سرمایه مردم در بورس از بین رفت

حجت الاسلام میرتاج الدینی، نائب رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی گفت: سرمایه مردم و سهامداران خرد که پول های اندکی وارد بورس کرده بودند تا ارزش پولی خود را حفظ کنند بر اثر عملکر ضعیف دولت از بین رفت.
کد خبر: ۱۰۱۴۸۵۲
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۳ 13 November 2020

به گزارش بورس تابناک، حجت الاسلام سید محمدرضا میرتاج الدینی در خصوص عملکرد دولت در بازار سرمایه افزود: دولتمردان و به خصوص رئیس جمهور بارها مردم را دعوت به سرمایه گذاری در بورس کردند تا کمکی به حال اقتصاد شرکت ها و صنایع بزرگ شود.

وی افزود: مردم نیز با درنظر گرفتن همین موضوع، اقدام به سرمایه گذاری در بورس کردند ولی متاسفانه سرمایه های بسیاری از سهام داران خرد در این بازار از بین رفت.

این نماینده مجلس با تاکید بر اینکه نمایندگان مجلس به صورت جدی پیگیر وضعیت بورس هستند، افزود: در کمیسیون های تخصصی این موضوع در حال بررسی است و نمایندگان از عملکرد وزارت اقتصاد و دارایی نیز در خصوص صیانت از بورس انتقادات شدید و جدی دارند.

میرتاج الدینی با اشاره به اینکه دولت باید بورس را سر و سامان می داد و زمینه سودآوری شرکت ها و رشد آرام شاخص کل را فراهم می ساخت، افزود: وزارت اقتصاد از ظرفیت ها و امکانات قانونی خود برای تثبیت وضعیت بورس استفاده نکرد.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو با تاکید بر اینکه باید بازارگردان ها با برنامه ریزی اصولی سقف و کف قیمت ها را حفظ کنند، ادامه داد: بازار سرمایه اگر مدیریت شود می تواند نقش مهمی در رونق اقتصاد کشور داشته باشد.

 

منبع: بازار

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
علی رغم تبلیغات گسترده و شبانه روزی رسانه ها به دلایل زیر بورس همچنان نزولی خواهد بود یادربهترین حالت بانوسان ناچیز درجاخواهد زد:
۱- تحریم عنقریب بورس
۲- کاهش قیمت دلار
۳- افزایش اجتناب ناپذیر نرخ سودبانکی ( کما اینکه ازهمین الان بیشتربانکهای خصوصی نرخ سودشان راافزایش داده اند)
۴-ازدست رفتن اعتماد عمومی به بورس
هم سرمایه وهم جوانی وعمرمان در ایران به فنا رفت !!!!!
بهتره بگی سرمایه مردم را از بین بردند.
برچسب منتخب
# توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام # سیل
وب گردی