بازدید 10839

کلاس‌های آنلاین برای سال دهم و یازدهم

وقتی وارد پایه دوازدهم می‌شوید دیگر سایه کنکور را نزدیک‌تر از همیشه احساس می‌کنید! حالا شما هستید و یک سال زمان تا به بهترین نتیجه در کنکور دست پیدا کنید. اما واقعا فقط و فقط همین زمان کافیست؟
کد خبر: ۱۰۱۵۵۸۸
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۰ 17 November 2020

کلاس‌های آنلاین برای سال دهم و یازدهم

وقتی وارد پایه دوازدهم می‌شوید دیگر سایه کنکور را نزدیک‌تر از همیشه احساس می‌کنید! حالا شما هستید و یک سال زمان تا به بهترین نتیجه در کنکور دست پیدا کنید. اما واقعا فقط و فقط همین زمان کافیست؟ احتمالا با خودتان می‌گویید یک سال که زمان کمی نیست. با برنامه ریزی خیلی راحت می‌توانم همه درس‌ها را مرور کنم. اما متاسفانه دانش آموزان زیاید مثل شما فکر می‌کردند و درنهایت نتوانستند آنطور که باید، نتیجه دلخواهشان را در کنکور کسب کنند.

لابد می‌پرسید چرا؟ تصورش را بکنید که شما یک سال وقت دارید تا درس‌های 3 سال را بخوانید. پایه دهم، یازدهم و دوازدهم باید به طور کامل در سال کنکور مرور شوند. تازه فقط هم که خواندن کتاب درسی نیست، انواع کتاب‌های کمک درسی و تست‌های کنکور را هم به آن‌ها اضافه کنید. حالا باز هم به نظرتان این زمان کافیست؟!

اگر می‌خواهید به صورت درست و اصولی در مسیر کنکور قدم بردارید، بهتر است از سال دهم خودتان را برای این آزمون آماده کنید. شما باید در سال دهم شروع به یادگیری مفهومی دروس کنید. اگر تا قبل از این فقط به درس خواندن در شب‌های امتحان اکتفا می‌کردید، دیگر زمان آن رسیده تا مرحله به مرحله همراه با تدریس معلم پیش بروید و با عمق مطالب آشنا شوید.

شما می‌توانید از سال دهم شروع به برنامه ریزی کنید و روش‌های مختلف را تست کنید تا ببینید با کدام روش راحت‌تر درس می‌خوانید. مشکلی که بسیاری از دانش آموزان در سال کنکور با آن مواجه می‌شوند این است که ناگهان خودشان را در روزهای سخت و پرچالشی می‌بینند که به هیچ عنوان شبیه به آن را تجربه نکرده‌اند.

بنابراین بارها و بارها برنامه ریزی می‌کنند تا درنهایت به برنامه‌ای برسند که با آن احساس راحتی می‌کنند. اما متاسفانه تا برنامه درست را تشخیص بدهند ماه‌ها زمان را از دست داده‌اند. شما در سال دهم این فرصت را دارید تا خودتان را با شرایط جدید وفق بدهید. جالب است بدانید که درحدود 60 درصد سوالاتی که از پایه یازدهم و دوازدهم در کنکور مطرح می‌شود، به سال دهم مرتبط است! پس سال دهم یک شروع عالی برای موفقیت در کنکور است.

حالا که به سال یازدهم می‌رسید، یعنی دیگر در میانه راه کنکور هستید. اگر یازدهمی هستید و از فرصت‌های خوب سال دهم استفاده کردید، یعنی تا همین حالا کیلومترها از رقبایتان در کنکور پیشی گرفته‌اید! حالا باید سعی کنید تا می‌توانید درس‌هایتان را خط به خط و نکته به نکته یاد بگیرید. هروقت فرصت پیدا کردید بخشی از درس‌های سال دهم را مرور کنید تا کامل از ذهنتان پاک نشوند.

بعد از یادگیری هر مبحث، تست‌های مربوط به آن بخش را بزنید و کم کم خودتان را برای یادگیری راه‌ حل‌های تستی آماده کنید. امسال بهترین زمان است تا خودتان را با این شرایط وفق بدهید و کم کم برای سال کنکور آماده شوید.

اما چه بهتر که در این راه یک مشاور باتجربه و معلم کارآزموده همراهتان باشد. کسی که زیر و بم این مسیر را می‌شناسد و شما را قدم به قدم به هدفتان که همان کسب رتبه عالی در آزمون کنکور است نزدیک‌تر می‌کند. لابد می‌پرسید این راهنمای کاربلد را باید از کجا پیدا کنید؟! جواب آن بسیار ساده است. لابد اسم مجموعه "تام لند" به گوشتان خورده است.

کلاس‌های آنلاین تام لند با اساتید متعهد و باتجربه، در هر مرحله کنار شماست تا هر سوال و مشکلی که برایتان ایجاد می‌شود را به طور کامل حل کند. زیرا وقتی شما خودتان را برای کنکور آماده می‌کنید، هیچ موضوعی نباید برایتان یک دغدغه زهنی بزرگ به وجود بیاورد.

شما در کلاس دهم و یازدهم می‌توانید در کلاس‎‌های آنلاین تام لند شرکت کنید. به این ترتیب که هر روز صبح با تماس مشاور پشتیبانتان، وضعیت خود را اطلاع رسانی کرده و بعد به ترتیب در کلاس‌های مختلف شرکت می‌کنید. نحوه اجرای این کلاس‌ها و معلم‌هایی که برای شما انتخاب شده‌اند، کمک می‌کنند تا خیلی راحت‌تر از آن چیزی که فکرش را بکنید در درس‌هایتان پیشرفت کنید.

با کلاس‌های آنلاین تام لند شما می‌توانید همیشه چندین قدم از سایر دانش آموزان جلوتر باشید!

برای موفقیت در کنکور 1400، کلاس‌های آنلاین تام‌لند در خدمت شماست تا موفقیت در کنکور را از نزدیک احساس کنید. هم اکنون می‌توانید برای ثبت نام و مشاهده جدول برگزاری کلاس‌های آنلاین تام‌لند به سایت https://tamland.ir/ مراجعه کنید.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی