بازدید 5902

دنیته، طراح و تولید کننده تجهیزات مدرن اداری است

ما با توجه به نیازهای محیط کار امروز،مبلمان اداری را برای فضای کار، طراحی و تولید می‌کنیم، ما راه حل‌ های مختلف و پویا را برای هر شرکت ارائه می‌دهیم و تلاش می کنیم که این راه حل در نهایت به بهبود عملکرد محیط و افراد منجر می‌شود .
کد خبر: ۱۰۱۵۶۵۲
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۷ 17 November 2020

ما با توجه به نیازهای محیط کار امروز، مبلمان اداری را برای فضای کار، طراحی و تولید می‌کنیم، ما راه حل‌های مختلف و پویا را برای هر شرکت ارائه می‌دهیم و تلاش می کنیم که این راه حل در نهایت به بهبود عملکرد محیط و افراد منجر می‌شود .

شرکت مبلمان اداری دنیته با بررسی و شناخت نیازهای محیط اداری در ایران و سایر کشورها و با طراحی و تولید محصولات کاربردی، به شما کمک می‌کند تا طراحی دکوراسیون اداری خود را به بهترین شکل ممکن انجام دهید.  طراحی داخلی دفتر اداری، به ویژه طراحی OPEN OFFICE  ها نیاز به مبلمان، لوازم و المان هایی دارد که دنیته به خوبی با آنها آشناست و می‌تواند به شما کمک کند تا دفتر کار جذاب و متفاوتی داشته باشید.

کلیه محصولات ما به ویژه  انواع میز اداری دنیته، به شکل DIY  ( دمونتاژ و قطعه قطعه ) طراحی شده اند و در بسته‌بندی های مناسب ( با مقاومت بالا و در حجم های منطقی ) ارائه می‌شوند . شعار ما ” دنیته، مبلمان پیشرفته ” است. از نگاه ما مفهوم‌هایی مثل سبک‌تر، سریع‌تر و آسان‌تر بودن نشانه‌های پیشرفتگی یک محصول است و این یعنی محصولات ما همگی متضاد با شلوغی و پیچیدگی هستند.

دنیته، طراح و تولید کننده تجهیزات مدرن اداری است

مبلمان اداری دنیته در 6 گروه اصلی طراحی و تولید می شوند ، این گروه ها عبارتند از : 

  1. میز اداری
  2. کتابخانه و فایلینگ
  3. محصولات آکوستیک
  4. مبل اداری و پاف
  5. پارتیشن اداری
  6. صندلی اداری

میز اداری

اولین و اصلی ترین بخش مبلمان اداری است و به نوعی می‌توان گفت که در ایران اغلب اوقات منظور کلی از کلمه مبلمان اداری اشاره به انواع میز اداری است که در یک سازمان استفاده می شود و یا در یک کارخانه تولید می‌شود.  اساسی ترین نیاز هر شرکت و سازمان که بتواند شروع به فعالیت کند است و بهتر است در هنگام بودجه ریزی اولیه برای تهیه اثاثیه و لوازم اداری، یک بخش اولیه و جدی از هزینه را برای تهیه آن در نظر گرفت. شرکت مبلمان اداری دنیته، تنوع میز‌های اداری قابل استفاده در یک محیط ادرای را به صورت زیر دسته بندی و ارائه می‌نماید:

  • میز مدیریت
  • میز کار گروهی
  • میز کارشناسی وکارمندی
  • میز کنفرانس و جلسه
  • میز پذیرش
  • میز ارتفاع متغیر و قابل تنظیم
  • میز غذاخوری
  • میز تاشو و متحرک
  • میز جلومبلی و پذیرایی

پارتیشن اداری

محیط‌ های اداری چه در مقیاس کوچک و چه در مقیاس های بزرگ، نسبت به گذشته، کوچکتر، کم‌نور‌تر و گران‌تر شده است و همین موضوع باعث شده تا استفاده از دیوارهای ثابت هر روز کمتر شود. طراحی پلان باز یا open office  هم هر روز بیشتر از قبل مورد استقبال قرار گرفته و این دلیل هم باعث استفاده هرچه بیشتر از پارتیشن اداری در شرکت ها است و پارتیشن اداری شیشه ای آخرین نوع از محصول در سرتاسر دنیا است. تنوع محصول پارتیشن اداری تولید شده در شرکت مبلمان اداری دنیته به دو نوع پارتیشن شیشه ای و جداکننده های سبک  تقسیم می شود. ضمن اینکه پارتیشن ها به دو دسته دو جداره و تک جدا تقسیم می شوند که هرکدام کاربردهای خود را دارند.

پارتیشن اداری دوجداره از لحاظ ایستایی و مقاوت نسبت به پارتیشن تک جداره برتری دارد و از دیگر مزایای پارتیشن دوجداره، طول عمر بیشتر آن است. پارتیشن دو جداره عایق بسیار خوبی برای سرو صدا است، اگر زیبایی محیط اداری برایتان مهم است، پارتیشن‌های اداری دو جداره بهترین گزینه هستند. در پارتیشن دو جداره از ستون استفاده زیادی نمی‌شود زیرا بدنه پارتیشن به اندازه کافی از مقاومت بالایی برخوردار است.

دنیته، طراح و تولید کننده تجهیزات مدرن اداری است

کتابخانه و فایلینگ

هر چند که با گسترش فضای سیستم‌های دیجیتال، استفاده از کاغذ کم شده اما همچنان به شکل روزانه مقدار بسیار زیادی اسناد و مدارک در شرکت ها و سازمان ها تولید می‌شود و نیاز به طبقه بندی، نگهداری و بایگانی دارد. هر شرکت و ساختار اداری با توجه به نوع اسناد خود که شامل انواع کاغذها،  زونکن، پوشه، مدارک مهم، کاتالوگ ها و حتی اقلام فیزیکی می‌شود می بایست یک سری فایل، کتابخانه و کمد با ابعاد مناسب انتخاب و تهیه کند تا به مرور زمان با مشکل نگهداری این مدارک  و اسناد برخورد نکند. البته امروزه از نمونه های جذاب تر فایلینگ ادرای مثل قفسه و شلف‌های فلزی مدرن، علاوه بر محلی برای نگهداری اسناد به عنوان المان های دکوراتیو و حتی جداکننده های محیطی نیز استفاده می‌شود. 

شرکت مبلمان اداری دنیته، تنوع این فایل‌های اداری را به شکل زیر دسته بندی کرده:

  1. کتابخانه و قفسه
  2. فایل اداری
  3. شلف فلزی
  4. کمد لاکر
  5. کمد اداری
  6. کابینت اداری

محصولات آکوستیک

موضوع صدا و مشکلات جانبی که بر تمرکز و بازدهی افراد دارد زمانی بیشتر از گذشته به چشم آمد که سبک طراحی پلان باز یا open office  ها هر روز بیشتر از قبل گسترش یافتند و این مشکلات به دلیل کمترین استفاده از دیوارها و جداکننده های ثابت در محیط بودند. به همین دلیل طراحان  دکوراسیون و مبلمان محصولات آکوستیک شامل انواع جذب کننده های صدا در سقف، دیوارها، میز ها را خلق کردند.

 این محصولات شامل نمونه های زیر می‌شوند: 

  • اتاقک آکوستیک
  • دیوایدر ( جداکننده میز )
  • پانل دیوار و سقف
  • پاراوان ( جداکننده محیطی )

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل