بازدید 4270

آچار به دست؛ خدمات آموزش

 گاهی وسیله برقی خانگی را خریداری می‌کنیم و تمام تنظیمات را بر اساس آنچه در دفترچه راهنمایش درج شده ‌است برقرار می‌سازیم. اما پس از استفاده چندین روزه از آن، متوجه می‌شویم که یک یا چند وظیفه را به درستی انجام نمی‌دهد،در این مقاله قصد داریم شما را با راهکارهایی که می‌توانید با دریافت اطلاعات بیشتر نسبت به عملکرد لوازم خانگی برقی خود، به شکل بهینه‌تر از آن‌ها استفاده نمایید آشنا کنیم.
کد خبر: ۱۰۱۴۷۳۸
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۵ 12 November 2020

آچار به دست؛ خدمات آموزش

 گاهی وسیله برقی خانگی را خریداری می‌کنیم و تمام تنظیمات را بر اساس آنچه در دفترچه راهنمایش درج شده ‌است برقرار می‌سازیم. اما پس از استفاده چندین روزه از آن، متوجه می‌شویم که یک یا چند وظیفه را به درستی انجام نمی‌دهد! دوباره به دفترچه راهنما رجوع می‌کنیم، اما همه چیز درست همان گونه است که دفترچه می‌گوید؛ پس چرا این مشکلات در دستگاه برقی ما وجود دارد؟ گاهی هم یک وسیله برقی که مدت‌ها پیش آن را تهیه کردیم و اکنون نمی‌دانیم دفترچه راهنمایش را کجا گذاشته‌ایم، با مشکلی روبه‌رو می‌شود و ما ناچاریم به جست‌و‌جوی پاسخ آن ایراد عملکردی، به اینترنت رجوع کنیم.

در برخی مواقع هم قصد داریم از عملکردهای بیشتری از دستگاه برقی خود که می‌دانیم قادر به انجامش است اما ما تا به حال از آن استفاده نکرده‌ایم، بهره‌مند شویم اما راه درستش را نمی‌دانیم؛ مثلا می‌دانیم که مایکروفرمان قادر به طبخ کیک است اما نمی‌دانیم تنظیماتش را باید به چه شکل قرار دهیم تا نتیجه مطلوب حاصل شود. البته این احتمال نیز وجود دارد که ما به طور کلی علاقه‌مند به یادگیری انجام تعمیراتی جزئی و نه چندان فنی و تخصصی به صورت شخصی در منزلمان باشیم و دلمان بخواهد مرجع، شخص متخصص یا کلاسی وجود داشته باشد که بتواند ما را در راستای پاسخگویی به برخی سوالاتمان پیرامون لوازم برقی خانگی خود یاری دهد.

در این مقاله قصد داریم شما را با راهکارهایی که می‌توانید با دریافت اطلاعات بیشتر نسبت به عملکرد لوازم خانگی برقی خود، به شکل بهینه‌تر از آن‌ها استفاده نمایید آشنا کنیم.

آچار به دست؛ خدمات آموزش

راه‌های دریافت آموزش‌هایی برای بهره‌برداری بهتر از لوازم خانگی برقی

  • شرکت در کلاس‌های آموزشی استفاده از لوازم برقی متناسب با برند هر وسیله

شاید شما هم به هنگام خرید کالایی برقی از فروشنده یا نماینده فروش آن محصول شنیده باشید که کلاس‌هایی برای آموزش استفاده از این وسیله در روزها و ساعت مشخصی دایر است که می‌توانید به صورت حضوری یا مجازی در آن شرکت کنید. این کلاس‌ها معمولا در یک بازه یک الی دو ساعته هستند و تمام آنچه که وسیله برقی شما قادر به انجامش است را به اطلاعتان می‌رساند.

  • مطالعه مقالات آموزشی ارائه شده توسط سایت‌ها و بلاگ‌ها زیر نظر نمایندگی محصولات برقی

معمولا سایت‌های نمایندگی لوازم برقی خانگی مانند سامسونگ، ال جی، بوش و غیره، از چندین بخش تشکیل شده‌اند؛ بخش فروشگاه اینترنتی که بدیهی است محصولات خود را از طریق آن به فروش اینترنتی می‌رسانند، بخش مجله که در آن درباره محصولات برقی خود مقالاتی را ارائه می‌دهند و بخش بلاگ که معمولا کاربرانشان نیز قادر به انتشار محتواهایی مبنی بر تجربیاتشان از استفاده از لوازم برقی آن برند، هستند. شما در بخش‌های مجله و بلاگ می‌توانید آنچه که وسایل برقی آن برند از عهده‌اش بر می‌آیند را بخوانید و آموزش ببینید.

آچار به دست؛ خدمات آموزش

  • جست‌وجو در گوگل با عبارات کلیدی مبنی بر چگونگی انجام وظیفه‌ای خاص با یک وسیله برقی مشخص

همه ما به خوبی می‌دانیم که می‌توانیم برای مثال از گوگل بپرسیم که چطور می‌توانیم یک کیک را در مایکروفر LG مدل NeoChef به عمل آوریم؟ یا به طور مثال بپرسیم که چگونه از کدر شدن ظروف کریستالی در ماشین ظرفشویی سامسونگ مدل D170 جلوگیری کنیم؟ یا اینکه چرا ماشین لباسشویی بوش در این مدل خاص لباس‌ها را خشک نشده و حاوی مقدار زیادی آب تحویل می‌دهد؟ یا مشکل تلویزیون سونی ما چیست که تصویر را با سایز کوچکتری از سایز اصلی تلویزیون نمایش می‌دهد؟ و باز هم همه ما به خوبی می‎دانیم که در پاسخ به این قبیل سوالاتمان با مقالاتی آموزنده در سایت‌های مختلف رو‌به‌رو خواهیم بود.

  • ­شرکت در کلاس‌های تعمیر لوازم برقی برندهای مورد نظرمان در آموزشگاه‌های فنی حرفه‌ای و غیره

اگر به صورت کلی علاقه‌مند به یادگیری تعمیرات جزئی و نه چندان فنی لوازم برقی خانگی خود هستیم، می‌توانیم به عنوان فراگیری یک تخصص در کلاس‌های تعمیرات وسایل برقی دایر در آموزشگاه‌های معتبر شرکت کنیم و حتی به مرور زمان وارد این عرصه تخصصی شویم.

 آیا مراجعی وجود دارند که پاسخگوی سوالات فنی و تخصصی ما درباره لوازم برقی خانگی باشند؟

جالب است بدانید در این عصر خلاقیت و نوآوری، شرکت‌ها و سایت‌هایی هستند که به صورت اینترنتی یا تلفنی پاسخگوی سوالات شما درباره لوازم خانگی برندهای مختلف هستند و حتی برای خریدتان به شما مشاوره‌های به‌روز و تخصصی ارائه می‌دهند.

برای مثال مجموعه آچار به دست، در زمینه ارائه خدمات تعمیرات لوازم خانگی مازندران و همچنین پاسخگویی به سوالات کاربران محصولات برقی خانگی با برندهای مختلف در استان مازندران فعالیت دارد. تعمیرات تلویزیون مازندران و تعمیرات کولر گازی مازندران و پاسخگویی به سوالات مردم و راهنمایی آن‌ها در این زمینه، از جمله خدماتی است که مجموعه آچار به دست در استان مازندران و سایر استان‌ها ارائه می‌دهد.

این مجموعه حتی برای آموزش حضوری کار با وسیله برقی در محل شما، نیرو اعزام کرده و با دریافت هزینه‌هایی مقرون به صرفه شما را در استفاده هرچه بهتر و پرفایده‌تر از لوازم خانگیتان یاری می‌دهند. برخی از سایت‌ها نیز وجود دارند که به طور کلی به این منظور طراحی و راه‌اندازی شده‌اند تا کاربران از هر ناحیه از کشور که هستند بتوانند در ازای پرداخت هزینه‌هایی مشخص، پاسخ سوالات خود را دریافت کرده و در زمینه خرید یا تعمیر لوازم خانگی مشاوره شوند.

آیا ما در زمینه استفاده و نگه‌داری از لوازم خانگی خود نیاز به آموزش داریم؟

به طور کلی به یاد داشته باشید، دانستن اطلاعاتی هرچند جزئی در زمینه لوازم برقی خانگی آن هم در دوره‌ای که بیشتر لوازم خانگی ما برقی و پیشرفته هستند، امری پر فایده است که می‌تواند در بسیاری مواقع ما را از پرداخت هزینه‌های اضافی در امان نگاه دارد و به ما در حفظ سلامت لواز خانگیمان نیز کمک کند.

همچنین آگاهی از تمامی عملکردهایی که لوازم برقی خانگی ما قادر به انجامش هستند سبب می‌شود تا ما از هزینه‌ای که بابت خرید آن‌ها پرداخت کرده‎ایم بیشترین بهره‌برداری ممکن را داشته باشیم و همینطور از پرداخت هزینه‌های اضافی بابت دریافت خدماتی که خودمان در خانه توسط لوازم برقیمان می‌توانیم به آن‌ها دست یابیم جلوگیری می‌شود. برای مثال اگر ما بدانیم که ماشین لباس‌شویی ما توسط چه تنظیماتی قادر به شستن پتوها است، از پرداخت هزینه اضافی به خشک‌شویی برای نظافت پتوهایمان جلوگیری کرده‌ایم. یا اگر بتوانیم خودمان تعمیرات جزئی مانند تعویض فیلتر یخچال سایدبای‌ساید را انجام دهیم، مجبور نیستیم برای انجام این کار هربار به تعمیرکاران مختلف، هزینه‌ای را پرداخت کنیم.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل