بازدید 5834
۲

مبارزه با هرگونه حمل و استفاده از سلاح

فرمانده انتظامی تهران بزرگ تاکید کرد که مبارزه با هرگونه حمل و استفاده از سلاح جزو اولویت‌های پلیس است.
کد خبر: ۱۰۱۴۸۳۶
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۵ 13 November 2020

به گزارش «تابناک»، سردار حسین رحیمی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره خرید و فروش سلاح و میزان استفاده از آن از سوی افراد غیرمرتبط گفت: مبارزه با سلاح و برخورد با کسانی که به هرشکلی از آن استفاده کنند جزو اولویت های برخوردی پلیس است و ما به طور جد با آن برخورد خواهیم کرد. در این میان حتی اگر یک تیر مشقی هم شلیک شود، پلیس حساسیت ویژه‌ای داشته و با آن برخورد خواهد کرد.

وی با بیان اینکه هرگونه اقدامی در ارتباط با سلاح اعم از حمل، استفاده و نگهداری برای پلیس مهم است و آن را دنبال می‌کند، گفت: خوشبختانه وضعیت خوبی هم داریم و تقریبا موضوع قابل ذکری را در تهران در این خصوص نداریم، اما ما هم با جدیت این موضوع را دنبال می‌کنیم.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ در مورد نظارت بر این موضوع در فضای مجازی نیز گفت: در فضای مجازی هم پلیس کنترل می‌کند و این موضوع نه فقط برعهده پلیس فتای ما، برعهده پلیس امنیت و پلیس آگاهی و ... نیز گذاشته شد و با این موارد به جد برخورد می‌شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
خسته نباشید، ولی واقعیت اینه که در مقابل اشرار و اراذل و سارقین هبچی برای گفتن ندارید. البته در برخی موارد پیشرفت بوده اما در این زمینه هبچ.


با ابن همه دوربین و .... روزی نیست که صدها زورگیری و خفت گیری و ... در جای جای ایران اتقاف نیافته و پلیس هم چنان دربند حجاب خانم هاست.

جالبه که اگر کلیپ های مردمی در فضای مجازی نبود ، آقا پلیسه حنی با خبر هم نمی شد.
شما رو بخدا اگر شده مثل گذشته،گشتهای و ایستهای بازرسی ( فقط برای اسلحه ،نه حجاب و چیرهای دیگر،فقط به منظور کشف اسلحه) ،بگذارید ‌وبا این پدیده مخل امنیت ملی سرسختانه مبارزه کنید.تو رو خدا
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار