بازدید 5914
۱

ممنوعیت فروش بلیت اتوبوس و تاکسی به کرونایی‌ها

معاون حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی از آغاز ممنوعیت صدور یا فروش بلیت حمل و نقل جاده‌ای به مبتلایان به کرونا از روز دوشنبه خبر داد و گفت: مبتلایان به کرونا ۱۴ روز بعد از نتیجه تست مثبت خود می‌توانند نسبت به استفاده از حمل و نقل عمومی اقدام کنند.
کد خبر: ۱۰۱۶۷۵۶
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۸ 23 November 2020

شهرام آدم‌نژاد در گفت‌وگو با ایلنا درباره انجام استعلام تست کرونای مسافران حمل و نقل عمومی اظهار داشت: براساس مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا مبنی بر اینکه قبل از فروش بلیت انواع شقوق حمل و نقل عمومی به عموم مسافران از وزارت بهداشت استعلام تست کرونای افراد گرفته شود، این اقدام و استعلام‌گیری از اواخر هفته گذشته برای مسافران بخش هوایی و ریلی آغاز شد.

وی ادامه داد: اما در حوزه حمل و نقل عمومی جاده‌ای مشکلاتی در این زمینه وجود داشت که خوشبختانه همکارانم در سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای این مشکلات را برطرف کردند و با آماده‌سازی زیرساخت‌ها، از فردا صبح دوشنبه - سوم آذرماه - در حمل و نقل جاده‌ای هم برای مسافران استعلام تست کرونا گرفته می‌شود.

معاون حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی افزود: قبل از صدور بلیت اتوبوس یا فروش بلیت تاکسی‌های بین شهری براساس مشخصات فرد استعلام تست کرونای مسافران انجام می‌شود و چنانچه تست کرونای افراد مثبت بوده باشد، بلیتی به آنها فروخته نمی‌شود.

آدم‌نژاد تاکید کرد: مبتلایان به کرونا 14 روز بعد از نتیجه تست مثبت خود می‌توانند نسبت به استفاده از حمل و نقل عمومی اقدام کنند. بعد از گذشت این مدت زمان اجازه سفر با حمل و نقل عمومی را دارند و در غیر این صورت باید از صدور یا فروش بلیت به آنها خودداری شود.

وی گفت: امیدواریم با این اقدامات و تمهیدات در قطع زنجیره کرونا و کمک به سلامت جامعه موثر عمل کنیم.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
مسئولان می گویند 85 درصد مبتلایان دارای علائم خفیف و یا بدون علائم هستند در واقع در سامانه وزارت بهداشت وجود نداررند و بیشتر موارد انتقال هم توسط این افراد صورت می گیرد باز هم حرکت نمایشی و بی اثر
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر