بازدید 23931

وضعیت تاکسی‌های اینترنتی در ساعات ممنوعیت

بعد از اعلام محدودیت‌های سراسری تردد بود که یکی از شرکت‌های آنلاین خدمات حمل و نقل مسافر اعلام کرد محدودیت‌های تردد شامل خودروهای این شرکت نبوده و شهروندان می‌توانند در طول شبانه‌روز و به طور ۲۴ ساعته از خدمات آن استفاده کنند، موضوعی که رییس پلیس پایتخت به آن واکنش نشان داده است.
کد خبر: ۱۰۱۷۲۴۲
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۰ 25 November 2020

به گزارش «تابناک»، سردار حسین رحیمی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره اینکه آیا رانندگان تاکسی‌های اینترنتی برای تردد در ساعات منع تردد در شهر مجاز هستند یا خیر گفت: چنین ادعای درست نیست، همه شامل طرح ممنوعیت تردد می‌شوند و مجوزی برای ورود خودروهای تاکسی اینترنتی و ... نیست.

وی با بیان اینکه مجوزهای تردد برای خودروهایی که ترددشان دارای ضرورت باشد از سوی فرمانداری صادر خواهد شد، افزود: رانندگان این خودروها اگر ضرروتی برای تردد دارند یا خودشان یا از طریق شرکتشان باید مجوز تردد را دریافت کنند.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ تاکید کرد: معیار پلیس برای عدم جریمه خودروهایی که در ساعت غیرمجاز تردد می‌کنند مجوزی است که از سوی فرمانداری صادر می‌شود و ما براساس آن عمل خواهیم کرد.

رحیمی در عین حال از همراهی و همکاری مردم در اجرای محدودیت‌ها قدردانی کرد و گفت: پلیس جزو نهادهایی بود که در این مدت نه تنها تعطیلی نداشته بلکه در آماده باش هم هست و به شکل محسوس و نامحسوس خیابان ها و معابر را پوشش می دهیم و بر اجرای پروتکل ها نظارت می‌کنیم.

به گفته وی، تمام این اقدامات برای حفاظت از سلامتی و جان شهروندان انجام می‌شود و خوشبختانه میزان همکاری شهروندان با اجرای محدودیت‌ها نیز بسیار خوب بوده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۸
انتشار یافته: ۱۱
پس کسی مریض شده چه خاکی تو سرش بریزه
پاسخ ها
ناشناس
| Russian Federation |
۱۱:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
جریمه سنگین میشه تا دیگه مریض نشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
از وسیله نقلیه عمومی استفاده کنه تا کرونا هم بگیره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
اگه مریضی معمولی باشه که میتونه تا صبح صبر کنه واگه حاد باشه زنگ میزنه اورژانس . فهم این مسایل به خدا تو همه جای دنیا راحته . اینجا هرکسی برای خودش یه اضطرار درست میکنه و مغازشو باز میکنه . آخه کاشی فروش و گل فروش چرا باید باز باشن؟
خطر انتقال بیماری با استفاده از حمل و نقل عمومی برای تردد بسیار بیشتر از خودرو شخصی است وادار کردن مردم به استفاده از تاکسی اتوبوس ..... فقط به گسترش بیماری ها کمک می کند
پس مردم باید چیکار کنن اگه کاری داشته باشن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
همه جا تعطیله بغیر از شب نشینی و مهمونی دیگه چه کاری میتونن داشته باشن.
یه بیچاره ایی باید بره فرودگاه.
یکی رسیده باید بره خونه.
اسنپ تعطیل بشه که من باید یک چهارم پول بلیط رو بدم به تاکسی های فرودگاه تازه اگه ناز نکنن.
هیچکی به این چیزها فکر میکنه؟
(س) آیا اعضای ستاد کرونا انسان های نادانی هستند؟
(ج) البته که نه. خیلی هم باهوشند.

(س) پس چرا بجای توصیه به استفاده از وسیله نقلیه خصوصی در شرایط حساس پاندمی، مردم را مجبور به استفاده از وسایل نقلیه عمومی می کنند آنهم در ساعاتی که رفت و آمد کمی جریان دارد؟
(ج) نیت شان ابتلا بیشتر جامعه است آنها می خواهند سریعتر به هدف شان، ایمنی گله ای برسند.
واقعا مسخره است اين شبيه حكومت نظاميه نه قرنطينه.فردي مريض بشه بااين كمبودوسايل نقليه مراكزبهداشتي چه بايد بكند
اسنپ به ما گفته کسانی که قبل 30آبان دراسنپ ثبت نام کردن ترددشون بلامانع هست،اما الان برامن پیام دومیلیون ریال جریمه اومده،بخدا شکم خالی مریضی نمیشناسه
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار