بازدید 7488
​عملیات احداث مدرسه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی روستای خیرآباد توسط بانک صادرات ایران آغاز شد

حجت‌اله صیدی: مدرسه سازی زیرساخت تقویت اقتصاد درون‌زا و مقاومتی است

مدیرعامل بانک صادرات ایران گفت: زیرساخت مورد نیاز برای پیشرفت در اقتصاد مقاومتی، افزایش ثروت و تقویت اقتصاد درونزا، از مدرسه و آموزش شکل می‌گیرد.
کد خبر: ۱۰۱۷۳۴۶
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۸ 25 November 2020

حجت‌اله صیدی: مدرسه سازی زیرساخت تقویت اقتصاد درون‌زا و مقاومتی است

به گزارش تابناک به نقل از روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، حجت‌اله صیدی در مراسم کلنگ زنی احداث دبیرستان ۱۲ کلاسه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در روستای خیرآباد نسیم‌شهر که با حضور سردار احمد ذوالقدر، فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران، حسن نوروزی، نماینده مردم رباط کریم و بهارستان در مجلس، جمعی از مدیران ارشد بانک و آموزش و پرورش و سایر مقامات محلی برگزار شد، با بیان این مطلب، هفته بسیج را تبریک گفت و افزود: اگر توانسته‌ایم در کشور کاری انجام دهیم، به دلیل اقداماتی بوده که سپاه پاسداران و نیروهای مسلح در درون و بیرون مرزها برای حفظ امنیت کشور انجام داده‌اند.

وی با گرامیداشت یاد ایثارگری‌های سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، گفت: عزتی که بعد از انقلاب اسلامی در کشور به وجود آمده و ایران اسلامی توانسته از گردنه‌های مهمی عبور کند، به دلیل زحمات بزرگانی بوده که در عرصه امنیت و همچنین در رشد و بالندگی زیرساخت‌های کشور نقش ایفا کرده‌اند.

صیدی با اشاره به فرمان تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بسیج مستضعفین توسط امام خمینی (ره)، اظهار کرد: با گذشت بیش از ۴۰ سال از آن فرمان، امروز می‌توان دید که آن ابتکار چه نتایج و برکات ارزشمندی برای مردم و کشور داشته است.

وی اظهار امیدواری کرد که این مدرسه تا مرداد سال ۱۴۰۰ به بهره‌برداری برسد و دانش‌آموزان این منطقه از مکتب حاج قاسم سلیمانی بهره‌ها بگیرند.

در این مراسم، سردار احمد ذوالقدر نیز با اشاره به اهمیت و جایگاه مدرسه و تحصیل علم، گفت: جبهه جنگ در شرایط فعلی جای خود را به جبهه مقابله با محرومیت داده و اگر امروز کار درستی در احداث مدارس در مناطق محروم انجام دهیم، نسل بعد از آن استفاده مطلوبی در جهت پیشرفت کشور خواهند کرد.

کلنگ احداث دبیرستان ۱۲ کلاسه پسرانه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی به همت مجمع خیرین مدرسه‌ساز بانک صادرات ایران و با همکاری بسیج سازندگی سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران در زمینی به مساحت ۱۷۰۰ متر مربع و ۱۰۰۰ متر مربع زیربنا در دو طبقه در روستای خیرآباد نسیم‌شهر در حاشیه شهرستان بهارستان به زمین زده شد.

این پروژه چهل و هفتمین پروژه مدرسه‌سازی و سیصد و چهل و چهارمین پروژه عمرانی ستاد خیرین مدرسه‌ساز بانک صادرات ایران است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان