بازدید 8090
۳

ایران قطعنامه کانادایى حقوق بشر را محکوم کرد

خطیب زاده گفت: مقامات کانادا بهتر است در جهت اصلاح عملکرد ضد بشری خود در داخل و خارج از این کشور برآیند و ضمن توقف سیاست نظام مند این رژیم در نسل کشی بومیان کانادا، پاسخگوی همدستی در ارتکاب جنایات ضد بشری رژیم های عربستان و اسراییل علیه مردم یمن و فلسطین باشند.
کد خبر: ۱۰۱۶۰۸۲
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۱ 19 November 2020

به گزارش تابناک،  ایران قطعنامه کانادایى حقوق بشر را محکوم کرد.

سعید خطیب زاده سخنگوی وزارت امور خارجه در این رابطه گفت: طرح قطعنامه حقوق بشری در سازمان ملل متحد توسط دولت کانادا و تکرار ادعاهای بی‌اساس مبتنی بر گزارش‌های غیرواقعی و ساختگی فاقد وجاهت قانونی و غیر قابل قبول است.

او اظهار داشت: اقدام دولت کانادا و دیگر بانیان این قطعنامه که مصداق بارز سو استفاده از مفاهیم و ارزش های متعالی حقوق بشری برای پیشبرد اغراض کوته بینانه سیاسی است، محکوم و فاقد هرگونه وجاهت و اثر قانونی می دانیم.

خطیب زاده افزود: مقامات کانادا بهتر است در جهت اصلاح عملکرد ضد بشری خود در داخل و خارج از این کشور برآیند و ضمن توقف سیاست نظام مند این رژیم در نسل کشی بومیان کانادا، پاسخگوی همدستی در ارتکاب جنایات ضد بشری رژیم های عربستان و اسراییل علیه مردم یمن و فلسطین باشند.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۷
انتشار یافته: ۳
حقوق بشر ؟ مفهومی بیگانه در ایران . اصلا چی هست حقوق بشر ؟
جناب خطیب زاده که از 23-4 سالگی دیپلمات بودید!
تشریف ببرید گوگل ارت رو باز کنید، مناطق بومی نیشن کانادا رو پیدا کنید و ببینید که همه جور وسیله آسایش و رفاه دارن از اتوموبیل های بروز و پیشرفته تا فرودگاه های محلی و اسکه در کنار رودخانه ها برای انتقال مایحتاج.
فقط فرافکنی، طبق معمول. همینطور یک چیزهایی به کانادا میپرونه و فراموش می کنه که این قطعنامه در مجمع عمومی سازمان ملل متحد با اکثریت 79 به 32 تصویب شده است. به جای گیر دادن بیخودی به همه کشورهای جهان، بهتر است که حقوق بشر ما ملت را کمی مراعات کنید و به آن احترام بگذارید.

آینه گر نقش تو بنمود راست
خود شکن، آیینه شکستن خطاست
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی