بازدید 5574

پری بیوتیک ها چگونه عمل می کنند؟

شرکت لابراتور دکتر اخوی (سی گل) اولین تولید کننده محصولات مراقبت از کودک حاوی ترکیبات پری بیوتیک است که با بهره گیری از خواص این ترکیبات، اقدام به تولید محصولات مراقبت از کودک بیبی فِرست حاوی ترکیب پری بیوتیک بیولین نموده است که ضمن مراقبت از پوست لطیف کودکان و نوزادان، استحکام بخش سد دفاعی پوست در مقابل عوامل بیماری زا نیز می باشند،این محصولات ملایم و سازگار با پوست،قابلیت استفاده برای افراد با پوست های حساس را نیز داراست.
کد خبر: ۱۰۱۵۹۰۵
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۴ 18 November 2020

پری بیوتیک ها چگونه عمل می کنند؟

بدن انسان میزبان تعداد بی شماری میکروب و باکتری های مفید است که وجود آنها برای ادامه حیات ضروری است. این باکتری ها در سیستم گوارش، یکی از بخش های مهم سیستم ایمنی را تشکیل می دهند و به هضم غذا نیز کمک می نمایند. پوست ما هم میزبان میلیاردها باکتری مفید و مضر است که در مجموع لایه ای به نام فلور یا میکروبیوتا پوست را تشکیل می دهند و به عنوان اولین سد دفاعی بدن در برابر بیماری، قرمزی پوست، التهاب و عفونت عمل می کنند. بنابراین برای داشتن پوستی سالم، عاری از بیماری و التهاب حفظ سلامت میکروب های مفید سطح پوست ، امری ضروری است و مصرف موضعی پری بیوتیک ها ما را در این راه یاری می کنند.

شرکت لابراتوار دکتر اخوی (سی گل) اولین تولید کننده محصولات مراقبت از کودک حاوی ترکیبات پری بیوتیک است که با بهره گیری از خواص این ترکیبات، اقدام به تولید محصولات مراقبت از کودک بیبی فِرست حاوی ترکیب پری بیوتیک بیولین نموده است که ضمن مراقبت از پوست لطیف کودکان و نوزادان، استحکام بخش سد دفاعی پوست در مقابل عوامل بیماری زا نیز می باشند. این محصولات ملایم و سازگار با پوست، قابلیت استفاده برای افراد با پوست های حساس را نیز داراست.

پری بیوتیک ها چگونه عمل می کنند؟

محصولات مراقبت از کودک بیبی فرست شامل دو دسته مراقبت از پوست و مو می باشد:

محصولات مراقبت از مو:

شامپو بچه بیبی فرست و شامپو فوم نوزاد بیبی فرست

محصولات مراقبت از پوست:

روغن بچه ویتامینه بیبی فرست

کرم مرطوب‌کننده گیاهی کودک بیبی فرست

لوسیون مرطوب‌کننده گیاهی کودک بیبی فرست

کرم سوختگی پا کودکان بیبی فرست

لوسیون محافظ پای کودک بیبی فرست

کرم ضدآفتاب کودکان SPF30 بیبی فرست

شامپو بچه بیبی فرست

شامپو فوم نوزاد بیبی فرست

صابون بچه کِرِمی بیبی فرست

اسپری ضدآفتاب کودکان SPF 50  بیبی فرست

کرم نرم کننده کودک حاوی %6  اوره و اوسرین بیبی فرست

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها
آخرین اخبار