بازدید 297982
فوری:

یکی از دانشمندان رده بالای هسته ای-موشکی کشور ترور شد/ شهید محسن فخری زاده کیست؟ + ویدیو

ساعاتی قبل محسن فخری زاده یکی از دانشمندان رده بالای حوزه هسته‌ای و موشکی کشور در منطقه آبسرد دماوند (استان تهران) ترور شد.لازم به ذکر است این دانشمند برجسته کشور به همراه محافظ خود در ورودی شهر آبسرد مورد تهاجم انتحاری قرار گرفته است. همچنین اصابت شلیک مستقیم گلوله باعث آسیب شدید وی شده و محافظ او نیز زخمی شده است.
کد خبر: ۱۰۱۷۶۷۹
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۲ 27 November 2020

ساعاتی قبل یکی از دانشمندان رده بالای حوزه هسته‌ای و موشکی کشور در منطقه آبسرد دماوند (استان تهران) ترور شد.

به گزارش تابناک، محسن فخری‌زاده دانشمند هسته‌ای کشورمان، عصر امروز جمعه در آبسرد دماوند به وسیله انفجار و شلیک، مورد سوءقصد قرار گرفت. تلاش برای مداوای فخری زاده و سایر مجروحین ادامه دارد.

 

 

***

سرلشکر باقری: انتقام سختی در انتظار عاملان ترور شهید فخری‌زاده است
۱۳۹۹/۰۹/۰۷ - ۲۱:۲۵

 در پی ترور محسن فخری زاده، رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، که منجر به شهادت وی شد، سرلشکر پاسدار محمد باقری، رییس ستادکل نیروهای مسلح در پیامی شهادت وی را تسلیت گفت. 

بنا بر اعلام مرکز ارتباطات و تبلیغات دفاعی متن پیام سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری به شرح ذیل است:

«وَ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ الله فَلَنْ یُضِلَّ أَعْمالَهُمْ* سَیهْدِیهِمْ وَ یصْلِحُ بالَهُمْ* وَ یدْخِلُهُمُ الْجَنَّةَ عَرَّفَها لَهُمْ

و کسانی که در راه خدا کشته شده اند، هرگز کارهایشان ضایع نمی شود. خداوند به زودی آنان را راه می نماید و حالشان را نیکو می گرداند و در بهشتی که برای آنان وصف کرده، ماوا می دهد».
 
بار دیگر تروریست های کوردل وابسته به استکبار جهانی و رژیم پلید صهیونیستی در اقدامی وحشیانه ، یکی از مدیران و خدمتگزاران عرصه علمی،پژوهشی و دفاعی کشور را به شهادت رساندند.  

شهید دکتر محسن فخری زاده؛ رییس سازمان پژوهش و نواوری وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در زمره مدیران ارشد صنعت دفاعی کشور بود که در طول دوران عمر بابرکت خود منشا خدمات فراوانی شده بود و  توانسته بود توان دفاعی کشور را به تراز قابل قبولی از بازدارندگی برساند. ترور این مدیر توانا و شایسته گرچه تلخ و ضربه سنگینی به مجموعه دفاعی کشور بود، اما دشمنان کوردل بدانند راهی را که شهید فخری زاده ها آغاز کرده اند، هرگز متوقف نخواهد شد. گروههای تروریستی و آمران و عاملان این اقدام کور هم  بدانند که انتقام سختی در انتظار آنها خواهد بود. 

اینجانب ضمن تبریک و تسلیت شهادت این دانشمند صنعت دفاعی به فرمانده معظم کل قوا مد ظله العالی، وزیر محترم دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، همکاران ایشان  و خانواده گرانقدر آن شهید؛  اطمینان می دهیم تا تعقیب و مجازات عاملان این ترور شهید محسن فخری زاده از پای نخواهیم نشست.

چگونگی ترور محسن فخری‌زاده
۱۳۹۹/۰۹/۰۷ - ۱۹:۱۳

 

گفته می‌شود وی در مسیر بازگشت از شمال کشور، نیسانی جلوی ماشین شان را می‌گیرد، بلافاصله نیسان پر از مواد منفجره منفجر می‌شود؛ سپس گروهی دیگر می‌آیند و ماشین را گلوله باران می‌کنند. وی با چهار گلوله‌ ترور شده است.

دانشمند کشورمان به شهادت رسید
۱۳۹۹/۰۹/۰۷ - ۱۸:۲۷

وزارت دفاع: بعدازظهر امروز جمعه عناصر تروریست مسلح خودرو حامل محسن فخری زاده رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع را مورد حمله قرار دادند. در جریان درگیری تیم حفاظت ایشان با تروریست‎ها آقای محسن فخری زاده به شدت مجروح شد و بیمارستان منتقل شد.

متاسفانه تلاش تیم پزشکی برای احیاء ایشان موفق نبود و دقایقی قبل این مدیر خدوم و دانشمند پس از سالها تلاش و مجاهدت به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

فخری‌زاده هم‌اکنون در اتاق عمل است
۱۳۹۹/۰۹/۰۷ - ۱۸:۱۴

 

یک منبع آگاه گفت :«محسن فخری‌زاده» دانشمند هسته‌ای کشورمان پس از واقعه ترور بعد از ظهر امروز به بیمارستان منتقل شده و هم‌اکنون در اتاق عمل است.

تلاش پزشکان برای مداوای ایشان و یکی از همراهانشان هنوز ادامه دارد.

برخی منابع خبری گزارش داده اند تلاش‌ها برای احیای این فخری زاده به نتیجه نرسیده و این دانشمند به شهادت رسیده است. 

یکی از دانشمندان رده بالای هسته ای-موشکی کشور ترور شد

لازم به ذکر است این دانشمند برجسته کشور به همراه محافظ خود در ورودی شهر آبسرد مورد تهاجم انتحاری قرار گرفته است. همچنین اصابت شلیک مستقیم گلوله باعث آسیب شدید وی شده و محافظ او نیز زخمی شده است.

بیشتر بخوانید

همچنین خبرگزاری فارس از دماوند گزرش داد، ساعتی قبل صدای یک انفجار در بلوار مصطفی خمینی شهر آبسرد خبرساز شد. شاهدان عینی یک انفجار و پس از آن صدای رگبار را تایید می‌کنند. گفته می‌شود یک خودرو هدف این ترور بوده است. 

بنا بر این گزارش، سه یا چهار تن دیگر در این درگیری کشته می‌شوند که گفته می‌شود از تروریست‌ها بوده اند.

یکی از دانشمندان رده بالای هسته ای-موشکی کشور ترور شد/ محسن فخری زاده کیست؟

▫️در همین راستا رسانه نزدیک به شورای عالی امنیت ملی، خبر ترور دانشمند موشکی کشورمان را تایید کرد.

او تنها دانشمندی بود که نتانیاهو در یک برنامه از او نام برده بود و رسانه‌های اسرائیلی اعلام کرده بودند که نقشه ترور وی در یک بار سال‌های گذشته شکست خورده بود.

یکی از دانشمندان رده بالای هسته ای-موشکی کشور ترور شد

 
 

رسانه‌های اسرائیلی ادعا کرده بودند که نام این دانشمند از طریق لیست‌های سازمان ملل به دست موساد رسیده است.

نام محسن فخری‌زاده به عنوان یکی از پنج شخصیت ایرانی که در فهرست ۵۰۰ نفره قدرتمندترین افراد جهان که از سوی نشریه آمریکایی فارین پالیسی منتشر شده است.

نام فخری‌زاده تحت عنوان «دانشمند ارشد وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح و رئیس پیشین مرکز تحقیقاتی فیزیک (PHRC)» در تاریخ ۲۴ مارس ۲۰۰۷ میلادی، در فهرست تحریم شدگان ایران توسط شورای امنیت سازمان ملل قرار گرفت.

اوایل سال ۱۳۹۷، منابع اسرائیلی اعلام کرده بودند که "موساد" سازمان جاسوسی اسرائیل تلاش کرده یک دانشمند هسته‌ای ایران را ترور کند اما عملیات او موفق نبوده است.

در این باره وبگاه «واللا نیوز» گزارش داده بود عوامل موساد پیشتر تلاش کرده‌اند یک دانشمند هسته‌ای ایرانی به نام «محسن فخری‌زاده مهابادی» که مسئول راکتور اتمی تهران است را ترور کنند.

این وبگاه اذعان کرده بود تمام دانشمندان هسته‌ای ایرانی که پیشتر ترور شدند یا سوء قصدی علیه جان آنها انجام گرفته، عملیات آن توسط عاملین موساد اجرا شده است. مقامات اطلاعاتی خارجی موساد به «واللا» گفته بودند که فخری‌زاده در لیست ترور موساد قرار داشت.

 

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۱۴
در انتظار بررسی: ۱۸
انتشار یافته: ۵۷۳
مرگ بر اسرائیل
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
باید به اسراییل حمله کنیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
شعار زیاد دادیم. دیگه وقت عمله. اعصابم خیلی به هم ریخت. این شهید خیلی نخبه بزرگی بود. نفر اول هسته ایران رو ترور کردن.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
چند نفر از افراد ارزشمند مملکت باید فدای جنگ و تخاصم بی پایان شوند ؟؟
شعار مرگ بس نیست ؟
شماها تهدید می کنید و اونها هم پاسخ می دهند
بسه دیگه !
چند نفر باید کشته بشن ؟
چند سال طول می کشه که یک نفر دانشمند بشه و به جای خدمت به این مملکت قربانی آرزوهای شماها می شه
اگر اسرائیل نابود بشه بعدش چی می شه ؟؟
ما خوشبخت می شیم ؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
بعد بگین اسرائیل ضعیفه. هر زمان اراده میکنن میان میکشن و میرن، چون مطمئن هستن ایران پاسخ نداره. در شهادت سلمانی هم دیدیم که قبلا به امریکاییها اطلاع داده بودند که میخواهیم فلان جا موشک بزنیم پس اون نقطه رو خالی کنید.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
هیچکس حق فرصت سوزی ندارد !!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
جناب ظریف محکوم کرده. و گفته نشانه هایی از دست داشتن اسرائیل به چشم میخوره. خسته نباشی دلاور. خیلی خشنی.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
انتقام انتقام
سبوس برنج شمال
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
مرگ بر آل یهود



مرگ بر تروریست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
اينايي كه منفي ميدن بايد شناسايي بشوند و به عنوان همدستان تروريست ها محاكمه شوند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
پاسخ به20:47
دوست جوگیر هم.طن احساسی فرمانده سپاه یعنی سردار سلامی گفته اگر یک تارموی هرایرانی کم شود کرک وپرتان را خواهیم ریخت بسم الله دانشمند ایرانی ترور شد ببینیم تو حرف وعمل همان انتقام سخت سردار سلیمانی هست سردار سلامی بسم الله شعار دادی عمل کن یاعلی
ناشناس
| Germany |
۲۱:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
به ۲۰:۴۷
منم منفی زدم می دونی چرا؟ چون همه بدبختی این کشور را کسانی که این مرگ گفتن ها را سر می دهند درست کرده اند
لاریسا
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
آهای شماهایی که منفی دادید فازتون چیه ؟ خودتون رو برای مارادونا کشتید بعد یه دانشمند هموطن تون رو کشتند اونم با نامردی بعد خوشحالید شما دیگه کی هستید برید خجالت بکشید خائنید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
ناشناس 21:30 میدونی شرم چیست؟ میدونی ترور چیست؟ میدونی مرگ گفتن چیه ، ترور کردن چیه؟ میدونی بدبختی چیه؟ بدبختی شکم گشنه نیست، فکر گشنه است. .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
لعنت خدا بر اسرائیلی ها.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
بسم الله القاصم الکفاروالمنافقین

سلام علیکم

مخاطب تابناگ
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
به جای مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا بفرمایید چرا همچین شخصیت مهمی باید با ماشین معمولی بچرخه و حضرات با ماشین ضد گلوله و چهل تا بادیگارد ؟
هی شعار
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
مگه میشه بچه هاشون امریکا سر یک میز با بچه های اسراییلی تو دانشگاه باشه بعد بیان کاری برای سلیمانی هاکنند فقط در ظاهر شعار می دن ومحکوم می کنند یک کشور شش میلیونی در مقابل هشتاد میلیون
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
مرگ بر اسرائیل...
در جواب ۱۹:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
ماها تهدید نمیکنیم، اسرائیل تهدید کرده...
ما چند نفر از اونها رو کشتیم که اونهااز ماها، ده ها نفر رو به خاک و خون کشیدند!؟
دست خودت نیست، یا از آلبانی هستی، یا سرت توی آخور بی بی سی و وی یو ای هست!
ناشناس
| United States of America |
۰۴:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
سیاست مثل بازی شطرنج می مونه. هر چند از دست دادن مهره ها دردناک هستند اما حفظ مهره ها هدف اصلی نیست. ایران نباید در دام اسرایل بیافته.
فعلاکه به خاطر باخت ترامپ برای اولین بار امکان چک مات کردن اسراییل داره فراهم میشه اقدام احساسی ایران موجب میشه که این فرصت از دست بره.
فرهنگ استراتژی ایران این که: ماجواب را حتما خواهیم داد. دیر ممکن بشه اما حتما اتفاق میافته.
ناشناس
| Japan |
۰۷:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
مثبت ومنفی چه دردی رادوامیکنه میخوای من هزارتا مثبت تقدیمت کنم اسراییل نابودمیشه ؟اونم باحرف وشعاربزنیدخوب اونوقت مردم باورمیکنن!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
الان وقت انست که درعمل به دشمن نشان دهیم که وقت بزن در روگذشته واگریکی بزنند ده تامیخورند
...
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
وقتی جوابی به ترور های پیشین ندادیم توقعی بیش از این نباید داشت
باز بگیدسازمان ملل خوب است لنعت به وطن فروشان بی وجود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
بیچاره بدبخت عرضه نداری جلوی اسرائیل وایستی به ملت خودت فحش میدی بی وجود خودتی
ناشناس
| Poland |
۲۰:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
فندق مغز وطن پرست با وجود این شهید بزرگوار سال 2007 از طرف دولت امریکا تحریم شده بود. شما در قرن 15 هجری زندگی میکنید اما در غرب هم اکنون قرن 21 میلادی است. عصر، عصر ماهواره است.
سید
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
هیچ وطن فروشی شایسته بخشش نیست
ناشناس
| Netherlands |
۲۱:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
فقط تو خوبی، همه دنیا دشمنن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
دیگرنباید پروتکل الحاقی را اجراکنیم بایدفورا تمام بازرسان انرژی اتمی را اخراج کرد همین ها هویت این دانشمندان رافاش میکنند که منجربه ترورانها میشود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
سلام
من هم به نوبه خود ازدست دادن دانسمند پرتوان این سرزمین یعنی ایران عزیز را به جامعه علمی وخانواده این شهید عزیز ومردم ایران تسلیت عرض میکنم
دوستان ترور صورت گرفت طبق معمول عده ای ازهموطنان با احساسی شدن از این ترور زبان توهین وتهمت به هموطنان خود گشودند وبدورازانصاف وخداپسندانه بجای اینکه تفکر راه مقابله باترور را درپیش بگیرند راه توهین وفحاشی به هموطنان خودکه همین مردم شماها به اینها وطنفروش ومزدور خطاب میکنید عزیزان همین ایران وفرزندان وبرادران من وتو وماهستند لذا اگر نقدی برکامنتهای شما زده میشود وطنفروش ومزدور نیستند بلکه با تفکرات توهین وفحاشی مخالفندوبدورازانصاف وعقوبت اخروی موردهجمه قرارمیگیرند برعلیه تفکراتتان نقد میزنند ولذا باید به این مسئله برسیم ما ومسئولان ما بجای اینکه راه ترور وراه جنگ افروزی را ببندند همواره مرگ براین مرگ بران ودرمنازل ودفتر کارشان نشستند ونسخه مرگ برمیپچندوهرکسی شعار مرگ بر فلان کشور را بلندتربانگ زدانقلابی وجهادی لقب میگرد درصورتیکه اسرائیل وامریکا بجای اینکه مردمانش را برعلیه ایران راهی خیابانها کنند ومرگ برایران شعار بدهند دردفاترشان نحوه ضربه زدن به ایران را درنقشه سیاسیشان پیاده میکنند یگروز نیروگاه نطنز رادرقلب ایران منفجر میکنند ویک روز سردار عزیزمان شهید سلیمانی را وامروز این دانشمند ارزشمند را ترور میکنند وما وهموطنان ما بجای اینکه عملا وعلمی ودفاعی منطقی نقشه دشمنان را نقش براب کننم درحین ساندیس مک زدن دوستان وهموطنان خودرا باالفاظ زشت وبدورازادب دینی واجتماعی خطاب میکنند وخودرا برتر ومتدین ووطنپرست میدانند دوستان عزیز بدانید همین افرادی که شماها انان را با زبان رکیک خطاب میکنید درروزهای حادثه درگوشه گوشه ایران اتفاقی رخ دهد پای کار هستندودلشان بیشترازشماها برای وطن میسوزد لذابیاییم بجای نشستن شعار انتقام دادن ودم ازانتقام سخت زدن عملا اولا راه ترور وتحریم و.... را ببندیم دوما اگر تروری صورت گرفت بنحواحسن ودرخور پاسخش را بدهیم وعزیزان هموطن را توهین نکنیم دستتان میرسد دشمنرا سرجایشان بنشانید نه قلب هموطنانتان را باالفاظ دورازدب برنجانید به امید انروزی که دوست ویار وغمخوارهموطنانمان باشیم و
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
۱۹:۵۳ یک بیوجودرا اجیر میکنن براشون انجام میده حال اگر ایران مستقیم بزنه همین سازمان ملل و بقیه کشورها میگن چرا و بر اساس چه مدرکی زدین .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
ازیک هفته پیش تمام اطلاعات محرمانه که دراختیار ترامپ قرارمیگیرد برای بایدن هم ارسال میشود پس قطعا بایدن هم درجریان این تروروحشیانه بوده !!!!
دیگه دارم خیلی احساس حقارت میکنم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
دایمامیزنن و جواب نمیگیرن وجری ترمیشن
ناشناس
| Netherlands |
۱۹:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
یکم دیر داری احساس می کنی ما خیلی وقته دچار این احساسیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
وقتی مرغ شد صفی بیکاری شد 25 درصد احساس حقارت نکردی؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
حقارت تو این است که دستت همیشه می‌خواهد به دشمنان خودت دراز باشد ولی کسی که شرف دارد گشنگی می کشد ولی با آدمهایی مثل تو که انسان هم نیستید دم خور نمی شود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
روحانی: ما در زمان مناسب !! تلافی خواهیم کرد و درتله دشمن برای وارد شدن به تنش نمی افتیم !!!!!
دیگه وقت مدارا ودست روی دست گذاشتن نیست باید جواب پشیمان کننده به صحیونیست هاداد
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۱۹:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
صهیونیست درسته مجید دلبندم، یکم سوادتون رو هم ببرید بالا
ناشناس
| Germany |
۲۱:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
هنوز املای کلمه رو یاد نگرفتی میای چرند مینویسی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
شماهایی که نطرات مخالف همیشه دارید غیر مستقیم راضی به این شهادت هستید پس بجای گلایه از گرانی و .... که عامل اصلیش تحریمهای همین اربابانتون هستند برید از همونا که براشون ...نونتون هم بگیرید
انالله و اناالیه الراجعون
خشم آور است، فرزندان ایرانیان را ترور می‌کنند و ما همچنان شعار می‌دهیم...
بزرگترین سرمایه نیروهای انسانی کشور هستند..
پاسخ ها
مخاطب تابناک
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
دوست عزیز سرمایه های کشور کسایی هستن که با ماشین ضدگلوله و چهل تا محافظ و زیر چتر اطلاعاتی میرن حرم امام رضا نماز میخونن و امثال این دانشمندا براشون ارزشی ندارن در حالی که بر خلاف خودشون جایگزین ندارن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
روحانی : احساسی عمل نمیکنیم ودرتله دشمن نمی افتیم در زمان مناسب ! انتقام میگیریم
چرا ما باید رفتاری از خودمون بروز بدیم که با بقیه دنیا دشمن بشیم؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
یا مزدوری یا ساده لوح به تمام معنا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
خفه شو.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
بی غیرت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
بی‌غیرت بی‌وطن
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
بر بیشرف منافق و بزدل لعنت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
چقدر باید احمق و نفهم باشی که این جمله رو نوشتی ما دنیا را با خودمون دشمن کردیم؟ این همه جنایت و گنده کاری امریکا تو دنیا را نمیتونی ببینی؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
چیکار کردیم مگه؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
با بقیه دنیا؟!! اسرائیل شد بقیه دنیا؟ خیلی سخته بفهمی استقلال بالاترین کالای امروز دنیاست که داشتنش هزینه داره
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
دوست و هم وطن عزیز، چرا گفته میشه همه دنیا؟
فقط چند کشور زیادی خواه و انحصار هستند که مدام کودتا و ترور می کنند و کشورها رو به جان هم می اندازند. مشخصا انگلیس ازحدود 2 قرت پیشتا حالا و فرانسه و آمریکا هلند و ...
تاحالا چند کشور افریقایی یا آمریکای جنوبی با ما دشمنی کرده اند؟ کشورهایی که متجاوزند فقط نفت و مواد معدنی ما می خواهند. همین ! ! ! !!
فیلم " سکوت بره ها " ببینیدخیلی جالب و آموزنده است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
کیما با بقیه دنیا دشمن شدیم؟ ما رفتیم توی دریاهای بغل انگلیس و مرتب به انوها حمله می کنیم ؟ ما رفتیم تو جزایر و کشور های نزدیک آمریکا مرتب به انها حمله می کنیم وتوطئه!
ما تو کار اونها دخالت می کنیم؟
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
اگه مثل عربستان گاو شیر ده بشی کسی باهات دشمن نیست ---بله قربانظالمان دنیا نشدن هزینه داره
اینم قدرت ما که مسئولین دائم میزنن تو سر مردم میگن اگه مشکل داریم و تحریم هستیم عوضش امنیت و اقتدار داریم
اسرائیل برای چندمین بار تو داخل کشور ما ترور میکنه تو خارج از کشور هم که هر چند وقت پایگاههای ایرانو میزنه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
فکر کردی نمی‌توان در کشورها ترور کرد؟ قطعا راحت ترین کار ترور است که ما نکردیم ولی از این به بعد تماشا کن
اردشیر
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
مسئله این نیست. مسئله وطن فروشی یک عده قلم به مزد است. ببینید، آیا ما می توانیم این عملیات را در اسرائیل انجام بدهیم. نه. ولی اسرائیل آن هم به دست اونهایی که شناسنامه ایرانی دارد این جنایت ها را مرتکب می شود. مطالب شما و امثال شما هم در خدمت همانها است.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
زدن پایگاه که همش جنبه گرد و خاک راه انداختن داره پس چطور کسی از ایران شهید نمیشه؟
فقط یکبار مستقیم ایرانی ها زدند که جوابش همونجا گرفتند.
این هم که جوابش ساده هست یکی از همین بیوجودهایی که تو فصای مجازی لجن پراکنی میکنن اجیر و عیر مستقیم ترور میکنن که مسیولیتی نداشته باشند.
الان ایران مستقیم اسرائیل را بزنه مجامع بین المللی و دیگر کشورها همش میگن طبق کدوم مدرک زدین
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
کوته فکر
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
امنیت همونه که راحت نشستی تو خونه ات داری کامنت می نویسی
جواب ناشناس ۲۱:۵۱
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
حتی تو افغانستان و لیبی هم مردم انقدر فرصت دارن تو خونشون کامنت بنویسند نکنه این هم برای مردم زیادیه از نظر امثال شما
بایدبه تلافی این ترور و انفجارچندماه گذشته سایت نطنز تل اویو موشکباران بشود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
چشم !
این مردم گرفتار و فقیر و نا امید توان جنگ ندارند
الان نوبت شما شکم سیرهاست که هر چه خورده اید پس بدهید
ناشناس
| United States of America |
۱۹:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
چطوره شما و زن و بچه ات را بفرستیم جنگ؟
1- سیستم امنیت کشور به آنها اجازه داده تعرض کنند.
2- مدارک مستند برای اتهام باید جمع آوری و در همه دنیا اقامه دعوا شود.
3- واضح است این عمل برای تحریک ایران برایبرهم زدن تعامل بر سر توافق هسته ای است.
4- آدم زیرک انتقام این امر را بشیوه مناسب و در زمان و مکان مناسب میگیرد نه در زمان الان که اسراییل میخواهد ایران را در مقابل جامعه بین المللی قرار دهد.
5- ترور همیشه محکوم است و پاسخ دادن آن انجام خواهد شد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
نمیخواد چند تا پایگاه بزنین , یه دونه دانشمند اسرائیلی رو در تل آویوو بکشید ! مدارک و عکسهای مربوط به تحقیقات بمب اتمی اسرائیل رو هم رو کنید !
ناشناس
| Luxembourg |
۲۳:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
باشه این گوی و این میدان بریدد جواب اسراییل رو بدید شما
ناشناس
| Japan |
۰۷:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
اگراین کارشدمن یک عمرحرف شماراباورمیکنم!!۹
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
الان وقت انست که درعمل به دشمن نشان دهیم که وقت بزن در روگذشته واگریکی بزنند ده تامیخورند
بله.و در بازی های سیاسی حضرات چپ و راست شاهد جولان موساد در کشور هستیم.این هم نتیجه حمایت بعضی ها از آذربایجان در جنگ.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
کدوم حمایت؟
ایرانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
معلومه که سنگ آزربایجان خیلی سنگینه و خیلیها از زیرش نمیتونن بلندشن
بابک
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
این چه ربطی به مسئله آذربایجان دارد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
ارمنی آب رو بریز اونجات که بیشتر میسوزه
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
عجب قیاس مع الفارق کردی جناب سیاستمدار. ارمنی ها در مساجد یک کشور شیعی خوک پرورش می دادند. میدونی یعنی چی؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
حمایت از تروریسم پکک و ارمنی باید مینوشتی همطون
زمانی که پاسخ به ترور ظالمانه شهید سردار سلیمانی ضعیف بود، دشمن جرات میکند در داخل کشور ترور انجام دهد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
هیهات من الذله
صحیونیست ها دراولین سوراخ موش قایم بشوند
انتقام سخت در راهست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
نکنه انتقام سخت تو هم مثل نوشته ات هست عزیزم سطح سوادت نمیرسه بنویس صهیونیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
دو تا کامنت گذاشتی تو هر دو‌ صهیونیست رو‌اشتباه نوشتی. ببین رو چه کسایی حساب باز می کنیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
صهیونیست
ناشناس
| Luxembourg |
۲۳:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
جوک نگو
ناشناس
| United States of America |
۰۸:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
همش حرف
اقای روحانی اقای ظریف باز هم دم از مذاکره میزنید؟ شرافت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
مذاکره نکردین که اینطور شد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
اونایی که 24یی آمریکا رو بزک میکنن، بنظرت شرافت دارن؟ اگه داشتن برجام این توافق برد بردخخخ ایجاد نمیشد دوس من!
ناشناس
| Netherlands |
۲۱:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
ما با صدام هم صلح کردیم، این که چیزی نیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
مذاکره با صدام برای پایان جنگ بود تازه وقتی زمین هایمان را کامل گرفتیم
افتاد الان؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
به هیچ عنوان نباید مذاکره کرد
اگر این مطلب صحیح باشد نشان دهنده بی کفایتی تیم های حفاظت از این افراد است اگر هم حفاظت کامل نداشته اند که بدتر.اگر در کشوری مثل چین این اتفاق روی می داد همه اعضای تیم حفاظت و مدیرانشان را به جرم بی کفایتی تیر باران می کردند
واقعا جای تاسف ،همه نخبه های این کشور که خودفروخته نبودند یک به یک به شهادت رسیدند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
دیگرنباید پروتکل الحاقی را اجراکنیم بایدفورا تمام بازرسان انرژی اتمی را اخراج کرد همین ها هویت این دانشمندان رافاش میکنند که منجربه ترورانها میشود
در دوران رییس جمهور اسبق پس از ترور اولین دانشمندمان از تنها روشی که میشناختم یعنی ستونهای نظرات روزنامه ها عرض کردم محافظت از دانشمندان هسته ای باید در سطح مقامات طراز اول کشور باشد.متاسفانه با بی مبالاتی دولت احمدی نژاد سلسله ترورهای انزمان اتفاق افتاد.امروز دوباره عرض میکنم.فرض کنید دانشمندان هسته ای ما رییس جمهور یا رییس مجلس هستند.لایه های حفاظتی را تشدید کنید زیرا از دست دادن انها به این سادگیها قابل جبران برای کشور نیست.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
حفاظت با دولست نیست عزیز دل
ای بر هر چی تروریسته لعنت
پاسخ ها
سید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
ذستم خورد منفی ببخشید ،، لعنت به هرچی تروریست بیشرف
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
بیشمار
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
اینایی که منفی دادن یعنی ای بر هر چی تروریسته
درود، خداکنه شب یه تروریست بره کنارشون تا قشنگ قربون صدقش برن
سکانسی از فیلم ماجرای نیم روز :
تو کار اطلاعاتی باید ببینی چی میدی چی میگیری!!!
ما ایرانی ها که عادت کردیم فقط بدیم.
شهادت بدون انتقام 4 دانشمند هسته ای
شهادت بدون انتقام جاچ قاسم
شهادت بدون انتقام شهید عزیز امروز
خدایا این کشور را از مدیریت نسل اولی ها در تمام قوا و ابعاد مدیریتی رهایی بخش تا عزت و قدرت و انتقام های سخت مردم مظلوم ایران برگردد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
نسل اولی ها و فک و فامیلشون
آخه خودشونم برن یه چند تا آقا زاده دارن که کارها رو میدن دستشون
آقا زاده هایی که جز آسایش ، چیزی در زندگی ندیدن و درکی از بدبختی و نداری ندارن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
به نظر من خبیثان دست به اقداماتی زده اند که در نظر انها ایران جرات تلافی در ان سطح را نداشته باشد.....


این فرضیه باید شکسته شود...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
پاسخ به
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷

فرضیه نیست ! عین واقعیت هست !
یه چشمه بیاین
ما موشک نمیخواهیم. ما نان و کار و امنیت و دوستی با دنیا میخواهیم۸
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
خاک برسر ذلیلت کنن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
او وقت کوچولو این ترور ها در ابعاد. بزرگتری به خود می گیرد و می‌ریزد تو سر خودت ......!!!!
ناشناس
| Netherlands |
۱۹:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
من هم مخالف دشمنی با آمریکا هستم اما بدون موشک همون بلایی که سر لیبی و یمن و عراق آوردند سر ایران هم میارن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
تا زمانی که عقیده های جاهلی در ایران هست جوانان وطن پرپر خواهند شد
امیرحسین
| Netherlands |
۱۹:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
خسته شدم از این تفکر های حق به جانب و سفیهانه هر چی سر این ممکت اومده از طرز فکر ساده ی شما س
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
بدبخت همین موشکه که تا حالا مثل سوریه و عراق نشدیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
خفه وطن فروش.اگر امروز دانشمند ما ترور میشه به خاطر وجود خائن هایی مثل توست.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
تو غلط کردی بی‌غیرت بی‌وطن، مزدور نتانیابو
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
امثال یی مث تو تو آبال 98 زدید رفیق منو شهید کردید، امثال شما کشورو تا آستانه سوریه شدن تو 88 تو 78 پیش بردید، احمق ، موشک اگه نباشه که به نیتانیاهو باید بگی بابایی!
علیرضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
کاملا درسته هر کی دوست دارن بجنگن چرا مردم رو فدای میکنید ما صلح و زندگی خوب میخواهیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
پاسخ به ناشناس20:52
همانقدر تو به چین میگی بابایی کافیه عزیزم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
خدا نکنه جنگی اتفاق بیوفته، چون اونوقت حاضری همه اینا رو بدی تا موشک بخریم، هر چیزی جای خودش
چرا ازاین دانشمند رده بالا محافظت نشده واقعا حماقت تاکجا!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
اتفاقا نهایت زورشون رو برای محافظت می زنند ولی خب زورشون نمی رسه
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۸:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
دوست گرامی ترور در این حد نتیجه ماهها برنامه ریزی و تعقیب هدف بوده ..یه شبه اتفاق نیوفتاده .اما نکته مهم علاوه بر حفاظت شخصیتها جلوگیری از عدم تکرار این جور حوادث هست که اگه در موارد قبلی و در نتیجه ترور سردار سلیمانی انجام میشد این اتفاقات چه بسا نمیوفتاد .چون در این مورد (هسته ای ایران در برجام هست
به شدت احساس ضعف و ذلت میکنم از ایرانی بودنم
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
چون مسئولان کشور ما حگیم هستند زود تصمیم نمیگیرند. انقدر فکر میکنند تا خون سرد بشود و باز تصمیم نمیگیرند تا ترور به ترور ، گرانی به گرانی ، احتکار به احتکار، اختلاس به اختلاس اضافه شود.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
اپنهامر ایران . شهادت مبارک. مرگ بر اسرائیل.انتقام انتقام انتقام. خود نتانیاهو رو باید ترور کنیم در جواب. گر چه این شخصیت دانشمند کجا و این یابوی نفهم بی سواد کجا.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
باز هم در برجام بمونید. تحریم های بدتر از نفت در برابر غذا اجرا کردن و جرات نداریم اورانیوممونو غنی کنیم. حالا هم میان پدر هسته ای ایران رو ترور میکنن. منتظر پاسخ دندان شکن برادران سپاه پاسداران هستیم.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
جوابش حمله متقابل نیست. جوابش فقط ساخت بمبه.
فکر کنم از فیلم خانه امن ، سرویس های کثیف اطلاعاتی خارجی خیلی روحیه گرفتن. کاش گاندو رو دوباره نشان بدن
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۲۱:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
خیلی باحالی کلی بهت خندیدم
آقای رییس جمهور ، آقای ظریف تحویل بگیرید .
این هم پاسخ خوش خیالی و توهم شما!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
بعضی ها دنبال احیای رفاقت های ۳۰ ساله هستند !!!
noname
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
در آستانه ورود آمریکا به برجام انجام چنین عملیاتی از سوی اسراییل برای برهم زدن مذاکرات برجام قابل پیش بینی بود
شک نکنید که اسراییل نمی خواهد آمریکا به برجام برگدد
سیدرضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
اتفاقا باید هوشیار باشیم اسراییل می خواهد بااین کار ایران را وادار به عکس العمل کند ودرنتیجه موجب جنگ بین ایران وامریکا شود .باید هوشیاربود
سیدرضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
با سلام اتفاقا باید هوشیار باشیم. اسراییل می خواهد بااین کار ایران عکس العمل نشان دهد واز این طریق ایران را با امریکا درگیر جنگ کند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
آدم حیرت میکنه که چرا بعضیها اینقدر به جو بایدن امید بستن؟ در زمان اوباما و بایدن بود که دانشمندان هسته ای ترور شدن! یادتان نیست؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
از یک هفته پیش اطلاعات محرمانه ریاست جمهوری امریکا دراختیاربایدن هم قرارمیگیره پس اوهم ازبرنامه ترورخبرداشته ضمناموضع این دوست دیرینه صهیونیست ها هم درقبال ترورشهید سلیمانی بر هیچکس پوشیده نیست
نیروهای امنیتی چیکار میکنن
فقط منتظرن من اینجا یه پیام انتقادی بزارم بیان منو بگیرن بگن هنر کردیم
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۹:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
خانه امن و امثالهم همگی کشکه اگه اینطور نیست پس چرا این ترور و ترور مجلس رخ داد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
دیگه انتظارت در همین حد باشه بیشتر نمیتونیم
حقیقته
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
کاسه داغتر ازاش اولا نیروهای امنیتی قدم به قدم مسئولان اینور وانور نمیرند وهرمسئولی مامور امنیتی همراهش نیست صبر کن خودتو زرد نکن امنیتی ها دستگیرش میکنند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
بعضی بیغیرتهامیگن نبایددرتله جنگ بیافتیم پس چی اگر به ناموسمون هم دست درازی شد وایستیم نگاه کنیم وبهانه دستشون ندیم؟؟؟!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
این وطن فروشان بی غیرت تا کی شادی خواهند کرد این وطن فروشان ناموس خود را میفروشند زندگی میکنند وهر وقت یک خیانتی به کشور عزیزمان میشه این بی غیرتها شادی میکنند
مرگ بر اسراییل
ناجوانمردی در رگ و ریشه صهیونیست هاست
ما قوی تر خواهیم شد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
نتیجه جنگ و دشمنی و شعا دادن علیه یک کشور دیگه فقط از بین رفتن منابع انسانی و ضرر های بیشتر به مردم کشوره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
اینایی که منفی دادند بویی از غیرت ایرانی نبردن
دشمن پشت دروازه های شهر
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
دشمن پشت کوه است
این ترور ناجوانمردانه به همه بخصوص ذوقزدگان مذاکره گوشزدمیکند هرگزنباید کوچکترین عقبگردی درمسایل موشکی وهسته ای به بهانه مذاکره بادولت جدیدامریکاداشته باشیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
اتفاقا اسرائیلم همینو میخاد که مذاکره نکنیم
ناشناس
| United States of America |
۱۹:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
کل نفس مردمو بریدید برای هسته ای و موشکی لطفا تمومش کنید
ناشناس
| Romania |
۱۹:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
خواهید دید که نرمش های بسیار مهمی صورت خواهد گرفت اینو از من داشته باش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
شرم برسازشکاران
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
اسرائیل می خواهد ایران و آمریکا جنگ کنند
مگر موشک برای ملت آب و نان میشود
پاسخ ها
کامی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
موشک در حال حاضر برای ما یعنی زندگیخلع سلاح ما یعنی نابودی کشور
ناشناس
| United States of America |
۱۹:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
موشک هسته ای گویا میشود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
از ملزومات امنیتی کشور ماست
حتما باید آب و نان برای تو داشته باشد تا منطق معیوب تو هوادارش باشد؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
ادم های شکم پرور باید بمیرن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
دومین سلسله مراتب بعد از اب و غذا امنیت هست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
یکی شبیه همین ۶۴ نفری که همینجا مثبت دادن تو فضای مجازی شناسایی و یه تکه نون میدن دستش و اون هم براشون دم تکون میده و کارو انجام میده خودشون هم نشستن کناری و نگاه میکنند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
وقتی میگن عقلش تو شکمشه یعنی همین
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
فقط شکم
ناشناس
| Germany |
۲۳:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
برای مردم که آب و نان نشده است اما برای بعضی ها پست و مقام دارند و مسئولیت ارث پدریشان شده حسابی آب و نان دارد
مگه ما چندتا دانشمند داریم با این همه ادعا نمیتونید از اونا محافظت کنید,صد در صد کار اسراییل کثیفه.
پاسخ ها
noname
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
در آستانه ورود آمریکا به برجام انجام چنین عملیاتی از سوی اسراییل برای برهم زدن مذاکرات برجام قابل پیش بینی بود
شک نکنید که اسراییل نمی خواهد آمریکا به برجام برگدد
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
حفاظتشون مثل حفاظظت از قييمت ارز و مرغ است مديرانشان از يك قماش هستند
خدایش بیامرزد....
انتقام نگیریم باز میزنن....
مردم منتظر پاسخ دندانشکن به تروریستها هستند
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۸:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
دوباره داستان بیمزه عین الاسد وانتقام سخت و..شروع شد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
بدجوری ضربه خوردی در اسد که به یاوه گویی افتادی
وای خدا...
خدا رحمت کنه دانشمند شهید کشور رو.
لعنت به منافقین واسراییل و دلال های دلار و مسکن و ...
تا میخاد کشور جون بگیره و تحریم ها برداشته بشه و ارزونی بشه این ترورها رو راه میندازن.
شک نکنید اگر کشور هم از لحاظ اقتصادی و نظامی و علمی و غیره پیشرفت کنه دشمن و دلال ها بیشتر میسوزن.
این بود امنیتی که مدام تبلیغ میکنید توکشورخودمون توخاک خودمون میان میزنن میرن متاسفم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
عجب حماقتی کردن. باید یه تو دهنی حسابی به اسرائیلی های کثیف بزنیم تا دیگه همچین غلط
هایی نکنن کثافتها.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
ترور کردن فکر کردی کار غولی است؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
دیگرنباید پروتکل الحاقی را اجراکنیم بایدفورا تمام بازرسان انرژی اتمی را اخراج کرد همین ها هویت این دانشمندان رافاش میکنند که منجربه ترورانها میشود
ناشناس
| United States of America |
۱۸:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
حالا ایران و مسئولین در برابر انتخاب سختی قرار گرفتند. وقتی بارها گفته می شود نه جنگ می شود و نه مذاکره می کنیم و بمب اتم را هم که حرام کردیم و در سوریه هم چند سال است در برابر حملات انها سکوت می کنیم و رئیس جمهور و وزیر خارجه ناشی و مبتدی ما فوری برای حفظ پست و مقام و جایگاه شروع به تعریف و تمجید از بایدن و تکذیب و لعن و دل خنک شدن از شکست ترامپ می کنند همه این پیغام را به طرف می دهد که ایران تا امدن بایدن سکوت خواهد کرد. حالا اگر ایران سکوت کند انها به این حملات گسترده ولی مخفی و بدون اینکه مسئولیت ان را قبول کنند ادامه خواهند داد و اگر ایران اقدام قاطعی کند همه دنیا به ترامپ و امریکا حق می دهد که خدای نکرده به صورت گسترده به تاسیسات زیربنایی و حتی مراکز اداری و دفتر ها حمله گسترده کند. از ان بدتر اگر ایران کاری نکند این حملات گسترده تر خواهد شد و اگر اقدامی کند در صورتی که بایدن هم بیاید دیگر شانسی برای بهبود رابطه وجود ندارد. این همان دو راهی سختی است که خودمان با سیاستها و مواضع اشتباه خود را قرار دادیم. واقعا شیخ دیپلمات و دیپلمات هزاره و.....با این همه بینش سیاسی برای کشور فاجعه افریدند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
باید مخازن آمونیاک حیفا را که مثل بمب اتم هست منفجر کنیم یا نیروگاه دیمونا رو بزنیم. اینها شهید سلیمانی رو زدن و دیدن کاری نکردیم و جسورتر شدن. حالا هم اومدن و اپنهایمر ایران رو زدن. اگه اقدامی نکنیم فردا مقامات ما رو هم ممکنه ترور کنن. واقعا داریم چی میکنیم؟ اون از انفجار نطنز. اون از انفجار ماهواره بر روی سکو . باید یک زهر چشم بگیریم اینجوری که جواب نمیدیم هر روز جسورتر میشن.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
حالا باید مسئله نفوذ رو جدی گرفت. واقعا باید افرادی که در خارج تحصیلات کردن و یا فرزندانشان در آمریکا و کانادا هستن یا دو تابعیتی هستن از کشور اخراج بشن نه اینکه مسئول باشن.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
ضربات مهلکی بهمون زدن و دم بر نیاوردیم. قاسم سلیمانی رو زدن حالا هم پدر هسته ای ایران رو زدن و نفر اول اتمی ایران تا کی سکوت؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
مردک! تو هم وسط دعوا و ناراحتی نرخ تعیین میکنی؟
ترور یک شخصیت که توی آمریکا هم رخ میده، توی اسرائیل هم...
این که هزاران ترور رو جلوش رو گرفتند، نشده مثل عراق و افغانستان با این همه فشار روی مملکت، با این همه مسئول فعلی فشنگ خندان به غرب!
اینا رو با هم قاطی نزن!
ناشناس
| Canada |
۲۱:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
ناشناس ۱۸:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
فیلم جنگی صدا و سیما زیاد نگاه می کنی؟
مرگ بر امریکا مرگ بر اسرائیل
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
با شعار دادن خالی دشمن هر روز یک قدم گستاخ تر میشه. دیروز شهید سلیمانی امروز محسن فخری زاده نفر اول هسته ای ایران . معلوم نیست فردا چقدر بیان جلوتر. باید یک اقدام عملی موثر کرد و جوابشو با ترور پمپئو یا نتانیابو بدیم.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
فکر خوبیه
برو ترور کن !
یک سوال: این بی بی سی که هرکس رو میگیرن میگه محقق بود، بی گناه بود پس این کارها رو کی انجام میده, یعنی جاسوس در ایران نیست؟
باید شروع کنیم به عملیات متقابلانه و حتی بدتر .... ترور کردند ترور کنید ...زدند بزنید .... لعنت بر صهیونیسم جهانی ....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
83 میلیون لایک...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
می زنیم چشم سوله خالی دیدی بگو!
محمد
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۲۱:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
خب شما اولین نفر ،شروع کن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
محمدجان، بیا جلو خودم می خوابونم تو گوشت
هرچه درسوریه حملات اسراییل راتحمل کردیم بس است اکنون وقت مقابله به مثل است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
دست خودمون نیست، قدرت تحمل مون خیلی بالاست!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
در سوریه که یکبار مستقیما به ما حمله کردن و ج آبش را گرفتند و این جاهاییهم که می زنند محور مقاومت است و نه مستقیما ایران و هدف مقاومت هم بازی با این چیزها نیست دارند خودشان را تکمیل می کنند برای روز موعود که جنگ برای نابودی اسرائیل است
ناشناس
| Germany |
۲۳:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
شما فقط در برابر مردم ایران تحمل ندارید اما در برابر اسراییل صبر ایوب دارید!!!!!
آقای روحانی کجایید؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
دنبال تماس بارفیق ۳۰ ساله جواده
ح.ر.
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
ساکت شو بیسواد! راننده تاکسی! من دارم مذاکره با بایدن! حرف نزن
ناشناس
| Netherlands |
۲۱:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
مملگت 100 مدل نیروی نظامی داره که دست رییس جمهور نیستن، از اونا جواب بخواین
بله وقتی سردار سلیمانی رو بزنند و واکنش در خوری نبینند معلومه جسارت پیدا میکنند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
سوله های آمریکا رو که با موشک های چند میلیون دلاری زدیم در خور نبود؟!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
حرف دل خیلیهاروزدی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
حقیقتا مظلومانه شهید شد بخصوص بعضی داخلی ها انچنان که باید پیگیر انتقامش نبوده وتیستند وفقط دنبال مذاکره هستند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
از چند صد کیلومتر فاصله دقیق پایگاه اربابت زدن نه تونست رهگیری و منهدم کنه و نه تونست جواب بده بعد فکر میکنی هنره سربازاشون فرستادن تو پناگاه که نمیرن؟
مثل اینه که طرف حسابت تو روز روشن بیاد تو خونت و تو بری تو زیرزمین قایم شی بعد که رفت بیا بیرون بشکن بزنی که آهای من هنوز زنده ام
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
اره بايد به امريكا حمله اتمي مي كرديم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
سوله خالی!!
ضربه های مغزی 100 نفری که مردن مشخص است!!
کد آدرس و محل زندگی و رفت و آمد این سرمایه های کشور را چه کسانی به سازمانهای جاسوسی میدهند؟ این افراد باید شناسایی شوند. دو یا سه سال قبل بخش زیادی از اسناد هسته ای ایران از یکی از مراکز سری به سرقت رفت. قبل از آن با خرابکاری در تاسیسات موشکی سرلشکر حسن تهرانی را به شهادت رساندند. به فاصله کمی ویروس استاکس نت در تاسیاست هسته ای نطنز باعث ضربه بزرگی به صنعت هسته ای ایران شد. چند سال قبل از آن موقعیت تاسیسات هسته ای فردو به عوامل خارجی گزارش شد. همین چند ماه قبل بنا به اظهارات سردار دهقان، خرابکاری انسانی باعث انفجار در تاسیسات نطنز گردید. آیا اینها کافی نیست برای شناسایی این عوامل نفوذی؟ قطعا افرادی که چنین خیانت هایی میکنند چهره و ظاهر منافقانه ای دارند وگرنه با نقاب انتقادی و ملی گرایی و ضد انقلابی نمیتوان به همچین مراکزی نفوذ کرد. قطعا افراد خیلی کمی از جزییات رفت و آمد اینها و محل اسکانشان باخبر هستند. پس چطور ممکن است این اطلاعات محرمانه از این حلقه محدود درز کند؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
نفوذ نفوذ نفوذ/. هنوز که هنوزه معلوم نشده انفجار نطنز چطور رخ داده. حالا هم این ترور کثیف. باید جواب بدیم به شدت مهلک . این مسخره بازی چیه تو روز روشن نفر اول هسته ای ما رو بیان بزنن. حتما حالا دولت می خواد محکوم کنه و بگه کار بدی انجام دادن. اگه اردوغان بود الان جنگ راه انداخته بود. نمیگم جنگ راه بندازیم و لی نباید منفعل باشیم. اینجوری فردا مقامات ما رو هم مثل آب خوردن ترور میکنن.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
کسایی امثال جاسوسان محیط زیستی
روحش شاد سرباز وطن
هر روز دارن تو سوریه مقاومت رو میزنن و حالا تو قلب کشور اومدن دانشمتد مارو شهید کردن.
ایران باید موضع تهاجمی بگیره.
این جاسوسای آژانس رو پرت کنید بیرون و برین برای ساخت بمب.
ما جیزی واسه از دست دادن نداریم.
اول سردار نظامی کشور رو زدن و حالا هم سردار علمی مارو.
خون آدم بجوش میاد.
ایران با این رفتارهای بزدلانش فقط پیغام ضعف داره مخابره میکنه.
بسه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
منظورت همون کسانی که میگفتند:
زمانه‌ی موشک و اسلحه به سر آمده!
دیگه...!
همونایی که امضای کری رو تضمین میدونستند!
ناشناس
| Netherlands |
۲۱:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
واسه بمب که از ایران فقط یه حفره رو زمین میمونه. قبلا از حرف زدن فکر کنیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
اینایی که منفی دادند بویی از غیرت ایرانی نبردند
ناشناس
| Germany |
۲۱:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
21:28 منم همین نظرو راجع ب ه کسی که مثبت میده میگم
غیرت با حماقت فرق داره
آب هم بریز جایی که میسوزه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
تو پرچم المان جز کسانی هستی که هر اتفاقی در دنیا بیفتد می گویی ایران مقصر است البته تقصیری نداری تفکرات دست خودت نیست البته اگر..... !
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
اگر ایران می زدن که تا الان موشک باران می شدن از سوریه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
22:07 نمیدونی فیلترشکن چیه
خدا رحمتش کند و صد افسوس که از میان ما بردنش ... چقدر باید تلاش شود تا نابغه ایی نبوغش را ثابت کند و چقدر طول می کشد تا کشور از مزیت اینگونه نبوغ مستقل شود و چقدر ساده انگارانه تلقی می شود که دشمن نمی تواند ضربه بزند و چرا جان نوابغ کشورمان که اتفاقا الان به آنها نیاز دارییم حتی از نان شب مان ... و چرا حفاظت امنیت را شدید نمی کنید .... قدر مسلم انتقام گرفته می شود چقدر خوب است که یکی از مهره های مهم صهیونیستها باشد انتقام بگیرید خون شهید هنوز گرم است تا سرد نشده انتقام بگیرید
اسراییل هر تروری انجام بده تروریست حساب نمیشه! همونکه آمریکا به حامدکرزی گفته بود تروریست کسیه که در خلاف جهت منافع آمریکا کسی رو بکشه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
شاید کار روسیه باشه
من نمیدونم سیستم اطلاعاتی ایران تو خوابه
پس این همه پول میگیرید چیکار میکنید یا فقط ضعیف ها را میگیرید ....اا
پاسخ ها
بیدار
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
تا افراد خود فروخته در وطن باشد ، کار سخته...
سعی کن تو وطن فروش نشی...
ناشناس
| Canada |
۱۹:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
فدا قاتل رو میگیرن تو بیست و سی اعتراف میکنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
بیدار جون کسانی که در این سایت نظر می دهند از همه حتی برخی مسیولان وطن پرست ترند.
ضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
اینها فقط زورشون به چهارتا بچه دانشجو و حجاب خانمها میرسه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
ضا 21:06 آخخه چقدر ضایعید شما؟ مامور امنیتی چه به دانشجو و حجاب؟!!! حراست دانشگاه امنیتیه؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
چخه چخه
با تو بودم پرچم اختلاس بگیر
دوره بزن در رو تموم شد‌ه.فقط دایمونا
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۸:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
شمام دیمونا را بزنید ودر برید
مجددا ثابت شد تیم‌ های بازرسی آژانس هسته ای سازمان ملل خودشان جاسوس هستند
حالا تکلیف روشن است

#انتقام‌_سخت
وقتی اونها ترور کنند و شما نگاه کنید نتیجه همین میشه.
اگه رسما با کشتن چند تا دانشمند اسراییلی انتقام میگرفتید و رافت اسلامی به خرج نمیدادید از این اتفاقها نمی افتاد.
حکومت به حملات اسرائیل در سوریه و این ترور بزدلانه واکنش نشون بده،
دیگه کافیه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
چشم فقط هواپیما مسافری تو رادار دیدی بگو!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
این ترورهای بزدلانه عزم محققان صنعت دفاعی را برای پروژه های تحقیقاتی،دفاعی را بیشتر میکند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
تالمروز هرچه مداراکردیم بسه حالا وقت انتقامه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
فردادلارمیره بالا وبورس میریزه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
دیگرنباید پروتکل الحاقی را اجراکنیم بایدفورا تمام بازرسان انرژی اتمی را اخراج کرد همین ها هویت این دانشمندان رافاش میکنند که منجربه ترورانها میشود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
از لفظ حرفت معلومه که کی هستی و منظورت چیه. برو کشکت رو بساب نکبت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
ساکت مزدور 18:36
خسته نباشید محکمی باید به دستگاههای امنیتی و انتظامی گفت؟
سخنگوی انرژی اتمی تکذیب کرده
حالا کدوم رو باور کنیم
پاسخ ها
حسن
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
کمالوندی سر جریان انفجار نطنز هم دروغ گفت. گفته بود هیچ اتفاق خاصی نیفتاده فقط یه بشقاب از روی میز افتاد پایین ، تازه نشکسته به ذره ترک برداشته .... ولی ما در حال ادامه کار هستیم. البته من حس خوبی نسبت به کمالوندی ندارم ...
سناریوی طراحی شده آمریکا برای مقابله ایران با اسرائیل
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۸:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
تقابل یا جنگ شما به چی میگید؟؟آیا این ترور خودش اعلان جنگ به ایران نیست؟؟آیا ایران هم دانشمندان لسراییلی رو ترو کرده تا حالا؟؟باز ترور دانشمندی دیگر و بازهم سخنان غرب زده و غرب پرستان
داداشان محترم قرار بود اسراییل نابود شود با اخباری که ما هر روز می بینیم انگار داره برعکس میشه! این هم بندازید گردن روحانی!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
اینو که نمیتونن بندازن گردن روحانی در عوض میگن چرا روحانی میخواد بره مذاکره کنه
ناشناس
| Germany |
۱۸:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
زرشک!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
تقصیر روحانی هست الان وزارت اطلاعات دولت روحانی مقصر است پس زیاد پرت و پلا نگو
شواهد آشکار
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
منظورت اینه که اونی که کله پا میشه اسرائیل نیست
ناشناس
| France |
۲۰:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
آقای 18:54 به روحانی چه ربطی داره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
صددرصدروحانی مقصره.
چرالیست اسامی دانشمندان رو تومذاکره هسته ای تحویلشون داد با اطلاعات شخصیشون!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
اسرائیل که داره نابود می‌شه، همه فکر می‌کردند بخاطر جریان مقاومت نابود بشه ولی ظاهراً سر باز کردن جوش‌های چرکی داخل خود این رژیم باعث نابودیشون می‌شه ... این کارهاشون هم مثل چنگ به اینور و اونور زدن کسیه که داره غرق می‌شه ...
واقعن باعث تاسفه که انقدر راحت تو این کشور ترور میکنن
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۸:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
دوست عزیز اینطور نیست که همینجوری بیان یه بمب و گلوله منفجر کنند بگن ترور شد.همین ترور شهید فخری زاده حاصل ماهها برنامه ریزی و تعقیب سوژه بوده .یک شبه اتفاق نیوفتاده .عامل اصلی در ترور نکردن هم باید بدونید صرفا حفاظت نیست بلکه پاسخ دادن در سطح بالاتر هم هست.وقتی سلیمالنی رو ترور کردند دیدند که هیچ هزینه ای براشون نداشت.وایضا ترور 4 دانشمند قبلی..پس جلو آمدند و ترور کردند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
جناب ۵۱:۱۸ زدن پایگاهشون فایدش این بود که همین نتانیاهو و بن سلمان فهمیدن که یک کور نمیتونه عصا کش کوری دگر شود و زمانی که تو جلساتشون حمله به ایران مطرح بشه اون ژنرالی و سرهنگی که کل هنرشون قایم کردن سربازا تو پناگاه بود مستقیم میگن نمیتونیم موشکها را رهگیری و منهدم کنیم و رییس جمهور هم بعد از پایان ریاستش تو کتاب خاطراتش با کمال افتخار مینویسه یه بار تصمیم گرفتم به ایران حمله کنم ولی به هر حال جور نشد
انتقام
انتقام
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
انتقام باید هوشمندانه ودر زمان مناسب باشد .الان زمان مناسبی نیست زیرا این خواست اسراییل است که ایران را با امریکای ترامپ درگیر جنگ کند..
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
اینایی که منفی دادند بویی از غیرت ایرانی نبردن
ناشناس
| Ukraine |
۲۱:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
21:30 تو خوبی
چشماتو به واقعیت باز کن
دائم نگو 58 مردم انتخاب کردن. تو که چشم دیدن انتخاب مردمو نداری
ناشناس
| Germany |
۲۳:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
به ۲۱:۳۰
اتفاقا ما هم می گیم انتقام بگیرید ولی این دفعه مسئولین و خانواده هایشان بروند با اسراییل بجنگند
انشالله انتقام این شهید به زودی از عاملان پشت پرده گرفته شود
خداتمام شهدارارحمت کند
تابلوکاراسراییل
انشالله که به زودی جنگ بشه
الان دوباره یک عده میایند ومیگویند
به زودی انتقام میگیریم
وچندروزبعدفراموش میکنند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
یک انتقام سخت دیگه به میلیاردها انتقام سخت گذشته اضافه شد. اما تا نسل اولی های ترسو هستند خبری از انتقام نیست و بدبختی و گرانی و ترور برای مردم ایران است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
شما نرخ تعیین نکن پرویز دلال
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
وقتی غرب ستیزی را پیشه کنید
هم باید دانشمندان قربانی کنید
هم ثروت کشور
هم منابع طبیعی
هم عمر جوانان....
چرا کشورهایی که هم صنعتی شدند و هم هسته ای هیچکدام این همه هزینه نکردند؟!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
18:42
اینقدر نادان هستی اگر غرب ستیز بودیم مانند این ها ترور می کردیم و هر روز بمب می زدیم تو سر این غرب جونت ولی بدون دورانت به سر آمده و دیگر بزن درو تمام شده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
آنها دارند به شما می گویند آن وقت تو نادان از غرب ستیزی می گویی
امیدوارم دروغ باشه
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۸:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
دروغه
شما هم ده تا از افراد شاخص این تروریست ها را نابود کنید
وزارت اطلاعات و سپاه بازم گذاشتند یک دانشمند دیگه ایران به راحتی ترور بشه. وقتی قدرت انجام کاری رو ندارید، چرا با سگ هار یهودی درگیر میشید. اگر مرد هستید اینبار شما هم یکی از نیرویهای ارشد اسرائیل رو ترور بکنید تا حداقل اون ادعای تموم شدن دوران بزن و در رو رو بتونیم باور کنیم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
یعنی کار خلاف رو با خلاف جواب بدهیم؟
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
ناشناس ۱۸:۵۴
به نظرتون چطوره آدرس محل اقامت دانشمندان مون با زمان دقیق تردد شون رو هم در اختیارشون قرار بدیم تا ازمون دلخور نشن،
خفه بابا خفه!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
حق به وجود امده را خلاف ننامید
حالا باز جاسوسان را راه بدهید در پوشش ان پی تی و...
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۸:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
جاسوس ان پی تی میدونست این شهید چه ساعتی در کجا با چه خودرویی تردد میکنه؟کرم تو خود درخته برو ادرس غلط نده.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
این پرچم آمریکا چی می گوید برای خودش
یکی حالیش کنه
ناشناس
| Romania |
۲۳:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
بیخود ننداز گردن ان پی تی جاسوسان اسراییل به سری ترین اسناد کشور دسترسی دارند و شعار مرگ بر اسراییل هم سر می دهند
چرا با اعلام رسمی رژیم منحوس صهیونیستی مبنی بر ترور دانشمندان ایران و اقدام به اون هنوز مسئولین امنیتی کشور امکانات لازم و خودروهای ضد گلوله در اختیار دانشمندان که گنجینه های کشورمون هستن قرار نمیدن؟
چرا این ترورها در کشور تکرار میشه؟
پاسخ ها
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
جون بي كفايت هستند مثل مسئولان اقتصادي
یاد اخبار چند روز پیش افتادم که قرار خانه کرونا را پیدا و بهش حمله کنند. در همین حد آموزش و سواد و ادعا زیاد به راحتی بالاترین امنیت را داریم
اینم از نتیجه جلسه محرمانه بن سلمان و نتانیاهو
متاسفانه کار رو برای مذاکره با آمریکا میخان سخت تر کنن
از فردام دوستان شون در داخل شعار سر میدهند که خون این شهدا در مذاکرات پایمال میشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
مثبتم برای قسمت اول حرفت بود
قطعا تو مذاکرات تحت فشار و دست خالی مثل برجام امتیازی به ما نمیدن
انتقام این دانشمند دست ما راذپر میکند
ناشناس
| Netherlands |
۲۱:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
دقیقا
کباب شدیم
قابل توجه اونایی که دم از صلح میزنن احمق بفهم مادرحال جنگیم
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۸:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
تو این جنگ فقط باید بخوریم؟؟.دو تا هم بزنین دلمون خنک شه
ناشناس
| Canada |
۱۸:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
سناریوی تکراری برای مظلوم نمایی
ناشناس
| Netherlands |
۲۱:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
شما کی در حال جنگ نیستید ؟
ناشناس
| Netherlands |
۲۱:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
آها پس در حال جنگیم که فرزندان خودشان کرور کرور در دامان انگلیس و آمریکا لمیده اند!!!!! خوب شد گفتی نمی دونستم جنگش برای ماست کیف و کوکش برای خودشونو خانواده هاشون؟
#انتقام_سخت باید گرفته بشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
اینایی که منفی دادند بویی از غیرت ایرانی نبردن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
فقط دوست دارم تمیز انجام بشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
مثه اون قبلیه؟
این یعنی چی؟ نقشه ترور ایشان یکبار ناموفق بوده و باز هم از ایشان به درستی مراقبت نشده است؟!!!!
خداوند ایشان را قرین رحمت واسعه خود بگردانند. روحشان شاد.
اما لازم است از گنجینه هایمان با دقت بسیار بیشتری مراقبت کنیم.
این یعنی چی؟ نقشه ترور ایشان یکبار ناموفق بوده و باز هم از ایشان به درستی مراقبت نشده است؟!!!!
خداوند ایشان را قرین رحمت واسعه خود بگردانند. روحشان شاد.
اما لازم است از گنجینه هایمان با دقت بسیار بیشتری مراقبت کنیم.
الان وقت زدن ده تا است که می گفتید یکی بزنند 10 تا میخورند
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۱۸:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
البته باز خودی رو نزنن صلوات
پس تیم های محافظت کجا هستن... باید مراقب بودین باید باید باید
پاسخ ها
ناشناس
| Russian Federation |
۱۸:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
دربازرسی ها دقیق شناسایی شده و برایش برنامه ریزی شده
ناشناس
| United States of America |
۱۸:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
این نظر را دیروز دادیم و زیر خبر ترامپ در یکی از سایتها انتشار یافت. متاسفانه هوشیار نبودیم. این فقط اغاز این دو ماه خطرناک اینده است:

"باید خیلی خیلی هوشیار بود. دلیل اینکه پشت ترامپ را خالی کردند این بود که ترامپ حاضر نشد که فرامین ادلسون و نتانیاهو را اجرا کند و حاضر به جنگ نشد و بولتون و اسپر ار کنار گذاشت. برای او بایدن را تراشیدند. حالا هم در واقع دارند به ترامپ می گویند تنها شانسی که برای باقی ماندن در دور دوم داری و اینکه ناگهان همه قضات قبول کنند که تقلب گسترده شده است این است که در این چند هفته به خواست ما عمل کنی و جبران مافات کنی. خدای نکرده ممکن است شاهد حوادثی باشیم که هیچ کس هم حاضر نخواهد بود که مسئولیت ان را قبول کند و به ایران از کانالهای دیپلماتیک اخطار خواهند کرد باید مانند سوریه رفتار بشه و شتر دیدید و ندیدید باشه. اگر ایران عکس العمل نشان دهد انقدر این حوادث گسترده خواهد شد که خسارات ان قابل ارزیابی نباشد و اینجوری کشور را در انتخاب سختی قرار خواهند داد. دلیل اینکه اروپا بیانیه خیلی تندی علیه ایران داده همین است که ایران متوجه جدی بودن وضعیت شود. البته اگر باز ترامپ زیر بار نرود همانطور که اقای روحانی گفت به زباله دان تاریخ! خواهد پیوست و عوضش تیم بایدن و کاملا هریس بجای ترامپ وظیفه را انجام خواهند داد و زباله دان تاریخ را بیشتر تعریف خواهند کرد!
تسلیت میگم. وای ما یک درصد ار برق کشور رو از انرژی هسته ای تامین میکنیم. الان جای اون یک درصد رو چطور میخوایم پر کنیم؟ اوف بر دنیاااا
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
نوشته موشکی و هسته ای
تو دنبال برقی هنوز
من منم
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
ناشناس ۱۸۳۰ یعنی منظورت اینه انرژی هسته ای برای موشک و بمبه؟ وای من میترسم که
نکته سنج
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
نکته بسیار جالبی بود. آفرین
کاملا معلوم هست که عده ای در داخل همدست صهیونست ها هستند. کدخدا به سیم آخر زده و نوکران داخلی ش هم دارن تمام تلاش برای رضایت کدخدا را انجام میدهند. لعنت به وطن فروش.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
چرا این اتفاقات فقط در هنگام احتمال مذاکره بروز میدهد دستهای پشت صحنه داخلی وخارجی را دریابیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
چرا دستگیرشون نمی کنن؟
شرم آور هست سکوت چندساله ما در برابر ترورها و خرابکاری ها و حفره عظیم وسط سازمان های اطلاعاتی ضعیف ما... متعجبم
چطور این دانشمند بزرگوار که به هر قیمتی به دنبال بومی سازی هسته ای مملکت بوده، از خودروی ملی استفاده نمی کردند! البته مطمئنا جان این بزرگوار برای سران مملکت عاشق بومی سازی هسته ای بسیار عزیز بوده که به هیچ عنوان اجازه استفاده از خودروی بومی به ایشان نمی دادند! با اینکه در نهایت افاقه ای هم نداشت ولی در هر حال خدایش بیامرزد. البته بعید می دونن نظر بنده رو تایید کنید ولی بهرحال گفتم که گفته باشم. یا خق
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۸:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
ترولهای اسراییل و دشمنان و جریان تحریف دست به کار شدن والان دارن جای جلاد و شهید رو عوض میکنند .هوشیار باشیم.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
تا وطن فروشان مثل تو در این کشور هستن ترور ها ادامه دارن. مردک هیچ میدونی محسن فخری زاده چه جایگاه علمی داشته.؟ او اپنهایمر ایران بود. شهید شد تا توی دلال ماشین که تا سیکلت رو هم با تک ماده گرفتی بیای راجع به نوع خودروش نظر بدی.
ناشناس
| Netherlands |
۱۹:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
این بزرگواران که به دنبال بومی سازی هسته ای اونم برای مصارف صلح آمیز هستن و ملت باید هر قیمتی رو برای اون بپردازه، آیا نمی تونن یک خودروی ملی مجهز ضدگلوله و ایمن تولید کنند که مطمینا یک هزارم این هزینه های مالی و غیر مالی رو هم نداره! من یکی به شخصه تو خیلی چیزا شک می کنم.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
نظر بسیار پر نیشتان چاپ شد. متاسفم براتون. چقدر هم ناراحت به نظر می رسید!!!شخصیت شماها هر چقدر هم در ظاهر آراسته پیچیده شود دیگه رو شده عزیزان، اغلب پر از انرژی منفی و یاس و غیره... امیدوارم دفعه بعدی بخاطر رای افرادی چون شما کشور انقدر آسیب نبیند.
خدا لعنتشون کنه.دم از حقوق بشر میزنن کثافتها
در سالگرد شهادت شهید شهریاری، محسن فخری زاده به شهادت رسید
وقتی ما واداده ایم، این طور میشود
ترور میکنند و برایشان هزینه ندارد، باز ترور میکنند
اگر برایشان هزینه داشت دیگر جرات نمیکردند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
آیا در زمان ترور سایر شهدای هسته ای هم وا داده بودیم؟ که ترور ایشان به خاطر وا دادن دولت و حکومت باشد؟
بزدل ها توان رویارویی ندارن روی به کشتن آوردن ولی دوران بزن در رو تمام شده منتظر باشید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
ما توان رویارویی داریم. خبر میدیم پایگاهتونو خالی کنید میخوایم بزنیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
۱۹:۴۲ ایران مثل اونها وحشی نیست باید به دولت عراق خبر میداد نیروهای نظامی ایران اماده باش بودن و هر کسی میدونست بزودی حمله می کنند مهم اینه که اربابت نتونست رهگیری و منهدم کنه و جلو چشم تمام دنیا رفت زیر اتش .
فکر میکنی تو جنگ واقعی قایم باشک بازی هست که سربازا بفرستی تو پناگاه بعد از شخم زدن پایگاه بیان بیرون.
ترامپ جونت از هزاران کیلومتر اون طرفتر از ترس به خودش ...... بعد میگی سوله خالی
دیگرنباید پروتکل الحاقی را اجراکنیم بایدفورا تمام بازرسان انرژی اتمی را اخراج کرد همین ها هویت این دانشمندان رافاش میکنند که منجربه ترورانها میشود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
باشه دلال دلار تو درست میگی
ولی برو دلارهات رو بفروش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
بشین سرجات ناشناس ۱۸:۳۸
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
جناب ناشناس۱۸:۳۸
واقعا برایت متاسفم. تا تفکر امثال شما هست شاید این اتفاقات جای تعجب نداشته باشد.
حالا بشینید و با خنده جاسوس آزاد کنید
پاسخ ها
ناشناس
| France |
۱۸:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
آدم ساده لوح یک خانم که فقط یک روز به ایران آمده چطور می تواند جاسوس باشد؟ اطلاعات این ترور از جاهایی به اسراییل داده شده که به اسناد سری مملکت دسترسی داشته اند و اتفاقا هیچ شکی هم به آنها نیست!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
ازاد نکردن مبادله کردن با تاجر ها.
ناشناس
| Canada |
۱۸:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
یه چند نفرو میگیرن میارن تو بیست و سی نشون میدن میگن اینا قاتل بودن. چندر وز بعد اعدامش میکنن
چرا نتانیاهو را ترور نمی کنیم ؟ مرگ یکبار و شیون هم یکبار ...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
جدی واقعا چرا نمی کنید؟! این گوی و این میدان!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
قطعا باید اینکارو کرد . یکبار برای همیشه باید جواب قاطع بدیم. هیهات من الذله
حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
فکر کردی به همین راحتی هست؟
ناشناس
| Poland |
۱۹:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
برو بزن دیگه. لات کوچه خالی تابناک هستی؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
دوست عزیز اونها یکی از همین نطر دهندگان بیوجودی که همینجا و تو فضای مجازی میبطنی اجیر میکنن که مسئولیت مستقیم نداسته باشن.
میخوای چند وقت دیگه مشخص شه که همین راننده نیسان بخاطر پول ناچیزی که اگر از همسایش هم میخواست بهش میداد اینکارو انجام داده و میگه نمیدونستم اینی که میخواستم بکشم کی بوده
فقط باید در جواب این کارشون، یکی از رده های بالای اسرائیل رو کشت. فقط انتقام... البته نه مثل انتقام خون سردار شهید قاسم سلیمانی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
انتقام ایشون هم می ره تو لیست انتظار....!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
مارادونا رو ول کن هواپیما رو بچسب
خدا لعنتشون کنه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
تعجب کردم، کسانی که به این نظر منفی دادند با واژه شرافت آشنایی دارند؟
باعث تاسف و صد البته شرمه که یک مملکتی برای دانشمندان رده بالاش حتی یه ماشین ضد گلوله ساده تهیه نمیکنه تا یه مشت بی وطن و جیره خور اسرائیلی بیان و هر روز یک دانشمندی رو ترور کنن
پاسخ ها
ناشناس
| Luxembourg |
۱۸:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
بی وطن جیره خورد اسراییل از مهمترین اطلاعات و. سری ترین اطلاعات کشور خبر داشته حالا ردیابی کنید ببینید این بی وطن ها کجاها هستند....!!!!
ناشناس
| Netherlands |
۲۰:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
مطمئنا این ماشین از تجهیزات امنیتی و ضدگلوله و غیره برخوردار بوده ولی خب دست بالای دست زیاده وقتی خودروی ضدگلوله ساخته میشه، گلوله های ضد خودروی ضدگلوله هم ساخته میشه!
ایشان چرا خودرو ملی سوار نشده بودند؟ پراید و سمند فقط متعلق به ملت است ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
مشکل مملکت ما انگل های مثل شما هستند. جالب هست که در زمان روحانی تعدادتون به صورت لگاریتمی اضافه می شود!
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۸:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
لیاقتش خیلی بیشترازاینا بود ماشین ضد گلوله وتیم حفاظت خیلی قوی
ناشناس
| United States of America |
۱۸:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
داشتم فکر میکردم که چرا ماشین مطمین تر و ضد گلوله نداشته مثل تمام کشورهای دیگه که کامنت شما رو‌دیدم. متاسفم برای این طرز فکرتون. متاسفانه ما ایرانیها بخاطر همین افکار سطحی و بی غیرتی نسبت به کشورمون به اینجا رسیدیم. دانشمند کشور ترور شده شما وقتت و فکرت رو‌گذاشتی کامنت بدی ماشینش چرا داخلی نبوده؟!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
چه ربطی داره؟هر کی امکانشو داره ماشین خوب سوار میشه قرار نیست همه مثل هم باشن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
اگر شرف داری برو زیر خبر رئیس جمهور امریکا بنویس چرا ماشین آنچنانی ضد گلوله سوار میشی مردم امریکا مثلا سوار نمیشن؟ یخورده فکر کردن هم خوب چیزیه. نیاز نیست هر چیزی که اتفاق بیوفته بیایم تو سایت چرت و پرت بگیم. من ایشون رو نمیشناسم ولی شهدای قبلی رو از دوستانشان کلی شنیده ام.
متاسفانه فرهنگ رو کاری نداشته باشیم قدرت تفکر هم نداریم.
اگر وقت کردید و دوست داشتید لینک زیر را بخونید.

http://physics.sharif.edu/~vahid/outphys/AboutMasoud.pdf
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۹:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
ایرانی نیستی یه ایرانی شرف داره غیرت داره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
وطن فروش بی وجود . نون جیره خوری اسرائیل بهت ساخته؟ توی ... چه می فهمی نخبه هسته ای چیه. از دنیا فقط فکر شکم و زیر شکمت هستی .
ناشناس
| Netherlands |
۱۹:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
مگه ما تکنولوژی هسته ای رو برای مصارف صلح آمیز مشغول بومی سازی نیستیم، خب خودروی ملی را هم بصورت بومی ضدگلوله و ایمن کنید مگر اینکه ... الله اعلم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
اگر مثل تو آدم علافی بود بله، فرق توی علاف با دانشمند مملکت اینه که این شهید لایق بهترین هاست.... عجب آدمهای کج فهمی توی مملکت داریم
ناشناس
| Netherlands |
۲۱:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
چون ایشون میدونستن خطر خودرو ملی برای جانشون از تروریست ها بیشتره
ناشناس
| Germany |
۲۱:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
به ۱۸:۴۸
تو سوادت نمی رسه اتفاقا رضوانی که یک ایرانی خودروساز در آمریکاست است و سال ۶۲ از کشور رفت خودروی ضد گلوله شخصی هم برای مردم آمریکا می سازه هر کسی دوست داشته باشه و پولشو داشته باشه می خره سوار می شه
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
بله هیچ فرقی بین مردم نییست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
ناشناس ۱۸:۴۸ متاسفانه وقت گذاشتم و متنی را که لینکش را گذاشته بودید خواندم. دلم به حال خودم سوخت که با امثال شماها شدیم ۸۰ ملیون.
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
او بايد با زره بوش تردد كند حالا تو در فكر نوع خودرو هستي خر هم از سر امتال تو زياد است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
شما که تفاوت حفاظت از دانشمند را با بقیه مسائل درک نمی کنید شاید بهتر باشه نظر ندهید.
خدا لعنت کنه هر کی که سیگنال مذاکره ارسال میکنه
با این سگهای وحشی میخواین مذاکره کنین؟
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۸:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
کی بتو‌ گفت با اسراییل مذاکره میکنیم ماهی گیر؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
معلمومه از اون حقوق بگیران نجومی هستی
سیدرضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
اتفاقا اسراییل می خواهد با این کار مذاکره بین ایران وامریکا انجام نشود. به کوری چشم دشمن ما با امریکامذاکره می کنیم تا اسراییل به هدفش نرسد
ناشناس
| Netherlands |
۲۱:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
ماهی چقدر از تحریم در میاری ؟
ناشناس
| Germany |
۲۱:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
به ۱۸:۵۵
مذاکره نمی کنید نرمش قهرمانانه می کنید!!!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
جناب سیدرضا۲۰:۳۹
امیدوارم شوخی کرده باشید!!!!!.
روحش شاد و راهش پر روهرو باد. ترور سردار دلها که در سکوت بگذره نوبت اینا میشه پس کجائین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۱۸:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
راه سلاح هسته ای؟
علیرضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
راه یعنی صلح و زندگی مرفه برای مردم با همین فرمون پیش برید سرانجام یا بجز آقایون باقی از گشنگی میمیرن یا کشور تجزیه میشه
باید جواب قاطع داده شود. نتانیاهو باید به درک واصل شود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
دقیقا موافقم باید اون عوضی رو به درک واصل کرد، هنوز داغ ترور سردار عزیر سلیمانی در دلمون شعله وره
خداوند را سپاس كه :
1) آنقدر وضعيت امنيتي كشور مطلوب است كه مسئولان امنيتي ناچاراً و براي آنكه بيكار نباشند دنبال كالاهاي احتكارشده ، اسكناس تقلبي و. . . افتاده‌اند !!!!!!!!
2) در جهت افزايش بيش از پيش امنيت ! چند دستگاه موازي امنيتي داشته ! آنقدر در امور و انجام كارها با يكديگر رقابت ميكنند كه جاي شكر دارد !!!!!!!!!!
3) همه دنيا گفتند عوامل جنايتكار رژيم جعلي و كوك‌كش اسرائيل چندروز قبل دونفر را در خيابان پاسداران تهران ترور كردند كه خوشبختانه از چند جهت چنان تكذيب شد كه قبول نكرديم ماشين ترور رژيم كثيف اسرائل شروع بكار كرده و در ايران هستند !!!!!!
4) داغ سرادرسرافراز و گمنام تهراني‌مقدم كم بود كه داغ ديگري بر دل ايران و ايراني گذاشتند !
خدايا ! به جلال و جبرودت قسم همين ساعت مسئولان كم‌فروش اما پرادعايي كه چنين ضرباتي را به اين كشور مي‌زنند نابود بفرما.
اصصصلا نگرانی بابت بهای انجام کارشون ندارن. براحتی میان و شخصیت های مهم و کلیدی رو میکشن و اون چیزی که مونده رو دست ملت یه مشت گل و بلبل و شکر پلو و دزد و مفسد اقتصادیه.
با ابن محافظت کردن از دانشمندان و سرمایه های کشور، ادعاتون آسمون رو بر میداره، حالا اگه یه وزیر و وکیل بی خاصیت بود هزار تا محافظ داشت، حیف واقعا
فقط انتقامی سخت وبه یاد ماندنی با جان کثیف ناتانیاهوی جانی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
میتونی ، بسم الله.
شهادت دانشمند سربلند ایران از عواقب شهادت نا جوانمردانه شهید سپهبد قاسم سلیمانی و بی برنامگی مسئولان در حفظ سرمایه های ملی ایران است
این نشان میده اسرائیل که دست کم میگیرید همیشه جلوتره و اهدافش رو عملی میکنه و دستگاههای امنیتی ما جز بلوف زدن و فشار به مردم ضعیف عرضه دیگری ندارند
وقتی تنها کاری که بلدید شعار دادن و لفاظی هست نتیجش همینه
چرا از حملات روزانه اسراییل به نیروهای ایرانی تو سوریه نمیگید ؟؟؟
انتقام سخت چی شد پس ..... ؟؟؟؟
باز احتمال مذاکره مطرح شد ودستهای صهیونیستها برای مانع تراشی از آستین بدر آمد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
با مذاکراتتون بزدلهای وطن فروش
دست و پا زدن ترامپ, اسرائیل, اعراب و همدستان آنها برای گل آلود کردن و شاید گل آلود ماندن آب. شاید هر کدام لاشه ای گیرشان بیاید ...
تا زمانی که یک جواب قاطع ندهیم تکلیف همین هست و باید هر روز شاهد شهادت هموطنان و دانشمندان این کشور باشیم
..... نام این دانشمند از طریق لیست‌های سازمان ملل به دست موساد رسیده .........

نشانی غلط نده تابناک همه می دونند جاسوسان اسراییل در عمق نفوذ دارند و از سری ترین اسرار کشور هم مطلع هستند بعد می روند یک تبعه استرالیایی که یک روز فقط به ایران آمده است به جرم جاسوسی بازداشت می کنند!!!! یا می روند فعال محیط زیستی که هیچ اطلاع و دسترسی به اسناد طبقه بندی شده ندارد را به جرم جاسوسی بازداشت می کنند هیچ شکی نیست اطلاعات دقیق از درون رده های بالای به اسراییل داده شده است چه کسی از رفت و آمد ایشان خبر داشته است؟ ۵۰۰۰ نفر فرزندانشان در آمریکا هستند فکر می کنید این ۵۰۰۰ نفر و پدرانشان بهترین وسیله جاسوسی برای موساد نیستند؟من شک ندارم همین دو آتشه هایی که هر روز بر ضد اسراییل شعار می دهند در رده اولین متهمان جاسوسی برای اسراییل هستند.....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
عجیب بود تابناک این نظر رو منتشر کرد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
دقیقا همینه
چرا باید خارج از کشور باشند در حالی که پدران و مادرانشون پست حساس دارند
ناشناس
| Netherlands |
۲۳:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
راهش اینه که هر کسی بستگان درجه یکش خارج هستند یا به خارج رفت و آمد می کنند از مسئولیت برکنار کنند اما بعید می دونم دیگه مسئولی باقی بمونه!!!!!!!
روشی که اوباما انجام می داد، بایدن نیامده شروع کردند.
پاسخ ها
ناشناس
| Singapore |
۱۹:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
اینجا دیگه دلال بازی نکن این کار اسرائیل و عربستان و اماراته احتمال زیاد
ناشناس
| Netherlands |
۲۱:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
باشه تو راست میگی
داره سریال خانه امن رو نشون میده یعنی ماقوی هستیم نفر دوم القاعده چندماه پیش و ایشون رو در روز روشن ترور می کنن بعد آقایون دنبال جاجوس بین دوزنامه نگارها و معترضین به گرونی ها هستن
ایران هیچ وقت نتونسته از حقوق افراد رده بالا در مسایل نظامی دفاع کنه .... و این ترورها همه یکنوع جنگ سرد حساب میشن و با ترور هر ایرانی یه ضربه شصتی از طرف دشمن دریافت میکینم که درجواب این ترورها فقط بعضی اماکن بنام این شهدا شدن و وسلام.
چرا ماشین ضد گلوله و ضد انفجار در اختیار این سرمایه های کشور قرار نمی گیرد؟ چرا درس عبرت نمیگیرم؟ چرا اینقدر سهل انگاری و کوتاهی می شود؟ شما ریگی رو تو هوا میگیرید آنوقت از پس این کار ابتدایی و ساده بر نمی آیید! واقعا آدم میمونه چی بگه!
یه نفر محافظ داشته و تروریستا 3 نفر بودن
ظاهرا اول بمب گذاری اتفاق میفته که ایشون و محافظش زخمی میشه
بعد هم تروریستا کشته میشن
هرطور دارم حساب میکنم نمیدونم تروریستا چطور کشته شدن
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۹:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
نکته جالبیه برای من هم سئوال بود به نظر می رسه اطلاعات این ترور دستکاری شده منتشر شده و واقعیت گفته نشده احتمالش هست حمله پهپادی با سرجنگی های بسیار ظریف بوده که اسراییل چندین نفر از حزب ا.. لبنان را به همین روش از بین برد. و در این روش بسیار مهارت دارد من فکر می کنم اصولا تروریستی مستقیم در کار نبوده است
متاسفانه سهل انگاری مسئولین امنیتی کاملا محرز است. باید مسببین مجازات شوند
تبریک و تسلیت به ملت شهید پرور ایران. حداقل کار برای تسکین دل ما انتقام سخت از مسببین این ترور میباشد
پاسخ ها
ناشناس
| Switzerland |
۱۹:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
باشه حتما این ترور نبود خرابکاری صنعتی بود!!!!!
وقتی جواب دندان شکن و دردآور به نتانیاهو نمیدین اونم جرات پیدا میکنه و ترور موفق انجام میده اگر نتانیاهو تو رخت خوابش کشته نشه باز شاهد این اتقاثات تلخ خواهیم بود
ایران باید آشکار پاسخ قاطع و دردآور نظامی بدهد تا همگان ببینند و بدانند. پاسخ ترور سردار سلیمانی از نظر مردم کافی و دردآور برای دشمن نبود. لطفا پاسخ. این خواست مردم از نیروهای مسلح است. بدون فوت وقت انجام شود تا فضای بین المللی و رسانه ای از پاسخ ایران قانع شود.
پاسخ ها
ناشناس
| Switzerland |
۱۹:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
در اسراییل که همه فرزندان مسئولانش خارج نشین نیستند که جاسوس باشند و اسناد دقیق کشور را لو بدهند
موساد دلال پیوندتان مبارک
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
وطن فروش بزدل
آیا ارزش چنین دانشمندانی، کمتر از یک خودرو ضد گلوله است؟ اگر نه ، چرا از خودرو معمولی برای آنها استفاده می شود؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
خودرو ضدگلوله بوده ولی یا گلوله ها خیلی خاص بوده یا روش ترور خیلی خاص بوده که عزیزان نخواستن کامل خبرسو پوشش بدن
ا در ولین اقدام برکناری وزیر اطلاعات باید در دستور کار قرار بگیرد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
تیم حفاظت مال سپاه است
هسته ای موشکی یعنی چی؟ مگه هسته ای ما صلح آمیز نمیخواست باشه؟ پس هر چی اونوریا میگفتن درست بود. شما میگفتید رهبر گفته که سلاح حرام است
این چه توافقی ه که امنیت ایران و ایرانی و در نظر نگرفته؟
اگر قراره مذاکره ای بشه امنیت غذایی ، امنیت مالی و امنیت جانی دانشمندان ایران در راس امور ه
خدا این شهید راه حق را رحمت کنه.اسراییل مدتهاست با ترور دانشمندان کشور و تهاجمات بیشمار به عوامل ایران در خارج خونهای زیادی را به زمین ریخته ولی هیچ پاسخی دریافت نکرده.حتما هم با چنین عکس العملهای منفعلی اسراییل به جنایتهای خود ادامه خواهد داد
این غم هم مثل بقیه غم ها سرد میشود
مثل همان دیالوگ فیلم معروف که میگفت
دوبار که آفتاب بیافته لب این دیوار و اذون مغرب رو بگن همه یادشون میره که تو کی بودی و چی کار کردی
در اولین اقدام باید هر چه سریعتر وزیر اطلاعات و مسئول اطلاعات سپاه باید برکنار و مورد بازجویی قرار بگیرند.جاسوسان غربی و شرقی و خاورمیانه ای تا فیهاخالدون این کشور نفوذ کرده اند.
پاسخ ها
ناشناس
| Japan |
۱۹:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
یعنی در اولین حرکت باید دستگاههای اطلاعاتی کشور با تغییر سرپرست دچار تزلزل و سردرگمی شوند؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
اولین حرکت نیست، دهمین حرکته بزرگوار
به همین راحتی؟
تازه خوبه به صراحت گفته می خوان چیکار کنن
این چه وضعیتیه
یه بار میان تو تاسیسات هسته ایی بمب می زارن به راحتی میان ترور می کنن میرن
وزارت اطلاعات کجاس؟
پاسخ ها
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
وزارت اطلاعات فقط اونایی که از مرز رد میشه رو میگره و تا بحال هم قیافۀ یکیشو نشون نداده ببینیم واقعاً چه شکلی ان
آخه چراماشین ضدگلوله نمیدید به دانشمندان ومقامات مهم کشورمون.چرا.چچرا.چرا.لعنت براسرائیل سگ.
با برجام که قرار بود امنیت کشور افزایش پیدا کنه.................
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۰:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
با برجام قرار بود امنیت منطقه افزایش پیدا کنه!!!!!!!
خجالت نمیکشید؟ امنیت هیچ کس رو تو این کشور نمیتونید تامین کنید؟ پس این دولت به چه دردی میخوره؟ مگه وظیفه دولت نیست که امنیت جانی شهرونداشو تامین کنه؟؟؟؟ از چین الگو بگیرید یکم. حتی واسه سوار مترو شدن پاسپورت چک میکنن اون وقت ا ین مرزای ما هر خری میاد هر خری میره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
دولت سایه؟
واقعا برای این مسولین همیشه خنده بر لب متأسفیم اینم از عواقب کار
خوب. باید ایران‌درخواست جلسه شورای امنیت کنه چون‌تین عمل تروریستی در داخل خاک ایران صورت گرفته. وبعد حق پاسخگوین در داخل خاک اسراییل مشروع است باید اصولی اقدام‌کرد
خدارحمت کند
آیا ترور این دانشمند فرهیخته موجب ایجاد یک اجماع جهانی علیه مشروعیت حمله احتمالی آمریکا به تاسیسات هسته ای نطنز خواهد شد؟ من که گمان نمیکنم!
آیا ترور این دانشمند فرهیخته موجب ایجاد یک اجماع جهانی علیه مشروعیت حمله احتمالی آمریکا به تاسیسات هسته ای نطنز خواهد شد؟ من که گمان نمیکنم!
مرگ یک بار شیون هم یک بار،تا پاسخ قاطعی به اسرائیل داده نشه همینه
در سالگرد شهادت استاد شهریاری و یک ماه مانده به سالگرد شهادت استاد علیمحمدی، اقای مهندس فخری زاده ترور شد. ایشان دوستان و همکاران یکدیگر بودند و سرمایه های میهن عزیزمان ایران... شاید صد سال بگذرد تا این نوابغ در ایران رشد کنند ... آقای مهندس محسن فخری زاده یکی از نوابغ ایرانی در علم فیزیک، هسته ای و.. بود
خدایش رحمت کند
تسلیت میگم سربازوطن منتظر پاسخ دندان شکن هستیم
دشمن توی خونه مون نفوذ کرده آقایان از پشت ویدیو کنفرانس منتظر تغییر رئیس جمهور آمریکا و بازگشت او به برجام هستند دشمن میگه هدفی جز از حمله به تاسیسات هسته ایی نداره آقایان ... هر یک از این دانشمندان برابری میکنند با دهها مسئول مفت خوری که جز حرافی و وعده وعید کار دیگه ایی بلد نیستند
وقت ترور نتانیاهو و بن سلمان شده
پاسخ ها
ناشناس
| Austria |
۲۳:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
باشه سیب زمینی سرخ کرده هم می خواین؟!!!
درخواست‌جلسه فوری شورای امنیت. وزرات‌خارجه فشل باید اسراییل محکوم بشه
مسله مشکوکه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
خیلی هم مشکوکه
این جنایتکارا اگرازدستشون اومدهمه ملت عزیز مارا ازدم تیغ میگذرونن چه برسد به این دانشمندا اگرسیاستمدارای ما کوتاهی کننددشمن پرروترمیشه مقابله به مثل راه کاره
اشتباه خودمونه اسم این عزیز ها رو از کجا گرفتند شهید شهریاری واحمدی روشن وتمام کسانی که جونشون رو گذاشتند سر هسته ای کشورمون مگه غیر از اینه که از آژانس هسته ای گرفتن تا کی باید گوشه رینگ گیر کنیم بابا دیگه چیکارمون میخوان بکنن باید جواب دندون شکن بدیم بهشون
بازم شکست خوردیم
اون زنیکه مصی علینژاد از این ترور خیلی خوشحاله اون نجاست رو ترور کنید به جاش
لطفا از واژه هسته ای - موشکی استفاده نکنید . اعتراف نا آگاهانه به بعضی چیزهای نامعقول است.
بعد از ترور دهها تن از عزیزان نخبه وخدوم به ملت توسط موساد اطلاعات ایران هیچ کاری نتونسته بکنه فقط حرافی انتقام باید واقعی باشه ....نه شعار
کمی در خواب بایدن بودیم اما دشمن بیدار است واز لحظه ها استفاده می کند آمریکا و اسراییل غاصب بداند که وجب به وجب آمریکا و سرزمین اشغالی را در آینده نزدیک فتح خواهیم کرد فتح الفتوحی دیگر در راه است زنده باد سپاه قهرمان بسیجی شجاع ارتش سرافراز ایران با مشت کوبنده تر از گذشته بر دهان استکبار جهانی خواهیم زد
چه خبره تو کشور؟
می گویند مگر موشک آب و نان می شود؟
ملزومات امنیتی و دفاعی مان را رها کنیم؟
همه چیز را به چشم دوگانه ی نان و غیر نان نباید دید
هرچیزی در جای خودش واجب است
از بی عرضگی و خودباختگی دولت تضعیف امید همین بس که به آمدن بایدن دلخوش کرده است. این هم آمد و ترورها شروع شد درست مثل دوره اوباما که دانشمندها را ترور می کرد و ایرانی ها عاشق او بودند. بایدن هم آمده تا کار بقیه را با روش های نرم و کمک از وادادگان داخلی تمام کند.
با سلام
گفته ها را همه دوستان در نقطه نظرات خود گفته اند! اما براستی چنانچه میدانیم چه کسی اقدام به این جنایت کرده است! منتظر چی هستید؟ منطقی یا غیر منطقی! احساسی یا غیر احساسی یاید پاسخ محکمی داد!
حملات در سوریه را بی پاسخ گذاشتید! این موضوع حیثیتی بوده و حتی دستگیری عامل آنها در تهران و اعدام وی نیز کافی نیست! پاسخ کوبنده و محکم!
اینا خیلی پر رو شدن...حاج قاسم را به آن بزرگی را شهید کردند...نباید سکوت میکردیم...باید جواب کوبنده ای میدادیم.‌‌..این یک تجاوز بزرگ به خاک ایران بزرگ و حریم مردم ایران است...امیدوارم رهبر کشورمون یه ضربه ای مهلک بزنه و بلرزونه پایه های غرب رو...امیدوارم که ضربه ی چنان محکم بزنیم که تا سال ها کابوس خواب هایشان شود...تسلیت نیاز نیست جواب نیاز است...دشمنان خاک ایران بدانند قهر و غرور ایران بسیار بسیار سهمگین خواهد بود...به امید انتقامی آن چنان سخت که رویشان نشود که قلمی را در دست گرفته و بخواهند برای ایران بزرگ نقشه ای را بکشند...
این اقدام تروریستی می تواند به عنوان تله ای برای به جنگ کشاندن ایران در ایام باقی مانده ترامپ برنامه ریزی شده باشد. لذا تصمیم گیران لازم است بسیار دوراندیشانه واکنش نشان دهند.
جواب دندان شکن بدین و واقعا دندان شکن مثل پاسخ های قبلی نرم نباشد. ولی مراقب هم باشید موقع پاسخ، هواپیمایی یا چیزی از خودمون نزنید
واقعا ناراحت شدم.اینها سرمایه های کشور هستند.باید انتقام سخت از این اسراییل کثیف گرفت.تمام پایگها ی هسته ای اسراییل رو بزنید تا حساب کار دستش بیاد.انتقام انتقام انتقام
باید قبل از اتمام ریاست جمهوری تری جواب سختی به این ترور بدیم .بدبخت تری و پمپو این اواخر به چه فلاکتی افتادن که متوسل به ترور میشن
گفتند سفر بين شهري ممنوع شمال نرويد .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
برای آدم علافی مثل تو بله، ولی برای کسی که شبانه روز در فکر امنیت مردمه ممنوعیت سفر نداریم
اگر سپاه جواب در خور اونا داد که هیچی اما اگر نداد یا شعار یا تهدید کرد . باید بدونیم که تو این دولت یه جای کار میلنگه. . در کل سپاه پاسداران باید جواب سهمگینی به این صهیونیست های وحشی بدهد
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۳:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
مگه سپاه زیر نظر دولته؟؟؟!!!!!
یعنی خداوکیلی الان ما امنیت داریم؟
اسراییل
در قلب ایران
ترور دانشمند هسته ای
چرا نباید سطح محافظت از این افراد در حد روسای قوای سه گانه باشه؟ مگه چند نفر امثال این افراد داریم که به راحتی از دست بدیمشون؟ یاد دیالوگ فیلم بادیگارد افتادم که می گفت امثال سیاستمدارها زیادند و امثال جوانان دانشمند نایاب. از اینها باید بیشتر مراقبت کرد.
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۳:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
دلیلش روشنه مسئولان توان و تخصص و مدیریت ندارند اما مهم هستند ولی متخصصان مهم نیستند!!!!
روحانی جز حقارت برای کشور هیچ دستاوردی نداشت ،بزدلی هم حدی داره ؟ چرا بخاطر چند دلار عزت این مملکت رو چوب حراج زدی ، ما که سه سال کامل مقابل انها ایستادیم حالا اینقدر باید احساس ضعف کنیم و ۵ فرمانده ما رو شهید کنند و نطنز رو هم بزنتد و مخفی کنیم ؟؟
مرگ بر اسراییل. خدایا اون روز رو برسون که خون نتانیاهو و ترامپ رو به همین شکل بعد از کشته شدنشون روی زمین ببینیم.
به امید بریدن سر تک تک اسراییلی ها با پرچم یا زهرا
این چه کشور تروریستی است که راحت میاد توی کشور دیگه آدم میکشه. خود صهیونیست ها باید از این نوع زندگی خجالت بکشند. شما تا کی باید آدم بکشید تا کشور جعلی خود را نگه دارید!! خوب این یعنی خودتان اذعان دارید که نامشروع هستید
وقتی مرز مثل ابکش باشه هیچکیم کنترلش نکنه و شب و روز ازش قاچاق چیو و تروریست مواد منفجره و سلاح عبور بکنه دیگه این اتفاقاتم میوفته
این چه جور مسئولانی داریم به خدا این مدیریت نیست بخدا مدیریت نیست یک سال از ترور سردار سلیمانی میگذره هیچ کاری نکردند دوباره سرمون دادند بخدا خسته ایم
چرا در این ایام و محدودیتها مثل بقیه مردم نمونده بودن خونه
تلاش اسرائیل برای کشاندن ایران و امریکا به جنگی تمام عیار در وقت باقیمانده ترامپ
این ترورها به خاطر ضعف امنیتی در کشور ماست چرا باید اونها اینقدر راحت بیان داخل کشور و یکی از مهمترین دانشمندان کشور را ترور کنند؟!
با سلام زمانی را برای ترور انتخاب کردند که ترامپ احمق در عصبانیت صدرصدی است و اسراییل یا عربستان هدف از اینکار را تصمیم احساسی ایران در پاسخ به دو کشور و دخالت امریکا راپیش بینی کردندتا منطقه به اشوب کشیده شود و بنظر من ایران نباید احساسی تصمیم بگیرد . اما در وقت مقتضی باید جواب داده شود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
امریکا خودش قربانی عربستان و اسراییل نمیکنه.
میزنن تو سر خودش نمیتونه جواب بده حالا مثلا برا اینها میخواد چکار کنه
درود پس نیروهای امنیتی چه کاری می کنند که دشمن هر غلطی بخواد می کنه .
دشمن ، دشمن گری خودش را می کنه . نیروهای امنیتی باید اماده باشند نه خواب
واقعا ناراحت شدم
مسئولان باید اینبار قاطعانه حرف بزند و بگویند اگر مشخص شود کار اسرائیل است اسرائیل را با خاک یکسان می کنیم
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۰۸:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
بابا معلومه کار اسرائیله..این مسخره بلزی ها چیه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
کار اسرائیل است , لطفا با روحانیون حوزه های علمیه و فرزندان مسئولان , یک گروه نظامی تشکیل بدین , برید اسرائیل رو ار بین ببرید
تا زمانی که ترورهای آنها را بی جواب می گذاریم در واقع جواز ترور بعدی را برایشان صادر کرده ایم.
باز هم یکی از بهترین‌های کشور شهید شدند. کسی که امنیت را برای این کشور هدیه داد. ما منتظر انتقام بسیار بسیار بسیار سخت هستیم. روحش شاد و راهش همیشه جاویدان.
مسیولین کشور تا کی اجازه ی ترور دانشمندان کشورمون رو میدید؟ باید انتقام این عزیزان گرفته شه. باید بابت هر ترور 100 تا موشک به تل آویو زده شه.
مگه ما برنامه هسته ای/ موشکی داشتیم که دانشمندش را داشته باشیم. پس چی شد اون همه ادعای صلح آمیز بودن برنامه هسته ای مون. چرا به دشمن گرا می دید!؟
بسمه تعالی خدا رحمت کند حضرت امام خمینی راکه فرمود بکشید مارا ملت ما بیدار تر می شود.ظلم است که بااین همه اقتدار که دم از ان میزنیم این گونه سرمایه های ملی که پشتوانه اقتدار نظام هستند از دست بروند . این عملیات ریشخندی به سریال خانه امن است که این شبها از تلوزیون پخش می شود.هرچه دشمن را سبکتر بگیریم ضربه سنگین تر می خوریم. دشمن را خارج خانه باید نابود کرد والا اگر وارد خانه شد نابودی بسیا مشکل است . بهترین راه مبارزه با ترور و انفجار مقابله به مثل است . خداوند همه نیروهای اطلاعاتی و امنیتی را در مقابله بااین جنایت موید بفرماید و بزودی خبرهای خوش عملیاتی داغ دل مردم ایران را مرحمی باشد.
با انتخاب بایدن و احتمال مذاکره مجدد موضوع بسیار مشکوک بنظر می رسد.
تورو خدا یکی این حرف منو به مسئولین امنیتی برسونه , آخه شما جای اینکه نیسان تیانا 1 میلیارد تومنی بزارید زیر پای این دانشمندان , یه ماشین 300 میلیونی بگیرید و به جای اون باقی پول روی ماشین شیشه های ضد گلوله نصب کنید ! آخه اینا دیگه از بدیهیاته , شما چطور نمیتونید اینارو درک کنید ؟ مگر میشه بین این همه مقام امنیتی یک نفر عقلش به این مساله نرسه
امنیتی که دایم سرمون میکوبیدین اینه؟ اقتداری که دم میزنین اینه که نمیتونین انتقام دانشمندان هسته ای تون رو بگیرین؟ عجب امنیتی، عجب اقتداری، عجب اقتصادی، عجب مسئولینی.....
اینم نتیجه حماقت برخی از مسئولین ما مبنی بر اعتماد به دشمن
سلام واقعا تا کی باید دست روی دست بگذاریم انتقام انتقام انتقام از صهیونیستی های کثیف
اگر بعد از ترور حاج قاسم اسراییل رو موشک بارون میکردیم اینطور نمیشد.برای جلوگیری از کارهای بعدیشون باید کاری کرد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
اره دیگه اونها هم تماشا می کردن
در خشم و حیرتم از این که یعنی واقعاً نمی شد (و نمی شه) حدس زد اگر قراره تروری انجام بشه، نفر بعدی کیه(؟!!) که حفاظت امنیتی رو در مورد اون آدم منحصر بفرد و پرارزش ده برابر کنن؟!
بوی بی کفایتی یا
خیانت، یا حداقل حماقت میاد.....عجیب اینکه از تصاویر به نظر میاد حتی خودروی ایشان و شیشه ها ضد گلوله نبوده!
...فقط باید بر سر زد و زار زار گریست ... دلمون خوش بود که اگر هزار مشکل داریم و تحمل می کنیم حداقل بخش حفاظت و امنیت مون دقیق و درست کار می کنه... این مورد که دیگه در خاک عراق و با زیر پا گذاشتن تمامی پروتکل های امنیتی و قوانین جهانی در کشور ثالث و با حمله موشکی پهپادی اتفاق نیفتاده!...
پاسخ ها
ناشناس
| France |
۲۳:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
در حیرت نباش وقتی اطلاعات دقیق زمانی و مکانی این افراد از دل همین دوستانش به اسراییل داده شده است در تانک زرهی هم اگر رفت و آمد می کرد فرقی نداشت.
واقعا ما و اجدامون حقیر شمرده میشیم . اگه جوابی کشور ما به اون ها ندن.ما تنها دلیلی که اکنون پای نظام وایستادیم حالا با اینکه از لحاظ اقتصادی و .سیاسی به بدترین شکل ممکن مارو خارو خفیف کردند با برجام ظریف و روحانی بی غیرت این بود که فکر می کردیم این نظام همون نظام هخامنش هست که تا عراق و سوریه و لبنان و فلسطینو یمن و و حتی بیشتر پیش می‌ره و هیچ کشور نمی دونه به ساتراپ های ایران و مخصوصا خودش صدمه بزنه .این اتفاقی که اکنون اتفاق افتاد همین امیدواری رو هم از بین می بره یک سوال پس مردم برای چی انقلاب کردند اینکه هر کی وارد خاک ما بشه و اینطوری به همین سادگی یکی از مفیدترین افراد کشور رو ترور کنه .کشور های غربی فکر می کنند که ما رو می تون با گفته هاشون راجبه اقتصاد و سیاست و مسولیت بیارن باید اعتراضات و نظام رو برانداز کنند.غافل از اینکه هرگاه در کشور انقلاب شد برای شرف و عزت ایران و ایرانی هست پس همین بس که شما همین رو هم از دست خواهید داد اگر خبر های اتقان در سر تا سر جهان بپیچه که ما اسراعیل رو مورد هدف قرار دادیم اونم به طور درست و دقیق نقطه های مهم اون کشور نه یک مکان تو خالی با افراد بی ارزش
خیلی مشکوکخ
سلام
ای کاش به جای صرف این همه انرژی برای کارهای بی حاصل به اسم امنیت (ارسال پیامک های بی اساس و کشاندن مردم به خاطر حجاب به پلیس امنیت) ؛ کمی به مسائل اساسی امنیتی کشورمان مثل حفظ جان دانشمندان ارزشمند هسته ای توجه داشتیم. صد افسوس!!
آنقدر انتقادهای قبلی را نگرفتید که گستاخ شدند
یه تحقیقی بکنید بالاخره تندروهای اصولگرا بدشون نمیاد این روزهای آخر دولت روحانی اوضاع قاراش میش بشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
دقیقاً همینطوره. کاسبان تحریم اوضاع جیبشون خوب نیست
وَلا تَحسَبَنَّ الَّذينَ قُتِلوا في سَبيلِ اللَّهِ أَمواتًا ۚ بَل أَحياءٌ عِندَ رَبِّهِم يُرزقون
اعمال تروریستی، اقداماتی خارج از عرف بین الملل است و شهادت این دانشمند هسته ای، باعث استحکام صنعت هسته ای و استواری آن با خون شهدا می شود.
دوستان باید یک فکر اساسی بشه. روشهای امنیتی ما روزامد نیست. کارشناسان امنیتی آموزش های سطح بالا ندارند. مدیران امنیتی سواد درست و حسابی ندارند. ضریب هوشی نیروهای امنیتی کشورهای توسعه یافته در حد عالیست. کتاب نبرد هوش را بخوانید.
اسرائیل کثیف ، محکم زده توی گوشمون
حالا ما باید چکارکنیم؟ اون موشکهای دوربرد برای چه موقع است؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
شما بگو چکار کنیم.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
در گوشتو بگیر
واقعا تیم حفاظت چه میکنند ؟
معلوم هست هنوز نسبت به امنیت دانشمندان کشور بخصوص هسته ای کوتاهی و قصور از طرف نهادهای ذیربط وجود دارد و گزنه دشمن تیمی استخدامه می‌کنه که حاضره خودشان را منفجر کنند تا یک دانشمند کشورمان را بکشند ولی دانشمند ما فقط یه محافظ داشته. و تروریست ها
وقتی شیر پیر و ضعیف شد، موش هم برای او خط و نشان می کشد!
مثه اینکه بعضیا میخان به هر روشی شده تنور انتخابات رو از الان شعله ور کنن...
شهادت مبارک عشق ماهستدی
انشالله انتقام میگیریم مرگ بر اسراییل
احتمالا آقای شمخانی زمان و مکان انتقام را بعدا اعلام خواهند کرد.
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۱:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
ایشون فعلا در لواسانات مشغول کار عمرانی هستن !!!!!
این جه اطلاعاتیه چه حفاظتی . اگه اینا مهم هستن چرا این شکلی از دست می‌دهیم . خاک بر سر ما یعنی ما هیچ کاری نمی‌تونیم بکنیم .
ای کاش میذاشتین هر چی از دهنمون در میادو بگیم
فقط بگم خاک توو سر اونایی ک باید مراقبت میکردن و نکردن.
حیف ،حیف و حیف
باید انتقام گرفته بشه،نباید بگذرن،انتقام سخت میخایم,فقط همین
سردار سلامی :
اگر یک تار مو از یک ایرانی کم شود تمام کرک و پشم شما را به باد می دهیم!!!!!!
پاسخ ها
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
کاش «پر» را هم اضاف می کردی
باز هم دیدیم که اسراییل هیچ غلطی نتونست بکنه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
دو تا الدنگ و بیوجودی اجیر میکنن تا براشون انجام بده . الان ایران طبق چه مدرکی به اسرائیل حمله کنه.
بجای این حرفهاو فضای مجازی لجن پراکنی نکنید که راحت شناسایی و جهت اهداف خودشون ازتون استفاده کنند
یک عده را با لیسانس زورکی از حفاظت فیزیکی (دربانی)می کنن کارشناس امنیتی ؛. نتیجه اش این میشه دیگه
جان مادرت انتشار بده. دیگه از اینی که هست بدتر نمیشه که!
در همه دنیا محافظت از دانشمندان حوزه های نظامی، شدیدتر از روسای قوای کشور است و اینجا از یک دانشمند ارشد در حد یک فرماندار شهرستان هم حفاظت نمیشود
در هر صورت کرم از خود درخت است
عدم حفاظت از این افراد مسلما عامدانه هست
در این مملکت از نوکر اجنبی حفاظت میشه اما خودیها بدون حفاظت رها میشن تا در روز مبادا گوشت دم توپ باشن
حسین حسین شعار ماست شهادت افتخار ماست اسرائیل باید از صحنه روز گار باید محو شود
تنها هدف اسرائیل و دوستان عرب آنها، به میدان کشیدن ایران در جنگ تمام عیار است ،تا قبل از بهمن ، به اهداف خود برسن ،
تنها هدف اسرائیل و دوستان عرب آنها، به میدان کشیدن ایران در جنگ تمام عیار است ،تا قبل از بهمن ، به اهداف خود برسن ،
خداوند روح این شهید راه وطن را قرین رحمت فرماید. آمین
خدا کنه این ترور بخاطر روی کار امدن اقای بایدن و احتمال مذاکره با ایران و ناراحتی عده ای در داخل نباشه
من موندم چرا از ماشین های معمولی برا این افراد مهم استفاده میکنند!!!!! چرا فرد به این با ارزشی ماشین ضد گلوله سوار نشده!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۳:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
همچین معمولی هم نبوده یک کارگر باید ۳۰ سال کارکنه شاید بتونه بخره به شرطی که کل حقوقش رو پس انداز کنه!!!
جای تعجه چرا یک دانشمند هسته ای کره شمالی را نمی تونن ترور کنن؟ اصلا چرا دانشمند هسته ای طراز اول با ماشین رفته شمال؟ مگه بلیط هواپیما براش پیدا نشد؟!!!
سوره بقره (آیه ۱۰۵)
مَا يَوَدُّ الَّذِينَ كَفَرُوا مِنْ أَهْلِ الْكِتَابِ وَلَا الْمُشْرِكِينَ أَنْ يُنَزَّلَ عَلَيْكُمْ مِنْ خَيْرٍ مِنْ رَبِّكُمْ وَاللَّهُ يَخْتَصُّ بِرَحْمَتِهِ مَنْ يَشَآءُ وَاللَّهُ ذُو الْفَضْلِ الْعَظِيمِ (١٠٥)
كافران اهل كتاب، و (همچنین) مشركان، دوست ندارند كه از سوی خداوند، خیر و بركتی بر شما نازل گردد؛ در حالی كه خداوند، رحمت خود را به هر كس بخواهد، اختصاص می‌دهد؛ و خداوند، صاحب فضل بزرگ است.(۱۰۵)

سوره مائده (آیه ۸۲)
لَتَجِدَنَّ أَشَدَّ النَّاسِ عَدَاوَةً لِلَّذِينَ آمَنُوا الْيَهُودَ وَالَّذِينَ أَشْرَكُوا وَلَتَجِدَنَّ أَقْرَبَهُمْ مَوَدَّةً لِلَّذِينَ آمَنُوا الَّذِينَ قَالُوٓا إِنَّا نَصَارَىٰ ذَٰلِكَ بِأَنَّ مِنْهُمْ قِسِّيسِينَ وَرُهْبَانًا وَأَنَّهُمْ لَا يَسْتَكْبِرُونَ (٨٢)
بطور مسلّم، دشمنترین مردم نسبت به مؤمنان را، یهود و مشركان خواهی یافت؛ و نزدیكترین دوستان به مؤمنان را كسانی مییابی كه می‌گویند: «ما نصاری هستیم»؛ این بخاطر آن است كه در میان آنها، افرادی عالم و تارك دنیا هستند؛ و آنها (در برابر حق) تكبّر نمی‌ورزند.(۸۲)
سلام
آقا من در تصاویر منتشر شده ماشین شهید را دقیق نگاه کردم. گلوله از شیشه جلو عبور نکرده بود و تروریست ها برای نهایی کردن هدف ماموریت شان؛ شیشه مثلثی کوچک بغل را شکسته بودند و همچنین شیشه عقب را شکسته بودند. این یعنی اینکه این ماشین درست و حسابی آرمورد و امن نشده و بخش های فنی تجهیز ماشین یا قصور کرده اند یا اینکه خائن هستند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
کارآگاه نکشیمون.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
پسر جان کم جی‌تی‌ای بازی کن، بشین سر درس و مشقت.
مردش باشید خود امشب انتقام دکتر فخری را از اسرائیل بگیرید
انتقام بگیرید ولی بدانید این بهانه ای خواهد شد برای پنجه گرگ
همه این افراد تو ماشین ترور شدن .واقعا تهیه یک ماشین ضد گلوله بدای این افراد کار سختیه
پاسخ ها
ناشناس
| France |
۲۳:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
اونوقت آقای جنتی با چی رفت و آمد کنند؟!!!!!
همانند سپهبد صیاد شیرازی عاملان اصلی از داخل و خودی هستند .برا جهت دادن به افکار عمومی .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
موافقم
الان تو اسراییل جشن و پایکوبی هست.آیا وقت اون نرسیده که جشنشونو به عذا تبدیل کنیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
تو از کجا فهمیدی کار اسراییله
ناشناس
| Netherlands |
۲۳:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
چند سالته عمو جون؟ تو همونی نیستی که نوشته بودی صحیونیست؟ آخه عذا؟
ناشناس
| France |
۲۳:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
بله خوبه مسئولین از بین محافظان بیان بیرون و به اتفاق فرزندان و خانواده هاشون بروند با اسراییل بجنگند
کلاهک بمب هسته‌ای بسازین ببینم کی چه غلطی میخواد بکنه و اعدوا لهم مااستتطعتم من قوه
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۳:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
پسرک این کلاهکی که تو ازش دم می زنی اونا ۸۰ سال پیش داشتن و صدها و هزاران کلاهک هم دارن که تکون بخوری پودرت می کنن یک جوری از موشک و کلاهک حرف می زنید انگار تازه شما بهش رسیدید و دنیا خواب بوده نمی دونه چیه
من از هم‌وطنان خواهمشندم خود را کنترل کنند و یکدیگر را خائن یا وطن‌فروش ننامند. همه ما ایرانی هستیم و دلمان برای این کشور می‌سوزد. من شخصا با دخالت ایران در امور دیگر کشورها و مرگ بر امریکا گفتن مخالفم. من مانند بسیاری از مردم دیگر کشورم از مسئولین ناراضی و ناخوشنودم. اما در این مورد معتقدم باید پاسخ دندان‌شکنی به این اقدامات داد، در غیر اینصورت ایران عزیز ما دیگر امن نخواهد بود. من معتقدم سربازان گمنام امام زمان (عج) باید در یک اقدام تلافی جویانه هم انتقام سردار سلیمانی و هم انتقام تمام شهیدان هسته‌ای را از اسرائیل بگیرد با ترور بالاترین مقام آن کشور یعنی نتانیاهو.
ببینید مملکت چقدر بی در و پیکر هست که دقیق آمار ورود و خروج ایشون را داشتند و سر ساعت در محل مورد نظر منتظر این بنده خدا بودن!،سیستم اطلاعاتی ما کجا بودن اون وقت؟؟!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
اطلاعات از داخل نشتی داشته؟؟
مملکتی که اکثریت قریب به اتفاق مردمش تو فقر اقتصادی و فرهنگی نگه داشته شدن اونم توسط خودی‌ها، و دائما تو این منجلاب دارن دست و پا میزنن، خیلی راحت تبدیل میشن به عوامل سیا و موساد و... ترور می‌کنن و هر کار دیگه ای هم که کشورهای خارجی دشمن ایران بخوان توسط عوامل داخلی انجام میدن
دکتر فخریزاده تو انگیزه ای برای مثل منی تا پا در راهی بنهم به امید کارهای بزرگ
تو رهبری بودی که کار در راستای اندیشه های ژرفت افتخار آفرین بود. غم و اندوه رفتنت را چگونه التیام بخشیم
اما هر چه فکر میکنم تو لیاقت شهادت را داشتی مثل برادارنت شهریاری و علیمحمدی
تو اگر غیر این از دنیا میرفتی حیف بود. اما پاگذاشتن در سازمانی که دیگر در آن نیستی تا مدتها چنگی به دل نمیزند. اما از تو یاد گرفتیم که برای خدا کار کنیم. پس چه با تو و چه بی تو برای رسیدن به رضایت خدا خواهیم جنگیم. ای شهید من را دریاب. به امید دیدارت در روز واپسین.
اسراییل ۲۵ سال آینده را نخواهد دید

جانم فدای رهبر
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۲:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
استاد توی اسراییل ساکن هستی، اونوقت برای ولایت خودت خط و نشون می‌کشی؟
متأسفانه تمام اقتداری که از زمان شاه مانده بود تمام شد، حتی قطر و امارات f35 دارند و ترکیه انواع پهپاد
اشراف و چتر اطلاعاتی بسیار قوی داریم که پیامک بدحجابی برای همه مردم می‌فرسته. از این توز اطلاعاتی هیچ ماشینی بدون دریافت پیامک بدحجابی رد نمیشه که در نوع خودش در دنیا بی‌نظیره.
قلبم شکست
یک با غیرت پیدا نمیشه انتقام ایشان رو بگیره؟
یک با غیرت پیدا نمیشه انتقام حاج قاسم رو بگیره؟
یک با غیرت پیدا نمیشه انتقام دیروز زینبیون رو بگیره؟
یک با غیرت پیدا نمیشه انتقام محسن لبنانی رو بگیره؟
یک با غیرت پیدا نمیشه انتقام دیروز صنعا و صعده رو بگیره؟
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۳:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
مگه غیرت همش توی کشت و کشتار معنی می شه؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
تو چکاره ای پس؟
روحش شاد ویادش گرامی
خدا بخیر بگذرونه
کاش تمام پرواز های داخلی و خارجی رو یکی دو هفته کنسل کنن
اگر می خواهید ترور های دانشمندان ایرانی خاتمه یابد اولا فورا از کلیه سازمان های بین المللی از جمله سازمان ملل خارج وتاسیسات صهیون ها مورد حمله موشکی قرار گیرد وگرنه این حوادث تمام شدنی نیست حالا بعدا یک جایی تلافی کردن اگر موثر بود تا حالا نشان داده بود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
باشه
این شخصیت ارزش یک ماشین ضدگلوله نداشته است، وزیر اطلاعات باید پاسخگو شود
کاش رزومه کاری و تحصیلی این دانشمند عزیز رو هم در اختیار مردم قرار میدادید مردم بیشتر با ایشون آشنا بشن!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
رزومه خودت هم اعلام کنی ببینیم چی بارته.
رزومه ایشون همونیه که اربابات به هر دری میزنن از ایران بگیرنش.
رزومه ایشون عملا امتحانشو پس داده نه مثل امثال تویه که یه مدرکی گرفتی و حکم همون....
سلام
من هم به نوبه خود ازدست دادن دانسمند پرتوان این سرزمین یعنی ایران عزیز را به جامعه علمی وخانواده این شهید عزیز ومردم ایران تسلیت عرض میکنم
دوستان ترور صورت گرفت طبق معمول عده ای ازهموطنان با احساسی شدن از این ترور زبان توهین وتهمت به هموطنان خود گشودند وبدورازانصاف وخداپسندانه بجای اینکه تفکر راه مقابله باترور را درپیش بگیرند راه توهین وفحاشی به هموطنان خودکه همین مردم شماها به اینها وطنفروش ومزدور خطاب میکنید عزیزان همین ایران وفرزندان وبرادران من وتو وماهستند لذا اگر نقدی برکامنتهای شما زده میشود وطنفروش ومزدور نیستند بلکه با تفکرات توهین وفحاشی مخالفندوبدورازانصاف وعقوبت اخروی موردهجمه قرارمیگیرند برعلیه تفکراتتان نقد میزنند ولذا باید به این مسئله برسیم ما ومسئولان ما بجای اینکه راه ترور وراه جنگ افروزی را ببندند همواره مرگ براین مرگ بران ودرمنازل ودفتر کارشان نشستند ونسخه مرگ برمیپچندوهرکسی شعار مرگ بر فلان کشور را بلندتربانگ زدانقلابی وجهادی لقب میگرد درصورتیکه اسرائیل وامریکا بجای اینکه مردمانش را برعلیه ایران راهی خیابانها کنند ومرگ برایران شعار بدهند دردفاترشان نحوه ضربه زدن به ایران را درنقشه سیاسیشان پیاده میکنند یگروز نیروگاه نطنز رادرقلب ایران منفجر میکنند ویک روز سردار عزیزمان شهید سلیمانی را وامروز این دانشمند ارزشمند را ترور میکنند وما وهموطنان ما بجای اینکه عملا وعلمی ودفاعی منطقی نقشه دشمنان را نقش براب کننم درحین ساندیس مک زدن دوستان وهموطنان خودرا باالفاظ زشت وبدورازادب دینی واجتماعی خطاب میکنند وخودرا برتر ومتدین ووطنپرست میدانند دوستان عزیز بدانید همین افرادی که شماها انان را با زبان رکیک خطاب میکنید درروزهای حادثه درگوشه گوشه ایران اتفاقی رخ دهد پای کار هستندودلشان بیشترازشماها برای وطن میسوزد لذابیاییم بجای نشستن شعار انتقام دادن ودم ازانتقام سخت زدن عملا اولا راه ترور وتحریم و.... را ببندیم دوما اگر تروری صورت گرفت بنحواحسن ودرخور پاسخش را بدهیم وعزیزان هموطن را توهین نکنیم دستتان میرسد دشمنرا سرجایشان بنشانید نه قلب هموطنانتان را باالفاظ دورازدب برنجانید به امید انروزی که دوست ویار وغمخوارهموطنانمان باشیم و
اصلا باورم نمیشه ..همین چند روز پیش بود دخترجاسوس اسراییلی ازاد شد بلافاصله یکی از بهترین دانشمندای مارو زدن اونم وسط کشور خودمون عراقچی و روحانی وظریف ومسوولین بی کفایت با لبخند ملیحانه شون دارن نگاه میکنن به حوادث تلخ کشور .داغ سردار سلیمانی تو دل ملت هنوز اروم نشده یک داغ دیگه میزارن به دل ملت ستمدیده ی ایران ...اگه رهبرم فرمان بده خون تمام سگهای امریکایی خصوصا ترامپ نجس و نتانیاهوی بی شرف رو میریزیم که اینهمه جرات نکنن به ما ضربه بزنن و با کمال وقاحت بگن ما زدیم خوب کردیم زدیم ایران و سپاه وارتش نابودی کامل رژیم صهیونیستی رو اغاز کنید واینهمه خون دل خوردن رو نظاره گر نباشید ...هنوز انتقام سردار محبوب ما حاج قاسم گرفته نشده اومدن داخل کشور ترور کردن منتظر چیییییییییییییی هستییییییییید انتقاااااااام بگیییییییییریییییییید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
ازاد نشد مبادله شد
واقعا که این چندمین دانشمند که ترور میشه
تیم حفاظت ایراد داره، یعنی چی داخل یه مملکت معاون وزیر دفاع را اینجور ترور کنند.چنین شخصیتی فقط دو ماشین محافظ داره.اینجور باشه فردا هر مقامی رو میتونند داخل کشور ترور کنند.محاسبه ریسکهای حفاظتی درست صورت نگرفته.
حالا می توان فهمید امام خامنه ای ,این پیر فرزانه خردمند با چه اندیشه والایی این انقلاب وکشور را در دریای پرطوفان هدایت فرموده و حالا می توان فهمید اینکه می فرمود مذاکره با شیاطین به ضرر ما هست وموشک برای ما لازم است یعنی چه. در میان این همه گرگ جگر شیر می خواهد که این پور حیدر کرار دارد. واقعا ایمان ما به این سید بیشتر می شود هر چقدر حقایق آشکار می شود وشیاطین نقاب از چهره بر می دارند.واقعا استقامت را باید از امام حسین علیه السلام آموخت که در میان هزاران گرگ نهراسید وخودش وخانواده اش فدای صراط الله شد. ای مردم آماده باشید که زمان وارد شدن مردان مخلص خداوند به بیت المقدس فرا رسیده. اگر کوهها از جا کنده وجابجا شود توبر جایت استوار باش.(کلام مولی علی علیه السلام)یا علی هیچ کس جز خالقت تو را نشناخت.
پاسخ ها
ناشناس
| Japan |
۰۷:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
موشکی که نزنی فقط آهن پاره است مثل اینکه ماشین نوداشته باشی وهیچوقت حرکتش ندی وازش سواری نگیری!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
وقتی تا پاسی از شب بیدار میمونی و کامنت میذاری نتیجه اش میشه این !
پاسخ ایران چه خواهد بود؟
هر چه قدر به عکس این شخص نگاه کردم دانشمند نتونستم توی چهره ایشون ببینم.
یکی از سوراخ های امنیتی به احتمال زیاد که اکثر مواد منفجره و سلاح و حتی ماموران استکبار از آنجا وارد کشور میشود از طریق کولبر ها می باشد. دولت باید با تاسیس بازارچه های مرزی و سامان دادن به کولبران و بیکاران مرز نشین و کنترل های لازم این سوراخ احتمالی را برای همیشه ببندد تا دیگر شاهد از دست دادن سرمایه های علمی و عملی کشور نباشیم . بقول مولانا : اول ای جان دفع شر موش کن ......... وانگه اندر جمع گندم جوش کن !
روحشان شاد تا کی باید حسرت از دست دادن این دانشمندان را بخوریم ،مرگ بر اسرائیل
اگر صرفاً به جهت حفظ ایشان به بجای نوآوری های دفاعی از کهنه آوری های دفاعی استفاده می شد ، الان زنده بودند
لازم نبود مثل ماشین جیمز باند را برای ایشان تهیه می کردند الان با حداقل هزینه خودروهای معمولی در کارگاه های کوچک در آمریکا ( کلیپ های زیادی در یوتیوب هست ) با تقویت شیشه ها ، بدنه و لاستیک ضد گلوله می شوند. صد رحمت به بی کفایتی مدیریت اقتصادی ، بی کفایتی امنیتی را چه کنیم ؟
در کجای دنیا نفر اول انرژی اتمی بدون ماشین ضدگلوله و بادیگارد که کشور ما دومیش هست بايد به حال نیروهای بی تدبیر حسرت خورد
واقعا برای نهادهای امنیتی و اطلاعاتی متاسفم
حدود یک ماه بود نشانه های یک اقدام حیوانی و پست مشخص بود ولی چرا اینها تدبیر اساسی کردند نمی دونم؟!!!
مگه ما چند نفر توی لیست 500 فرد قدرتمند داریم؟!
مگه نتانیاهوی بی دلیل اسم کسی رو می بره؟!
مگه نتانیاهو بی دلیل به عربستان سفر می کنه؟!
مگه نباید منتظر اقدام شرورانه از ترامپ بعد از باخت حقیرانه می بودیم؟!
مگه نباید منتظر اقدام تلافی جویانه عربستان و بقیه کشورهای خودفروخته می بودیم؟!
مگه محاکمه اسدی نمی توانست تکنیک آشوب و راه گم کنی برای برنامه ریزی یک اقدام شیطانی باشد؟!!
و چندین موضوع دیگر...
بابا بنده اصلا سواد اطلاعاتی ندارم ولی بخدا احساس می کردم این حیوان ها اقدام پستی را انجام خواهند داد...
لنت بر دشنمان
ممکنه این سرآغاز اقدامات بیشتر و درسطوح بسیار بالاتر باشد.همانگونه که نتانیاهو اشاره کرده.تا جریان مخالف مذاکره داخلی را حذف کنند.وبدون جنگ به اهداف خود برسند.
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی