بازدید 5102

خرید صبحگاهی و ایمن با طرح جدید "خروسخون" هایپراستار با تخفیف­ های‌ ویژه!

فروشگاه ‌های زنجیره­ ای هایپراستار در راستای ارائه خدمات بهتر به مردم شریف ایران، علاوه بر افزایش پروتکل های بهداشتی، ساعات کاری خود در نوبت صبح را تغییر دادند،در طرح خرید خروسخون هایپراستار، تخفیف‌ها شگفت‌انگیزتر از همیشه هستند و مشتریان گرامی ضمن ایمنی بیشتر در این ساعات، می‌توانند از این تخفیف‌ها استفاده کنند و تنوع و درصد بالای محصولاتی است که به صورت تخفیف­ دار برای فروش عرضه شده و بسیاری از نیازهای خرید روزانه مشتریان را پوشش می‌دهند.
کد خبر: ۱۰۱۴۹۴۴
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۰ 14 November 2020

خرید صبحگاهی و ایمن با طرح جدید

این تغییر ساعت به منظور افزایش سطح ایمنی مشتریان برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در نوبت صبح انجام شده است. بر این اساس تا تاریخ 20 آذر ماه، تمامی شعب هایپراستار به جز یزد، اصفهان و قم از ساعت 8 صبح تا 9 شب، شعبه یزد از ساعت 7:30 صبح تا 15:30 بعد از ظهر، شعبه اصفهان از ساعت 10 صبح تا 11 شب و شعبه قم از ساعت 10 صبح الی 12 شب و فروشگاه‌های مینی ­مارکت مشیریه، سروآزاد، جیحون، المپیک و طاهرخانی نیز از ساعت ۷ صبح تا ۹ شب آماده خدمت رسانی به مشتریان عزیز خود می­باشد.

علاوه بر تغییر ساعات کاری شعب، گروه­ های مختلف محصولات از ساعات 7:30 تا 11 صبح در شعبه یزد، 10 صبح تا 12 ظهر در شعب اصفهان، کوروش، شهاب و قم و ساعت 8 تا 11 صبح در سایر شعب هایپراستار، از تخفیف‌ های ویژه برای مشتریان برخوردار هستند.

خرید خروسخون با تخفیف­ های باورنکردنی!

در طرح خرید خروسخون هایپراستار، تخفیف‌ها شگفت‌انگیزتر از همیشه هستند و مشتریان گرامی ضمن ایمنی بیشتر در این ساعات، می‌توانند از این تخفیف‌ها استفاده کنند. نکته قابل توجه در مورد این تخفیف‌ها تنوع و درصد بالای محصولاتی است که به صورت تخفیف­ دار برای فروش عرضه شده و بسیاری از نیازهای خرید روزانه مشتریان را پوشش می‌دهند.

با توجه به اینکه اکثر افراد برای تهیه مایحتاج خانوار، در نوبت عصر و شب (بین ساعات ۶ تا 9 شب) به شعب هایپراستار مراجعه می‌کنند، جهت کاهش ترافیک جمعیت در این ساعات، رعایت پروتکل‌های بهداشتی و اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی، ساعت کاری شعب هایپراستار مطابق ساعات اعلام شده فوق، آغاز می‌گردد.

در همین راستا و برای ترغیب مشتریان جهت انجام خریدهای خود در نوبت صبح که بازه زمانی خلوت و کم ترافیک محسوب می‌شود، علاوه بر تخفیف‌های روزانه که تمامی اجناس دارا هستند، شعبه یزد بین ساعات 7:30 تا 11 صبح، شعب اصفهان، کوروش، شهاب و قم در ساعات 10 صبح تا 12 ظهر و سایر شعب از ساعت ساعت 8 تا 11 صبح تخفیف‌ های ویژه‌ای برای محصولات در نظر گرفته ­اند.

افدامات هایپراستار در راستای پیشگیری از شیوع کرونا

در حالی که به دلیل شیوع ویروس کووید ۱۹ به همه مردم توصیه می‌شود در خانه بمانند، شعب هایپراستار به عنوان یکی از بزرگترین تامین کنندگان نیازهای روزانه افراد جامعه، وظیفه خود دانسته تا با ایجاد یک محیط امن، چرخه‌ فروش و تامین مواد اولیه و مورد نیاز زندگی افراد مختل نگردد .از نخستین روزهای شیوع ویروس کرونا، این فروشگاه همه روزه آماده خدمت‌رسانی به مردم است و همه کارمندان هایپراستار تلاش می‌کنند با رعایت نکات بهداشتی و پیشگیرانه، تجربه خرید ایمنی را در این روزهای سخت برای مشتریان عزیز به ارمغان آورند.

از جمله اقدامات پیشگیرانه هایپراستار برای مقابله با ویروس کرونا می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ضدعفونی کردن دست مراجعه کنندگان محترم
  • کنترل مکرر دمای بدن مشتریان و کارمندان
  • ضدعفونی کردن مکرر همه چرخ دستی‌ها، صندوق‌ها و به‌طور کل تمام سطوح فروشگاه
  • نصب برچسب‌های مخصوص برای رعایت فاصله اجتماعی
  • استفاده کارمندان از ماسک، دستکش و گارد مخصوص

توصیه ما این است که در این ایام به جای مراجعه به چندین فروشگاه که باعث رفت‌‌وآمد بیشتر و بالا رفتن ریسک شیوع ویروس کرونا می‌شود، به یک فروشگاه مراجعه کنید. هایپراستار زیر یک سقف تمام اجناس مورد نیاز شما را فراهم آورده است و از سلامت محیط و اجناس خود اطمینان کامل دارد.

خرید صبحگاهی و ایمن با طرح جدید

هایپر استار در کنار مردم

در انتها لازم به ذکر است تمام کارمندان هایپراستار با رعایت نکات بهداشتی و پیشگیرانه، تجربه خرید ایمنی را در این روزهای سخت برای مشتریان عزیز فراهم کرده‌اند. کارکنان هایپراستار فرزندان این کشور هستند و در این شرایط سخت بدون تعطیلی، با پذیرش همه خطرات و با تمام توان در کنار مردم عزیز ایران ایستاده‌اند.

اطلاع از تخفیف ­ها

ضمنا برای آگاهی از تخفیف‌های روزانه و سایر اطلاعات مورد نیاز و همچنین شرکت‌ در مسابقات و قرعه‌کشی ‌های متنوع، پیج اینستاگرام هایپراستار hyperstar_ir  رو فالو کنید.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان