بازدید 6062

گزینه خرید زیدان برای خط حمله رئال مادرید

کد خبر: ۱۰۱۳۶۲۵
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۶ 07 November 2020

نشریه اسپانیایی «آاِس» روز گذشته (جمعه) با انتشار گزارشی مدعی شده بود که رئال مادرید قصد دارد در تابستان ۲۰۲۲ نسبت به جذب ارلینگ هالند اقدام کند، این در حالی است که این مهاجم نروژی با مدیران باشگاه بوروسیا دورتموند توافق شفاهی کرده که در صورت دریافت پیشنهاد خوب بتواند تابستان ۲۰۲۲ از این تیم آلمانی جدا شود.

به گزارش تابناک ورزشی، اکنون خبر می‌رسد که زین‌الدین زیدان ترجیح می‌دهد به جای ارلینگ هالند، لائوتارو مارتینس را به ترکیب تیم تحت هدایتش اضافه کند و این مهاجم آرژانتینی را مناسب سبک بازی رئال مادرید می‌بیند، اما مدیران این باشگاه اسپانیایی به دنبال جذب ستاره جوان دورتموند هستند و قصد دارند در کنارش با به خدمت گرفتن کیلیان امباپه از پاری‌سن‌ژرمن، خط حمله قدرتمندی را شکل دهند.

زیدان به جای هالند، لائوتارو را می‌خواهد

رئال مادرید پس از جدایی کریستیانو رونالدو از جمع کهکشانی‌ها در تابستان ۲۰۱۸، با مشکلاتی در خط حمله خود روبه‌رو بوده است و در حالی که بیشتر بار خط حمله این تیم به روی دوش کریم بنزما بوده، اما تیم تحت هدایت زین‌الدین زیدان همچنان ضعف‌هایی در گلزنی دارد، از این رو آن‌ها به دنبال تقویت این خط هستند.

لائوتارو مارتینس ۲۳ ساله که پیش از این مورد توجه باشگاه بارسلونا نیز قرار داشت، تا سال ۲۰۲۳ تحت‌قرارداد اینتر است و این فصل در ۹ بازی از رقابت‌های مختلف آمار چهار گل زده و دو پاس گل را از خود بر جای گذاشته است.

هالند ۲۰ ساله هم که تا سال ۲۰۲۴ با دورتموند قرارداد دارد، این فصل در ۱۰ بازی آمار ۱۰ گل زده و سه پاس گل را از خود برجای گذاشته است. گفته می‌شود بند فسخی ۷۵ میلیون یورویی در قرارداد او با بوروسیا دورتموند وجود دارد که در ماه ژوئن ۲۰۲۲ قابلیت فعال شدن دارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # سیل