بازدید 10628
۱

جولیانی: رئیس‌جمهور به کنایه گفت بایدن پیروز شد

وکیل شخصی رئیس‌جمهور آمریکا در مصاحبه‌ای گفته ترامپ به کنایه رقیب دموکراتش را در انتخابات پیروز دانسته است.
کد خبر: ۱۰۱۵۴۶۱
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۷ 16 November 2020

به گزارش تابناک به نقل از فارس، «رودی جولیانی»، وکیل شخصی دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا در مصاحبه‌ای با شبکه خبری «فاکس نیوز» به پیام توئیتری روز گذشته وی مبنی بر اینکه جو بایدن، نامزد دموکرات‌ها با تقلب در انتخابات پیروز شد، واکنش نشان داد.

به نوشته وبگاه خبری-تحلیلی «هیل»، جولیانی در این خصوص گفت: «حدس می‌زنم، آنچه که او می‌گوید بیشتر طعنه‌آمیز است یا اظهار‌نظری در یک برهه هولناک است که در آن زندگی می‌کنیم و رسانه‌ها اعلام می‌کنند که او (بایدن) پیروز شده است.»

وی افزود: «اما در ادامه اشاره شد که این پیروزی غیر‌قانونی بود و روشن است که او (ترامپ) به شدت در حال اعتراض در دادگاه‌هاست.»

جولیانی همچنین درباره اعلام پیروزی بایدن در برخی رسانه‌های آمریکایی گفت: «رسانه‌ها تلاش کرده‌اند که [رئیس‌جمهور]منتخب را اعلام کنند، اما آن‌ها حق قانونی این کار را ندارند. این تصمیم را مجمع گزینندگان اتخاذ می‌کنند نه ان‌بی‌سی، سی‌بی‌سی، ام‌اس‌ان‌بی‌سی و سی‌ان‌ان یا حتی فاکس نیوز.»

ترامپ روز یکشنبه با انتشار پیامی در توئیتر نوشت بایدن با تقلب در انتخابات پیروز شد.

رئیس‌جمهور در این پیام نوشت: «او پیروز شد؛ زیرا در انتخابات تقلب صورت گرفت. [به این دلیل که]هیچ مراقب و ناظری راه داده نشد.»

وی همچنین در پیامی دیگر نوشت: «او فقط از دید رسانه‌های اخبار جعلی پیروز شده است! من هیچ چیز را واگذار نمی‌کنم! هنوز راهی طولانی در پیش داریم. این یک انتخابات متقلبانه بود».

این در حالی است که ترامپ امروز با انتشار پیامی در توئیتر خود را پیروز انتخابات دانست. وی با حروف بزرگ انگلیسی نوشت: «من پیروز انتخابات شدم.»

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۹
انتشار یافته: ۱
بدبخت جولیانی آخر عمری رو اسب مرده شرط بندی کرده
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان