بازدید 13438
۳

داماد بی‌خیال شیروانی روانه بازداشتگاه شد

فرماندار شیروان گفت: بی‌اعتنایی داماد شیروانی به تذکرها و ضوابط مربوط به بیماری کرونا باعث شد او روانه بازداشتگاه شود.
کد خبر: ۱۰۱۴۰۹۸
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۳ 09 November 2020

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، امین‌رضا مراتی اظهار کرد: بعد از دریافت گزارش‌هایی مبنی بر برگزاری مراسم غیرقانونی در شرایط کرونا در شیروان و تهدید سلامت مردم، با اقدام سریع ستاد مقابله با کرونا و حکم قضایی، داماد این مراسم روانه بازداشتگاه شد. برگزاری مراسم عزا و عروسی در این ایام به منزله تهدید کردن سلامت جامعه و مردم است که در این راستا برابر ماده ۶۸۸ قانون مجازات اسلامی با تهدیدکنندگان سلامت عمومی برخورد می‌شود.

مرآتی با بیان این‌که طبق مصوبه ستاد مدیریت بیماری کرونا در استان خراسان شمالی همچنان برگزاری هر گونه مراسم عزا و عروسی و... که منجر به تجمع شود، ممنوع است، افزود: برخی به هشدارهای بهداشتی بی‌اعتنایی می‌کنند که می‌تواند باعث بیماری و حتی مرگ اطرافیان شود. متاسفانه شاهد افزایش آمار بیماران و فوتی‌های کرونا در شیروان هستیم و ظرفیت بخش‌های بستری بیماران کرونا در حال تکمیل شدن است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۳
برگزاری مراسم عزا و عروسی در این ایام به منزله تهدید کردن سلامت جامعه و مردم است که در این راستا برابر ماده ۶۸۸ قانون مجازات اسلامی با تهدیدکنندگان سلامت عمومی برخورد می‌شود.
پس چرا برگزاری مراسم بیعت و 13 آبان به منزله تهدید سلامت جامعه محسوب نشد؟؟
مردم باور نمیکنن این استانداردهای 2گانه رو!
ولش کنید طرف مغز خر خورده تو این گیر و بیر کرونا و اقتصاد خراب زن گرفته معلوم که طرف عقل نداره
اگر به من تهمت و انگ توهين به مقدسات نمي زنند و تكفيرم نمي كنند و تابلوي نداشته ام را پايين نمي آورند جسارتا مي توانم بپرسم كه آيا در خصوص متوليان برگزاري مراسم مذهبي نيز چنين اقدامي ميكنند؟
آيا فرضا استاد تمام رائفي پور و دارو دسته اش را كه جزو مسببين برگزاري مراسم در ورزشگاه امام رضا بوده اند را نيز روانه زندان كرده اند؟
لطفا علت چنين برخورد دوگانه اي را برايمان توضيح دهيد.
امضا يك شهروند عادي سراپاتقصير و دون مرتبه
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست