بازدید 12672
۱

تظاهرات هواداران ترامپ به خشونت کشیده شد

تظاهرات هواداران دونالد ترامپ در واشنگتن دی سی به خشونت کشیده شد‏؛ ۲۰ نفر بازداشت و دو مامور پلیس هم زخمی شدند.
کد خبر: ۱۰۱۵۴۱۱
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۰ 16 November 2020

به گزارش «تابناک» به نقل از شبکه تلویزیونی یورونیوز، تظاهرات هواداران دونالد ترامپ در واشنگتن دی سی به خشونت کشیده شد.

حامیان متعصب دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا روز شنبه در واشنگتن دی سی راهپیمایی برگزار کردند. این راهپیمایی یک هفته پس از آن برگزار شد که نتیجه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا به نفع جو بایدن نامزد دموکرات این رقابت‌ها اعلام شد. حامیان ترامپ وقتی که به سمت دیوانعالی آمریکا راهپیمایی می‌کردند حمایت خود را از دونالد ترامپ اعلام کردند و به نتایج انتخابات اعتراض کردند. آن‌ها به دروغ مدعی شدند که آراء انتخاباتی به سرقت رفته است.

یکی از شرکت کنندگان در راهپیمایی گفت: تقلبِ رای دهندگان رخ داده است، اما اکنون در رسانه‌ها مشاهده می‌کنیم که می‌گویند هیچ مدرکی از تقلب گسترده رای دهندگان دیده نمی‌شود. اگر یک رای هم تقلبی باشد برای من کافی است. این یک پروژه تحقیقاتی نیست. من به دنبال چیزی نیستیم که از لحاظ آماری اهمیت داشته باشد بلکه من به دنبال حتی یک مدرک از تقلبِ رای دهندگان هستم».

یکی از خانم‌های شرکت کننده در راهپیمایی حامیان ترامپ گفت: «زمانی که مدرک ارائه شود وضعیت عوض خواهد شد. وی رئیس جمهور منتخب ۲۰۲۰ خواهد بود».

یورو نیوز افزود: تظاهرات روز شنبه در واشنگتن زمانی به خشونت کشیده شد که حامیان ترامپ با گروه دیگری از تظاهر کنندگان درگیر شدند. ۲۰ نفر بازداشت شدند. دو مامور پلیس هم زخمی شدند. حامیان ترامپ عنوان این راهپیمایی را در شبکه‌های اجتماعی «راهپیمایی میلیونیِ بازگرداندنِ عظمت به آمریکا» اعلام کردند. حامیان ترامپ از شعار او -که گفته بود «بار دیگر عظمت را به آمریکا بازمی گردانم» - به عنوان یک علامت اختصاری در عنوان این راهپیمایی استفاده کردند.

تاکنون دونالد ترامپ از اذعان به شکست در انتخابات خودداری کرده است، اما مقامات انتخاباتی آمریکا روز جمعه گفتند انتخابات ریاست جمهوری امسال امن‌ترین انتخابات در تاریخ آمریکا بود. این بیانیه قویترین تکذیبِ مستقیمِ ادعا‌های رئیس جمهور از جانب مقامات فدرال و ایالتی بوده است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۹
انتشار یافته: ۱
تظاهرات کردن! یک هفته بعد از اینکه مشخص شده بایدن آرای الکترال رو درو کرده.... اونم تو پایتخت ، ب.... تازه همه مردم هم که مسلح هستن... حتی سلاح خودکار دارن... اونوقت پلیس هیچ کس رو نکشته؟
حتی یک نفر رو؟!
چرا پلیس و نیروهای امنیتی شون کسی رو نمی کشه؟ این چه وضع مدیریت کردنه؟
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان