بازدید 7451
۲

انهدام باند بزرگ فرار مالیاتی در شیراز

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان فارس ضمن اعلام متلاشی شدن باند بزرگ فرار مالیاتی در شیراز ، از بازداشت ۴ عضو این شبکه خبر داد.
کد خبر: ۱۰۱۷۴۱۲
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۳ 26 November 2020

به گزارش «تابناک» به نقل از میزان، در راستای دستورات اخیر ریاست قوه قضاییه مبنی بر مبارزه با سوءاستفاده از کارت‌های بازرگانی و فرار مالیاتی و برخورد قاطع با اخلالگران نظام اقتصادی، باند بزرگ فرار مالیاتی در شیراز متلاشی شد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان فارس با اعلام این مطلب، از بازداشت ۴ عضو این شبکه خبر داد که با تاسیس ۱۳ شرکت صوری به نام افراد محجور و اخذ کارت‌های بازرگانی به نام این افراد، به اخذ دلار دولتی و همچنین فرار مالیاتی اقدام کرده بودند.

حیدر آسیابی افزود: این شبکه اقدام به اخذ دلار‌های دولتی در قالب شرکت‌های صوری داشته و در حال حاضر ۳۰۰ میلیارد فرار مالیاتی آن، محرز شده است.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان فارس با بیان اینکه اعضای این شبکه با ماه‌ها کار تحقیقاتی و با تلاش سربازان گمنام اداره اطلاعات فارس دستگیر شده اند، خاطرنشان کرد: پرونده در شعبه ۱۱ بازپرسی ویژه جرایم فرار مالیاتی دادسرای عمومی و انقلاب شیراز تشکیل و رسیدگی به آن در حال انجام است و تحقیقات تکمیلی درباره میزان تعهدات ارزی این افراد در دست بررسی است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۲
یه پیشنهاد به دولت:
تمام دارندگان ماشین های 500میلیونی به بالا
تمام مالکان آپارتمان های بالاشهر
تمام مشتریان کالاهای لاکچری و گرون قیمت
تمام مسافران تفریحی توریستی به اروپا و کانادا و آمریکا
همه اینا رو باید چک کرد حساب بانکی خودشون و خونوادشون و اگه فرار مالیاتی داشتن نقره داغشون کرد
چرا بزرگش می کنید. خیلی از شرکتهای متوسط و حتی کوچک دارای حسابهای 2 دفتری هستند. توی یکی حسابهای واقعی رو می نویسند و توی اون یکی، مقادیر دستکاری شده کمتر از واقعیت برای فرار از پرداخت مالیات و حق بیمه. اگر واقعاً قصد پیشگیری و کشف رو دارید، کافیه یک انطباق خیلی ساده بین اطلاع حساب های بانکی شرکتها با اطلاعات دفاتر حساب این شرکتها انجام بشه تا هزاران میلیارد تومن فرار مالیاتی و حق بیمه پرداخت نشده در یک بازه زمانی کوتاه کشف بشه.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها