بازدید 5981

دستگیری دو ضارب مسلح در ایذه

رمانده انتظامی شهرستان ایذه از دستگیری دو نفر از عوامل تیراندازی منجر به جرح شهروندان خبر داد.
کد خبر: ۱۰۱۲۸۳۲
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۴ 03 November 2020

حجت سفیدپوست فرمانداه انتظامی ایذه امروز اظهار کرد: با وقوع چند فقره تیراندازی منجر به جرح و خسارتی که در هفته گذشته در سطح شهرستان ایذه حادث شده بود، مراتب با حساسیت در دستور کار پلیس اطلاعات و امنیت قرار گرفت.

وی افزود: در این رابطه دو نفر از اراذل اوباش مورد شناسایی قرار گرفت و طی عملیاتی ماموران این فرماندهی جهت دستگیری آنها به محل اختفای آنها اعزام شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ایذه ادامه داد: افراد مذکور به محض رویت ماموران اقدام به تمرد و مقاومت در برابر آنها کرده که یک نفر از آنها از ناحیه کتف مجروح و خلع سلاح شد.

سفیدپوست اضافه کرد: در این عملیات یک قبضه سلاح شورشی وینچستر از متهم کشف و مصدوم جهت مداوا به بیمارستان منتقل شد که وضعیت وی مساعد است.

وی با اشاره به رسم تیراندازی در مراسمات عزا و عروسی شهرستان گفت: هرگونه تیراندازی با سلاح در مراسمات شادی و عزا ممنوع است و صاحبان مراسم موظف به پیشگیری هستند.

سفیدپوست در پایان عنوان کرد: پلیس با هماهنگی دستگاه قضایی با بانیان و مخلان نظم و آرامش به شدت برخورد خواهد کرد و انتظار می‌رود شهروندان استفاده کننده از این ابزار در مراسمات به منظور حفظ سلامت شهروندان از این رفتارها خودداری کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر # نمایشگاه کتاب
وب گردی