بازدید 6623

آتش سوزی در کارخانه نگهداری مواد نفتی

کد خبر: ۱۰۱۷۶۴۱
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۶ 27 November 2020

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران یک مورد آتش سوزی در یک کارگاه تولید مواد نفتی به ویژه روغن پارافین واقع در جاده ورامین محله قلعه نو در شهرک عشق آباد خبر داد.

به گزارش مهر، سیدجلال ملکی اظهار کرد: ساعت ۰۸:۵۰ صبح جمعه یک مورد آتش سوزی در یک کارگاه تولید مواد نفتی به ویژه روغن پارافین واقع در جاده ورامین محله قلعه نو در شهرک عشق آباد به سامانه ۱۲۵ آتش نشانی تهران اعلام می‌شود.

وی افزود: آتش نشانان سریعاً از دو ایستگاه به همراه خودروهای حامل کف به محل اعزام شدند و مشاهده کردند که محل آتش سوزی یک کارگاه در حدود ۲ هزار متر است که در آنجا مواد نفتی بویژه روغن پارافین نگهداری شده است.

سخنگوی سازمان آتش نشانی گفت: چند مخزن ایستاده در محل با ظرفیت‌های مختلف وجود داشت که مواد نفتی در آن نگهداری می‌شد. یکی از این مخازن با ظرفیت ۳ هزار و ۵۰۰ لیتر دچار آتش سوزی شده بود که به علت قلیان مواد داخل مخزن به بیرون ریخته بود و این مواد به زیر مخازن دیگر نفوذ کرده بود.

وی گفت: حتی بخشی از مخازن اطراف شعله ور شده بودند و این کارگاه در آستانه یک آتش سوزی بزرگ قرار داشت.

ملکی افزود: خوشبختانه فضای کارخانه باز بود و آتش نشانان دسترسی آسانی داشتند. عملیات سریعاً از چند طرف شروع می‌شود و از گسترش آتش و مواد نفتی به مخازن دیگر جلوگیری می‌شود.

وی گفت: عملیات اطفای حریف در ساعت ۰۹:۵۴ دقیقه تمام می‌شود و یک کارگر حدود ۲۷ ساله که دچار سوختگی در ناحیه سر و صورت شده بود تحویل عوامل اورژانس می‌شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل