بازدید 5459
۶۰۷ بیمار کرونایی بستری در زنجان

ابتلای ۲۶ هزار و ۶۴۱ زنجانی به کووید ۱۹

از آغاز شیوع ویروس کرونا در استان زنجان ابتلای ۲۶ هزار و ۶۴۱ زنجان به بیماری کووید ۱۹ در دو بخش سرپایی و بستری ثابت شده که ۶۰۷ نفر از آن‌ها در مراکز درمانی بستری هستند.
کد خبر: ۱۰۱۲۷۵۳
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۲ 02 November 2020
به گزارش تابناک به نقل از فارس از زنجان، آمار‌های درگیری افراد با ویروس کرونا همچنان در حال افزایش است به طوری که مسؤولان چاره‌ای جز پیش‌بینی محدودیت برای کنترل اوضاع را نمی‌بینند از این رو با تبیین دستورالعمل‌هایی اعمال محدودیت‌ها را از ظهر امروز به اجرا در آورده‌اند.

بر اساس گزارش دانشگاه علوم پزشکی آمار مبتلایان سرپایی به کووید ۱۹ از آغاز شیوع ویروس کرونا در این استان، بر اساس تست‌های آزمایشگاهی ۲۱ هزار و ۸۸۷ مورد بوده است که ۲۴۰ مورد از آن‌ها طی ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است که با این حساب مجموع مبتلایان به این بیماری در استان به ۲۶ هزار و ۶۴۱ نفر رسیده است.

بر اساس همین گزارش از اسفندماه سال‌گذشته تاکنون ابتلای قطعی ۴ هزار و ۷۵۴ نفر از بیماران بستری در استان زنجان به کووید ۱۹ بر اساس تست‌های آزمایشگاهی ثابت شده که ۳ هزار و ۸۰۷ نفر از آن‌ها بعد از بهبود از بیمارستان ترخیص شده‌اند.

در حال حاضر ۶۰۷ نفر در بیمارستان‌های استان زنجان به دلیل ابتلا به کووید ۱۹ و یا مشکوک بودن بستری هستند که ۳۸ مورد از این آمار جزو مبتلایان روز هستند.

براساس همین گزارش آمار تجمیعی بیماران بستری شده در بیمارستان‌های استان زنجان شامل بیماران مبتلای قطعی به کووید ۱۹ و همچنین مشکوک ۱۴ هزار و ۱۰۶ نفر اعلام شده است.

همچنین طی مدت زمان شیوع ویروس کرونا ۶۷۶ نفر جان خود را از دست داده‌اند که هشت نفر از آن‌ها جزو آمار روزانه بوده‌اند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست