بازدید 10737

بهترین نرم افزارها برای دورکاری

کد خبر: ۱۰۱۳۸۱۵
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۲ 08 November 2020

بهترین نرم افزارها برای دورکاری

بهترین نرم افزارها برای دورکاری

به کمک اینترنت، انجام کارهای روزمره از هر جایی برای ما امکان پذیر است، از انتشار پست وبلاگ گرفته تا ارسال ایمیل، برقراری تماس ویدیویی با اعضای تیم و حتی ارتباط با سرنخ های فروش و تبدیل آن ها به مشتریان واقعی. تیم های فروش می توانند از هر نقطه ای به نرم افزار CRM خود مانند CRM دانا دسترسی داشته باشند و روال های فروش خود را پیگیری کنند. 

 اما وقتی صحبت از دورکاری می شود، همه می دانیم اتصال اینترنت همه چیز را حل نمی کند.

وظایف و موانعی وجود دارد که مدیریت آنها از راه دور چالش برانگیز است - وقتی صحبت از این وظایف پیچیده و همکاری بین تیمی می شود، ارتباطات و بهره وری می تواند تبدیل به یک چالش شود.

با افزایش نیاز به دورکاری، بسیاری از شرکت ها به دنبال نرم افزار مناسب برای مدیریت تیم به صورت دورکاری هستد. ابزارهایی که کارمندان را قادر می سازد در هنگام دورکاری حداکثر بهره وری را داشته باشند.

در ادامه بهترین نرم افزارهای دورکاری را به شما معرفی می کنیم که می توانند به شما در اجرای هر چه بهتر سیاست دورکاری کمک کنند. نرم افزارهای مناسب برای دورکاری در چند دسته طبقه بندی می شوند که در ادامه به معرفی بهترین نرم افزار در هر دسته می پردازیم. 

نرم افزار مدیریت پروژه 

استفاده از یک ابزار مدیریت پروژه، برای کارکنان دورکار حیاتی است. این امکان به تیم های مجازی کمک می کند تا به طور موثر کارها را سازماندهی و وظایف را مدیریت کنند. این ابزارها شامل گزینه های برنامه ریزی / زمان بندی، همکاری، مستند سازی و ارزیابی هستند اما محدود به این موارد نمی شوند. همه این ابزارها برای تجسم دامنه یک پروژه و دستیابی سریع تر به اهداف کاری فوق العاده مفید هستند.

  1. Asana

Asana نرم افزاری مبتنی بر ابر است که برای کمک به تیم ها در ردیابی و مدیریت کارها طراحی شده است.  Asana به شما امکان می دهد تک تک جزئیات پروژه های یک شرکت را تعیین کنید، از تعیین وظایف، جدول زمانی و انتظارات تیم گرفته تا تهیه گزارش های دقیق پیشرفت و کاوش در تاریخچه پروژه.

قیمت گذاری: برای افراد و تیم های کوچک (حداکثر 15 نفر) رایگان است. برای تیم های متوسط و در حال رشد، قیمت از 10.99 دلار برای هر کاربر در ماه شروع می شود.

  1. Trello

Trello یکی دیگر از ابزارهای تحت وب است که با ویژگی های قدرتمندی برای مدیریت پروژه ها همراه است. این ابزار به ویژه برای عملکرد آن در تجسم وظایف پروژه کاربرد دارد. این ابزار شامل لیست ها، تابلوها و کارت هایی است که به شما امکان می دهد پروژه های خود را سازماندهی و اولویت بندی کنید و تمام جنبه های آنها را به شکل بصری ردیابی کنید. همچنین یک اپلیکیشن تلفن همراه با کاربرد آسان دارد که یک راه حل مناسب برای کارمندان دورکار است.

قیمت گذاری: برای استفاده شخصی رایگان است. برای تیم ها به صورت  9.99دلار کاربر در ماه محاسبه می شود.

3.YouTrack 

YouTrack یک سیستم ردیابی و مدیریت پروژه مبتنی بر مرورگر است که برای توسعه دهندگان و تیم های چابک بهینه سازی شده است. این ابزار این امکان را برای شما فراهم می کند تا وظایف و اشکالات را ردیابی کنید، برای انتشار و اسپرینت ها برنامه ریزی کنید و گردش کار ایجاد کنید. برخلاف بسیاری از ردیاب های دیگر، YouTrack می تواند سفارشی سازی شود بنابراین مشکلات شما متناسب با نیازهای خاص پروژه شما خواهد بود.

قیمت گذاری: رایگان برای استفاده شخصی و تیم های کوچک (حداکثر 3 عضو). برای تیم های متوسط و در حال رشد، قیمت از 4.16 دلار به ازای هر کاربر / ماه شروع می شود.

  1. Notion

Notion خود را به عنوان یک فضای کاری همه جانبه معرفی می کند که همه آنچه کارمندان برای مدیریت پروژه ها نیاز دارند را در یک مکان جمع می کند. این شامل طیف گسترده ای از ابزارها است: یک صفحه کار با یک ویرایشگر کشیدن و رها کردن انعطاف پذیر، یک تقویم، یک پایگاه دانش، یک ابزار برای یادداشت برداری و یک چک لیست شخصی هفتگی. همه این امکانات به برنامه ریزی و بحث در مورد پروژه ها، به اشتراک گذاشتن اطلاعات با همکاران و پیگیری ایده ها کمک می کنند.

قیمت گذاری: نسخه رایگان آن امکان بارگذاری 1000 پرورنده تا حجم 5 مگابایت را برای شما فراهم می کند و نسخه غیر رایگان آن که محدودیتی در تعداد پرونده ندارد، 8 دلار در ماه هزینه دارد. 

  1. Redmine

Redmine یک برنامه مدیریت پروژه منبع باز رایگان با پشتیبانی چند زبانه است. مانند سایر ابزارهای مشابه، نمودارها و تقویمی برای برنامه ریزی، سیستم پیگیری مسئله انعطاف پذیر، ویژگی ردیابی زمان ساده و گزینه مدیریت پرونده در آن وجود دارد. با این حال، برای استفاده از این نرم افزار، ابتدا باید آن را بارگیری و روی رایانه خود نصب کنید.

قیمت گذاری: رایگان

ابزارهای ارتباطی 

یکی از بزرگ ترین چالش ها هنگام دورکاری، ارتباطات است. تیم های مجازی نیاز به تعامل روشن و مستمر با همه اعضا دارند. خوشبختانه، طیف وسیعی از ابزارهای مدرن وجود دارد که به کارمندان امکان می دهد در هر مکانی که هستند در مورد وظایف و پروژه ها در زمان واقعی با هم بحث کنند تا همه چیز به سرعت پیش برود. در ادامه به برخی از این ابزارها اشاره شده است:

  1. Slack

Slack یک بستر ارتباطی تجاری است که به شما امکان می دهد چندین کانال برای تیم های مختلف ایجاد کنید و اعضای جدید را به این کانال ها اضافه کنید. کارمندان می توانند پیام های فوری ارسال کنند، پرونده ها را به اشتراک بگذارند و تماس های ویدیویی برقرار کنند. یکی از ویژگی های برجسته Slack این است که می تواند با بسیاری از برنامه ها و گردش کارهای دیگر از جمله تیکتینگ، پشتیبانی و فروش ادغام شود.

قیمت گذاری: دارای یک نسخه رایگان است که تاریخچه جستجو در پیام های گذشته را محدود نگه می دارد و به شما امکان می دهد فقط تماس های ویدیویی 1: 1 را بین هم تیمی ها داشته باشید. نسخه پولی آن از 6.67 دلار به ازای هر کاربر فعال در ماه شروع می شود.

  1. Skype

میلیون ها کاربر هر روز از Skype برای برقراری تماس ویدیویی، ارسال پیام، اشتراک صفحه و اشتراک اسناد استفاده می کنند. تقریباً همه یک حساب Skype شخصی دارند، بنابراین اگر نمی خواهید در یک بستر ارتباطی خاص برای شرکت خود سرمایه گذاری کنید، Skype می تواند راهی عالی برای برقراری ارتباط با کارمندان دورکار باشد.

قیمت گذاری: رایگان است اما برخی خدمات Skype مانند تماس با تلفن همراه یا تلفن ثابت مستلزم پرداخت هزینه است.

  1. Rocket.Chat

Rocket.Chat یک گزینه منبع باز است که می توانید جایگزین Slack شود - کاربران می توانند آن را با تعداد زیادی از ابزارها مانند Trello، Gmail، Freshdesk، Google Docs و Dropbox ادغام کنند. Rocket.Chat همچنین به شما امکان می دهد میزبان یک اتاق گفتگو برای همکاران خود در سرور خود باشید. انجام این کار امنیت بیشتری ایجاد می کند اما کمی به تنظیمات و مهارت های فنی نیاز دارد.

قیمت گذاری: هزینه ها از 3.00 دلار برای هر کاربر / ماه شروع می شود. همچنین یک طرح رایگان با مجموعه ای محدود از ویژگی ها نیز وجود دارد.

ابزار کنفرانس وب

این نوع نرم افزارها می توانند به عنوان یک ابزار ارتباطی تعریف شوند. با این حال، آنها به طور خاص برای برگزاری جلسات آنلاین طراحی شده اند و ویژگی های پیشرفته ای را برای کنفرانس وب مانند گزینه های به اشتراک گذاری دسکتاپ و برنامه ریزی ارائه می دهند. همچنین می توانند برای آموزش کارمندان دورکار مورد استفاده قرار بگیرند.

  1. Zoom

Zoom ابزاری مبتنی بر ابر است که به تیم ها کمک می کند تا از طریق کنفرانس ویدئویی و چت در مورد پروژه ها و سایر موضوعات کاری خود بحث و گفتگو کنند. در طول جلسات آنلاین، می توانید کنفرانس ویدئویی خود را به عنوان یک فیلم کامل ضبط کنید. Zoom همچنین دارای ویژگی اشتراک صفحه، تماس کنفرانسی با چندین کاربر و زمانبندی جلسات است.

قیمت گذاری: برای جلسات شخصی رایگان است. برنامه های پولی که برای برگزاری جلسات تیمی استفاده می شوند از 14.99 دلار به ازای هر میزبان در ماه شروع می شود.

  1. GoToMeeting

GoToMeeting یکی دیگر از نرم افزارهای برگزاری کنفرانس ویدیویی آنلاین است که ابزارهای مفیدی را برای تعامل بیشتر در جلسات شما فراهم می کند. این ابزارها شامل ابزارهای صوتی وب، اشتراک صفحه، خط کنفرانس شماره گیری، ضبط ویدئو و ابزار طراحی است. GoToMeeting همچنین پیام رسانی فوری و ایمیل را نیز ارائه می دهد - همه اینها با Microsoft Office ادغام می شوند.

قیمت گذاری: از 12.00 دلار در ماه برای حداکثر 150 نفر شروع می شود

  1. Google Meet 

Google Meet ابزاری برای همکاری ابری است که بخشی از Google G-Suite است. چه به برقراری تماس صوتی یا تصویری احتیاج دارید، یا چت، یا ارسال یک پیام مالتی مدیا، این سرویس، همکاری تیمی را بسیار آسان می کند، فارغ از اینکه اعضای تیم شما در چه مکانی قرار دارند یا از چه دستگاه هایی استفاده می کنند.

قیمت گذاری: در بسته کامل G-Suite که از طریق سه برنامه خدماتی در دسترس است، فروخته می شود. هزینه برنامه پایه برای هر کاربر در هر ماه 6 دلار است.

ابزارهای آموزش کارمندان دورکار

شما می توانید با کمک ابزارهای کنفرانس وب، تیم های دورکار خود را بصورت آنلاین آموزش دهید، اما در بسیاری از موارد، اگر برای کارکنان خود مطالب خود آموز برای یادگیری ارائه دهید، می تواند موثرتر باشد. یک سیستم مدیریت یادگیری (LMS) و یک ابزار تألیف دوره دقیقاً همان چیزی است که به آن نیاز دارید.

  1. Moodle

Moodle یک منبع باز رایگان و یک سیستم مدیریت یادگیری بسیار انعطاف پذیر است.  Moodle می تواند برای اجرای دوره های آنلاین مورد استفاده قرار گیرد و همچنین می تواند با بیش از 500 افزونه برای تکالیف، آزمون ها، گواهینامه ها، درجه بندی و یادگیری اجتماعی نیز مورد استفاده قرار گیرد. 

قیمت گذاری: رایگان

  1. iSpring Learn LMS

iSpring Learn یک سیستم مدیریت آموزش آنلاین است که به شما امکان می دهد آموزش شرکت ها را بدون نیاز به یادگیری گزینه های فنی مدیریت کنید. استقرار سیستم، بارگذاری دوره ها، ایجاد مسیرهای یادگیری و تولید گزارش ها کاملاً ساده است.

قیمت گذاری: برنامه های قیمت گذاری بسته به تعداد فراگیرانی که در ماه به سیستم وارد می شوند متفاوت است. به عنوان مثال، این طرح برای 100 فراگیر در هر ماه، 3.66 دلار برای هر فراگیر هزینه دارد. هرچه تعداد کاربران شما بیشتر باشد، قیمت ارزان تر می شود.

  1. iSpring Suite

iSpring Suite یک مجموعه ابزار کامل برای ساخت دوره های الکترونیکی آماده همراه با آزمون ها، آموزش های ویدئویی و شبیه سازی محاوره ای است. استفاده از آن بصری و ساده است، بنابراین می توانید بدون آموزش قبلی محتوای آموزش الکترونیکی ایجاد کنید. با استفاده از iSpring نه تنها می توانید دوره ها را از ابتدا بسازید، بلکه می توانید پرزنتیشن های موجود در پاورپوینت خود را به دوره های الکترونیکی تعاملی تبدیل کرده و کتابچه های راهنمای Word و PDF و کتاب های درسی را با چند کلیک به کتاب الکترونیکی تبدیل کنید.

قیمت گذاری: به عنوان ابزاری رایگان با اشتراک در iSpring Learn LMS ارائه می شود. هزینه بسته تالیف به عنوان یک ابزار مستقل 970 دلار در سال است که شامل کتابخانه محتوا، پشتیبانی فنی از طریق تلفن و گفتگوی زنده و به روز رسانی است.

  1. Confluence

Confluence یک نرم افزار همکاری با اسناد برای تیم ها است که می تواند به عنوان یک پایگاه دانش نیز عمل کند. این ابزار به اعضای تیم امکان می دهد تا اسناد، صفحات گسترده، پرزنتیشن ها و تصاویر را به راحتی به اشتراک بگذارند و روی آنها کار کنند و هر نسخه و تغییر ایجاد شده در یک صفحه را ردیابی کنند. کاربران می توانند نظرات خود را در مورد پرونده های به اشتراک گذاشته شده و پیشنهادات یا بازخورد های خود را اضافه کرده و پرونده ها را مستقیماً از داشبورد Confluence خود ویرایش کنند.

قیمت گذاری: یک برنامه رایگان برای حداکثر 10 کاربر، با 2 گیگابایت فضای ذخیره سازی و پشتیبانی انجمن وجود دارد. هزینه تیم های بالاتر از 11 نفر 5 دلار کاربر / ماه است.

حالا که با بهترین نرم افزار ها برای دورکاری آشنا شدید، وقت آن رسیده است که همگام با دنیا کسب و کار خود را به سمت دورکاری پیش ببرید و در این شرایط به فکر سلامتی خود و اعضای تیم خود باشید. اگر تیم فروش هستید برای خرید crm به آدرس https://www.danapardaz.net/blog/buying-crm-software-guideline/ مراجعه نمایید تا اطلاعات کاملی قبل از خرید crm کسب کنید .

انتهای رپرتاژ آگهی/

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حادثه سقوط بالگرد رییس جمهور # سید ابراهیم رئیسی # حسین امیر عبداللهیان # سیدمحمدعلی آل هاشم # مالک رحمتی
وب گردی