بازدید 7359

کاهش دید در محور‌های کندوان و سوادکوه

رئیس پلیس راه مازندران گفت: تردد تمامی کامیون و کامیونت از ساعت ۸ تا ۲۴ روز جمعه به‌جز حاملان موادسوختی و فاسدشدنی از محور هراز ممنوع است.
کد خبر: ۱۰۱۶۱۴۱
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۲ 19 November 2020
به گزارش تابناک به نقل از فارس، علیرضا قدمی اظهار کرد: درحال حاضر آمد و شد خودرو‌ها در محور‌های شمال به‌صورت عادی و روان است.

وی با اشاره به اینکه سطح جاده‌های مازندران خشک است و مشکلی برای تردد نداریم، اضافه کرد: ارتفاعات محور‌های سوادکوه و کندوان با کاهش دید همراه است که رانندگان باید زمان تردد به توصیه‌ها توجه کنند.

رئیس پلیس راه مازندران در ارتباط با اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محور‌های استان، گفت: از ساعت ۸ تا ۲۴ روز جمعه تردد تمامی کامیون و کامیونت به‌جز حاملان موادسوختی و فاسدشدنی از محور هراز ممنوع است.

این مسؤول بیان کرد: فردا هیچ محدودیت یک‌طرفه و ممنوعیتی برای تردد در محور‌های مازندران اعمال نمی‌شود.

قدمی با اشاره به هشدار ریزش و رانش در محور‌های کوهستانی مازندران به‌ویژه در زمان بارش‌ها، خاطرنشان کرد: پرهیز از سفر‌های غیرضروری و درصورت ضرورت، تجهیز خودرو به تجهیزات فصل سرما از توصیه‌های پلیس به رانندگان در این فصل از سال است.

وی در پایان گفت: مرکز کنترل پلیس راه با شماره تلفن‌های ۲۱۸۲۴۴۲۰ و ۲۱۸۲۴۴۳۴با پیش شماره ۰۱۱ در هر ساعتی از شبانه‌روز پاسخگوی شهروندان در ارتباط با آخرین وضعیت محور‌های مازندران است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی