بازار سرمایه نیازمند ثبات در قوانین است

کارشناس بازار سرمایه گفت: تصمیماتی که از سوی مسئولان بازار سرمایه گرفته می‌شود به دلیل عدم کنترل و مدیریت معاملات در طول روز است.
کد خبر: ۱۰۱۴۳۷۹
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۲ 10 November 2020

به گزارش بورس تابناک، علی عباسی کارشناس بازار سرمایه در رابطه با تصمیمات اخیر سازمان بورس مانند تغییر ساعت پیش گشایش و انجام معاملات روزانه و تاثیر آنها روی روند بازار، گفت: تصمیمات ناگهانی مسئولان بورس که این روزها شاهدش هستیم  به دلیل عدم کنترل و مدیریت معاملات در طول روز است. وقتی که مسئولان مربوطه تصمیم های ناگهانی  را اخذ می کنند آیا نمی دانند که  سود جویانی در بازار وجود دارند که به دنبال یک فرصت برای برهم ریختن بازار هستند.

خم شدن کمر شاخص بورس به دلیل دستورات ناگهانی

این کارشناس بازار سرمایه تاکید کرد:در حال حاضر همتی رئیس بانک مرکزی باید بیاید و جواب گوی صحبتی که مبنی بر دستوری بودن افت  شاخص بازار سرمایه مطرح کرده بود، باشد و بگوید که  چه کسی این دستور را صادر کرده که باعث ضرر سرمایه گذاران شده است.

علی عباسی بیان کرد: تازمانی که شاخص بازار مثبت بود همه مسئولان سازمان بورس به خصوص اعضای شورای عالی بورس با رسانه ها صحبت می‌کردند اما الان خبری از آن ها نیست، چرا نمی آیند از نزدیک پاسخگوی زیان های مردم باشند .

مهدی سوری کارشناس بازار سرمایه در رابطه با تصمیمات ناگهانی مسئولان بازار سرمایه، بیان کرد: طی چند ماهه گذشته در بازار سرمایه شاهد آزمون و خطاهایی در بخش قوانین معاملات بودیم اما مسئولان سازمان بورس نه تنها نتوانستند با اعمال قوانین جدید موفق عمل کنند  بلکه سبب آسیب به بدنه بازار شدند، در حالی که باید گفت بازار سرمایه ای موفق خواهد بود که در آن ثبات قوانین وجود داشته باشد نه آنکه هر روز قانون جدیدی اعمال شود.

این کارشناس بازار سرمایه تصریح کرد: از مسئولان سازمان بورس درخواست داریم آن که هرچه سریع تر به یک ثبات در امر تصمیم گیری برای بازار برسند و بدنه بازار را بیش از این متزلزل نکنند.

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام
وب گردی