بازدید 15502

با بمباران تخفیف ساعت مچی ایران تایمر همراه شوید

سایت اینترنتی ایران تایمر به رسم هر سال، این بار روی تمام ساعت مچی‌ها و زیورآلات از ۱۰ تا ۸۰ درصد تخفیف فوق العاده گذاشته تا موقعیت خوبی برای دوست داران ساعت مچی فراهم شود.
کد خبر: ۱۰۱۷۴۲۴
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۰ 26 November 2020

یک روز در سال همه برند ها تخفیف فوق العاده ای را روی محصولاتشان لحاظ می کنند،سایت اینترنتی ایران تایمر هم به رسم هر سال، این بار روی تمام ساعت مچی ها و زیورآلات از 10 تا 80 درصد تخفیف فوق العاده گذاشته تا موقعیت خوبی برای دوست داران ساعت مچی فراهم شود.

از آنجایی که ساعت مچی بخشی از تیپ، استایل و سلیقه هر شخص است، پس خرید ساعت مچی تخفیف دار، در این روزها می تواند خبر خوبی برای کسانی باشد که به ساعت علاقه منداند. برای مشاهده تخفیفات محصولات روی عکس زیر کلیک کنید:

با بمباران تخفیف ساعت مچی ایران تایمر همراه شوید

بمباران تخفیف ساعت مچی ایران تایمر،  فرصت خوبی است برای خرید با تخفیف ویژه اما یادمان باشد سلامتی مهمتر است،  پس در خانه بمانید و برای قطع زنجیره کرونا، خریدتان را بصورت اینترنتی انجام دهید.

همچنین برای اوقات فراغت و تعطیلی های اجباری روزهای کرونا، ایران تایمر مسابقه بزرگ ویدئویی با جایزه 20 میلیون تومانی و سه جایزه یک میلیون تومانی را آغاز کرده. برای شرکت در این مسابقه کافیست یک ویدئو کوتاه از ساعت مچی دلخواهتان تهیه کنید. برای اطلاع بیشتر از تخفیف ساعت مچی ها و شرایط مسابقه ویدئویی به سایت ایران تایمر مراجعه کنید یا روی عکس زیر کلیک کنید:

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
آخرین اخبار
وب گردی