بازدید 7297

رئال، اینتر ۱۰نفره را تسلیم کرد و طلسم میلان را شکست

کد خبر: ۱۰۱۷۴۱۳
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۶ 26 November 2020

ادامه رقابت های لیگ قهرمانان اروپا دیشب برگزار شد و در حساس ترین بازی، رئال مادرید در ورزشگاه سن سیرو اینتر میلان را شکست داد.

به گزارش تابناک ورزشی، ادن هازارد در دقیقه ۷ از روی نقطه پنالتی رئال مادرید را پیش انداخت و در ادامه رودریگو روی پاس لوکاس وازکز توانست گل دوم تیمش را به ثمر برساند.

آرتور ویدال در دقیقه ۳۳ با دریافت کارت زرد دوم به دلیل اصرار بر اعتراض به داور، از بازی اخراج شد تا اینترمیلان بازی را ۱۰ نفره دنبال کند.

رئال مادرید با این پیروزی خارج از خانه ۷ امتیازی شد و با یک امتیاز کمتر از مونشن گلادباخ در رده دوم باقی ماند. شاختار دونتسک و اینتر میلان با ۴ و ۲ امتیاز در رده‌های بعدی قرار گرفتند.

در دقیقه '6 ناچو در داخل محوطه اینتر صاحب موقعیتی خوب شد و هنگامی که قصد زدن ضربه را داشت با برخورد بارلا نقش بر زمین شد تا داور خیلی زود نقطه پنالتی را نشان دهد.

 

دقیقه '7 (0-1)(ادن هزاارد): ستاره بلژیکی رئال مادرید در غیاب سرخیو راموس پشت توپ ایستاد و به خوبی دروازه نراتزوری را باز کرد تا گل حساسی و روحیه بخشی را به ثمر برساند.

خطای پنالتی بارلا روی ناچو

دقیقه '12 ضربه غافلگیر کننده لوکاس وازکز از پشت محوطه جریمه با بدشانسی و در میان نگاه های هندانوویچ به تیر عمودی برخورد کرد و برگشت. دقیقه '16 همکاری عالی هازارد با مندی، مدافع فرانسوی را در موقعیت خوب گلزنی قرار داد اما او در تصمیمی عجیب پاس عرضی را انتخاب کرد تا این فرصت از دست برود.

دقیقه '24 خطای لوکاس وازکز روی ویدال، چسبیده به محوطه جریمه یک موقعیت خطرناک در اختیار اینتر قرار داد که ضربه ایستگاهی لوکاکو به شکلی ضعیف از بالای دروازه به بیرون رفت. دقیقه '28 ضربه ادن هازارد که از سمت راست وارد محوطه شده بود، توسط هندانوویچ برگشت داده شد.

  • در دقیقه '33 آرتورو ویدال داخل محوطه رئال مادرید نقش بر زمین شد که داور اعتقادی به پنالتی نداشت و در ادامه هافبک شیلیایی به علت اعتراض های شدید به داور انگلیسی با دریافت دو کارت زرد پیاپی از بازی اخراج شد تا کار تیمش سخت تر شود.
اخراج آرتورو ویدال مقابل رئال مادرید

نیمه اول این مسابقه با پیروزی 1-0 شاگردان زیدان به پایان رسید و با این نتیجه حالا تیم کونته تنها 45 دقیقه تا حذف تقریبی از لیگ قهرمانان اروپا فاصله دارد.

با شروع نیمه دوم، آنتونیو کونته دست به دو تعویض زد و به این ترتیب لائوتارو مارتینز جای خود را به ایوان پریشیچ داد و دنیلو دی آمبروزیو جای باستونی را گرفت. دقیقه '58 هم زیدان دست به دو تعویض زد و کاسمیرو به جای اودگارد و رودریگو به جای ماریانو وارد میدان شدند.

 

دقیقه '59 (0-2)(رودریگو گوئس): ستاره جوان برزیلی و تعویض طلایی زیدان، بلای جان اینتر در دو بازی رفت و برگشت شد؛ ارسال خوب وازکز به تیر دوم با شلیک تک ضرب رودریگو در اولین لمس توپ به گل دوم تبدیل شد.

گلزنی رودریگو گوئس در دو بازی رفت و برگشت مقابل اینتر

دقیقه '63 الکسیس سانچز به جای اشرف حکیمی وارد میدان شد. دقیقه '77 وینیسیوس جونیور به جای ادن هازارد وارد میدان شد. دقیقه '81 ارسال ضربه مانند پریشیچ از سمت چپ محوطه با واکنش کورتوا برگشت داده شد. در دقیقه '86 هم لوکاکو جای خود را به کریستین اریکسن داد. رئال مادرید دقایق باقی مانده از بازی را با تجربه و کیفیت خود مدیریت کرد تا به یک پیروزی مه م و حیاتی در زمین حریف دست پیدا کند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار