سایر ادارات با یک سوم پرسنل به ادامه فعالیت بپردازند.

وی در خصوص بخش نامه جدید هیئت دولت در خصوص تعطیلی یک هفته‌ای ادارات و دستگاه‌های اجرایی، تصریح کرد: همه دستگاه‌های ضروری طبق روال هفته گذشته در محل کار حضور خواهند داشت و سایر دستگاه‌ها نیز تا ابلاغ رسمی از سمت ستاد مقابله با کرونا و سازمان اداری استخدام، به فعالیت خود ادامه خواهند داد.

معاون استاندار با اشاره به جلسه روز شنبه ستاد عالی مقابله با کرونا با حضور رئیس جمهور و وزرا، تصریح کرد: بعد از این جلسه در خصوص تعطیلی رسمی ادارات و دستگاه‌های اجرایی تصمیم گیری خواهد شد لذا فردا ادارات و دستگاه‌های ضروری به فععالیت‌های خود ادامه خواهند داد.

گروسی در انتها در خصوص فعالیت بانک‌ها در روز شنبه، اظهار کرد: بانک‌ها براساس بخش نامه وزارت اقتصاد در روز شنبه با ۵۰ درصد از پرسنل خود به ارائه خدمات مشغول هستند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی