بازدید 18290

بهاروند، حذف فغانی بدست اصفهانیان را وتو کرد

کد خبر: ۱۰۱۴۳۳۹
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۸ 10 November 2020

حیدر بهاروند، سرپرست فدراسیون فوتبال، کمیته داوران را مامور کرد به قید فوریت موضوع، دستورالعمل و آیین نامه های مرتبط با معرفی علیرضا فغانی در فهرست داوران بین المللی فوتبال کشورمان را از طریق فیفا مجددا بررسی  کند.

به گزارش تابناک ورزشی و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، حیدر بهاروند، سرپرست فدراسیون فوتبال از فریدون اصفهانیان، سرپرست کمیته داوران خواسته در اسرع وقت نظر کمیته را برای اقدامات بعدی به اطلاع سرپرست فدراسیون برساند.

بهاروند، حذف فغانی بدست اصفهانیان را وتو کرد

علیرضا فغانی شب گذشته در برنامه فوتبال برتر اعلام کرد طبق استعلامی که به صورت تلفنی از فیفا گرفته شده، درج نام او در لیست بین المللی داوران ایران بلامانع است. 

در جامعه داوری عده ای معتقدند حیدر بهاروند با دستوری که به فریدون اصفهانیان داده، تصمیم قبلی او مبنی بر حذف فغانی را وتو کرده است اما عده ای هم بدبینانه به ماجرا نگاه می کنند و می گویند احتمالا بعد از بررسی مجدد هم به یک بهانه ای نام فغانی وارد لیست نمی شود!

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۲
کشور ما در هیچ زمینه و سطحی در جهان کرسی تراز اول قضاوت جهانی و آن هم بین ملل مختلف جهان را در اختیار ندارد(دقت کنید بحث یک ورزشکار نیست، امر امر قضاوت در عرصه های جهانی و بین المللی و در بالاترین سطوح است) آقای فغانی اگر در جام جهانی قطر به نمایندگی کشورمان حاضر باشد به احتمال بسیار زیاد دیدار های حساس و از جمله بازی فینال را قضاوت خواهد کرد. این قضاوت در مقابل چشمان حکام کشورهای عرب خلیج فارس که تاکنون از هیچ اقدامی و خیانتی برای مانع تراشی از افتخارآفرینی قهرمانان کشور ما و بزیر کشیدن آنها فروگذار نکرده اند، صورت خواهد گرفت. لطفا این موضوع را از منظر شخصی نگاه نکنید. این امر ملی و بین المللی است و این یک فرصت تاریخی برای ملت ایران است .تا در عرصه رقابت های جهانی در کرسی قضاوت نقش آفرینی نموده و اعلاوه بر صیانت از اعتبار و جایگاه تراز جهانی ورزش کشور، این جایگاه را تثبیت و تحکیم نماید. مخالفان دندان روی جگر بگذارند و تا پایان جام جهانی صبوری کنند و به موضوع از منظر ملی نگاه کنند و به اعتلای نام ، اعتبار و پرچم مقدس ایران در مهم ترین آوردگاه جهان ورزش نظر و توجه داشته باشند، نباید موضوع را شخصی کرد.
پاسخ ها
فامیل دور
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
درسته ایشون برای مهاجرتشون دلایل شخصی دارن ولی وقتی رفتن بهتره به مسائل شخصی شون بپردازن و نهایتا برای استرالیا سوت بزنن..
احسنت
واقعا براي اين بي درايتي و ابرو يه ملت چه كسي بايد بازخواست كند ؟ اي كاش مدعي العموم برخورد ميكرد وقتي تو دنيا اسم داور ايراني مياد نگاه دنيا به اين كشور عزيز و مردم عالي ان عوض ميشه
الله اکبر
مملکتی که توش شایسته سالاری پشیزی ارزش نداشته باشه . و همه دنبال باند بازی و حزب بازی و گروه بازی باشند . افراد نخبه قربانی حسادت خواهند شد.
فغانی مگه ایرانی است که این طور برایش دست و پا می شکنی؟!!!!
یک زمانی ایرانی بود
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۰۱:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
غیرت و عشقش به ایران مسلما" از امثال شما بیشتر است و مثل هم شما عرب پرست نیست
همه خوبان وتوانمندان از ایران رفتند
شما خذف کنید استرالیا اضافه می کنه
ایشان از ایران رفته وعلاقه ای هم به ایران ندارد لزومی ندارد بعنوان داور ایرانی اسم او را بدهند
در کل باید عضو باند باشی تا سرت بی کلاه نمونه، همه چی سیاسیه !
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی