بازدید 75109
سخنگوی ستاد ملی مبارزه با کرونا

اعمال مصوبات کرونایی تهران در البرز/ توسعه محدودیت‌های کرونایی به ۸۹ شهرستان +اسامی ۴۶ شهرستان جدید

بر اساس تصمیم ستاد ملی مبارزه با کرونا، از این به بعد تصمیمات کرونایی استان تهران شامل استان البرز نیز می‌شود. از دیگر تصمیمات امروز این است که علاوه بر محدودیت‌های کرونایی در ۴۳ شهرستان که به مدت ۱۰ روز تمدید شد، ۴۶ شهرستان دیگر نیز شامل محدودیت‌های کرونایی شدند.
کد خبر: ۱۰۱۲۲۹۵
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۰ 31 October 2020
تابناک اجتماعیسخنگوی ستاد ملی مبارزه با کرونا که به تازگی با حکم رئیس جمهور به این سمت برگزیده شده، به تشریح مصوبات جدید ستاد پرداخت.

به گزارش «تابناک»، دکتر علیرضا رئیسی، معاون «بهداشت» وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و سخنگوی ستاد ملی مبارزه با کرونا در تشریح مصوبات امروز این ستاد گفت: امروز چهل و دومین جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا برگزار شد. در این جلسه رهنمود‌های مقام معظم رهبری مرور و گزارش‌های مختلفی از اقدامات انجام شده در زمینه مقابله با کرونا ارائه شد. همچنین درباره تشکیل قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مقابله با کرونا نیز مباحثی انجام شد.
 
اعمال مصوبات کرونایی تهران در البرز/ توسعه محدودیت‌های کرونایی از ۴۳ شهرستان به ۸۹ شهرستان

وی گفت: روند بیماری کرونا در کشور صعودی است و امروز نیز تاکید شد که حتما باید رعایت پروتکل‌های بهداشتی و محدودیت‌ها جدی گرفته شود. امیدواریم بسیج همگانی با تکیه بر مردم و پشتیبانی دولت شکل بگیرد تا بتوانیم این بیماری را کنترل کنیم.

رییسی ادامه داد: هفته گذشته ۴۳ شهرستان به علت قرار گرفتن در وضعیت بحرانی، در گروه‌های شغلی دو و سه و چهار با محدودیت مواجه شدند که برای یک هفته دیگر این محدودیت‌ها تمدید شد. همچنین با توجه به این‌که الگوی بیماری در استان تهران و البرز شبیه یکدیگر است، مقرر شد مصوباتی که برای استان تهران تصویب می‌شود، همان مصوبات در استان البرز نیز اجرایی شود.

معاون بهداشت وزارت بهداشت گفت: مراقبت الکترونیکی افراد در قرنطینه با کمک وزارت ارتباطات نیز انجام می‌شود و برای تکمیل زنجیره اطلاعات، همه مراکز درمانی و تشخیصی و خدمات سلامت در بخش خصوصی و عمومی و عمومی غیردولتی مکلف شدند که اطلاعات مرتبط با بیماران کرونایی را مطابق دستورالعمل‌های ابلاغی در اختیار وزارت بهداشت قرار بدهند.

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا اظهار کرد: در ۲۵ مرکز استان و ۴۶ شهرستان جدید محدودیت‌هایی در گروه‌های شغلی سه و چهار اعمال می‌شود. در مراکز استان‌ها از روز چهارشنبه به مدت ۱۰ روز محدودیت‌هایی خواهیم داشت. این مراکز استان‌ها شامل البرز، خراسان رضوی، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، فارس، خوزستان، کردستان، اصفهان، قم، مرکزی، خراسان جنوبی، اردبیل، بوشهر، کرمانشاه، هرمزگان، یزد، لرستان، خراسان شمالی، ایلام، چهارمحال و بختیاری، همدان، زنجان، سمنان، کرمان و تهران است.
 
اعمال مصوبات کرونایی تهران در البرز/ توسعه محدودیت‌های کرونایی از ۴۳ شهرستان به ۸۹ شهرستان

رییسی افزود: همچنین مقررات و محدودیت‌های سخت گیرانه برای ۴۶ شهرستان جدید نیز در رده‌های شغلی دو و سه و چهار اعمال می‌شود.

معاون وزیر بهداشت با اشاره به اسامی این ۴۶ شهرستان نیز بیان کرد: در آذربایجان شرقی، شهرستان‌های اهر، بناب، شبستر، میانه، در آذربایجان غربی، اشنویه، بوکان، تکاب، خوی، سلماس، نقده، در استان اصفهان، کاشان، شهرضا، مبارکه، در استان اردبیل، مشکین شهر، در استان البرز، نظرآباد، در خراسان جنوبی، بیرجند، طبس، قائنات، در استان خراسان رضوی، تربت حیدریه، سبزوار، کاشمر، گناباد، نیشابور، در استان خراسان شمالی، اسفراین، در استان سمنان، دامغان و گرمسار، در استان فارس، ممسنی، در استان کردستان، سقز، سنندج، کامیاران، مریوان در استان کرمان، زرند و شهر بابک، در استان کرمانشاه، جوانرود، سرپل ذهاب و کنگاور، در استان لرستان، دلفان، در استان مازندران، رامسر، در استان مرکزی، خمین، در استان همدان، اسدآباد، بهار، کبودرآهنگ، در استان یزد نیز بافق و میبد شهرستان‌هایی هستند که شامل محدودیت‌های گروه شغلی دو و سه و چهار به مدت یک هفته خواهند شد، اما قابل تمدید خواهد بود.
 
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۶۰
باز هم مسخره بازی
حداقل در تهران هیچ محدودیتی برای هیچ صنفی اعمال نشده که حالا قرار باشه تمدیدبشه به شهرستانهای دیگه توسعه پیدا کنه. چذرا اینقدر به شعور مردم توهین میکنن. بود یا نبود ستاد یا قرارگاه مقابله با کرونا هیچ تاثیری نداشته و بهتره این اقراد هم بیشتر از این وقت خودشونو برای ارائه مصوبات بی اثر که هیچکدومشون هم اجرا نمیشن تلف نکنن.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۰
اتفاقا اینا دارن کار میکنن! کفتن سفره ای پهنه شمام بیا
از این ستاد تا کنون چیزی بیرون نیامده. فقط 6 هفته قرنطینه سراسری کنید. خودتون که سواد ندارین ، از کشورهای موفق در این زمینه یاد بگیرن
تنها راه فروکش این موج فقط دو هفته تعطیلی مطلق و لاغیر. مابقی برنامه ها کشکه. همین الان می تونید برید ببنید کجاها تعطیل شدن و کجاها رعایت می کنند. تقریبا هیچ جا. قلیون مگه ممنوع نیست؟ چرا سرو میشه؟ اصن بگو شلنگ یکبارمصرف. مگه توی قلیون هم یکبار مصرفه؟
هیچ تاثیری نداره تا کل مملکتنو دو هفته تعطیل کنید
کدام نظارت؟!!! تمام باشگاه ها، مراکز خرید و مغازه های غیر ضروری باز هستند و مردم هم به راحتی رفت و آمد دارند.
میشه بگید کدوم تعطیلی !!!! همه جا باز هست و هیچ نظارتی هم در کرج و تهران نیست
اگر به فکر مردم هستید. ورودی استان البرز ببندید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۱
هم ورودی و هم خروجی تا نتونید بیاین شمال جوج بزنید
فقط دو هفته تعطیلی و قرنطینه کامل مملکت . این جوری پیش بره روز به روز بدتر میشه .... یکبار هم شده تو یه تصمصم درست را به موقغ بگیرید
همه جا باید دوهفته تعطیل بشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۱
یک ماه تعطیل بشه تا آثار خودش رو نشون بده
چرا از چهارشنبه؟ به خاطر راهپیمایی سیزده آبان هست؟
پاسخ ها
بی نام
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۱
دقیقا.هیچکس از این اجتماعات حرفی نمیزنه
شرکت ها ادارات مغازه ها که دارای بیشترین ترافیک هستن و فقط همین سه مورد تمام رفت و آمد کشور رو رقم میزنه را تعطیل نکردن اونوقت چیزایی رو تعطیل کردن که در حالت عادی یک صدم رفت و امد شهر بهشون مربوط نمیشه الان هرچی بگم که کامنتم تایید نمیشه شما بگید چی باید گفت؟!
به نظر من باید غیر از مواد غذایی دو هفته کل کشور تعطیل بشه و از ورود خروج به هیچ استانی داده نشه
از کوزه برون همان تراود که در اوست.
ما همکارانمون در یک وزارتخانه با هم قرار گذاشتیم کرونا گرفتم او ندیم به این دلیل اینهمه مصوبه در کردند و انشإ خواندند یکبار مدیران اجازه مرخصی نداده‌اند و مصوبات رو رعایت نکردند
دیروز میوه فروش که حسابی هم کارش سکه هست سه نفر هستند بهش گفتم چرا هیچکدام ماسک ندارید برگشت گفت مگر گل فرستادیم دنبالت برو از جای دیگز بخر درعمرم تا این حد قانع نشده بودم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۰
چقدر بیشعور بوده!
هیچ مرکز استانی محدودیت نداره ! ایول !
کدوم محدودیتها؟ از چی دارین صحبت میکنین؟ نکنه بذای یه سیاره دیگه دارین حرف میزنین؟ توروخدا واضح حرف بزنین بفهمیم چی میگین؟
کدوم محدودیتهاااااااا؟ بسه دیگه خجالت بکشید
آقایان مسئولین مگر خوابید ؟ اینهمه سازمانها و شهرداریها و شوراهای شهر و دست اندر کاران حوزه سلامت و بهداشت فریاد میزنن و خواهش میکنن بابا تهران بحران زده با روزی 100 نفر مرگ و میر و نداشتن تخت خالی و دارو و درمان را 2 الی 3 هفته بطور کلی قرنطینه و تعطیل عمومی کنید و هیچ تنابنده ای از خونه شون بیرون نیان بلکه ویروس منحوس کرونا کنترل شود و از بین برود . بخاطر اقتصاد تعطیل نمیکنین؟ کدوم اقتصاد؟ که همش ازبین رفت ! سلامتی مردم باید برای شما مسئول اهمیت داشته باشد نه اقتصاد ! سلامتی اگر نباشد اقتصاد چطور بدست میاد ؟ والله برخی از مردم الان هم بعلت تعطیل نبودن اصناف داخل کوچه و خیابون در رفت و آمد بوده و رعایت نمیکنن مگراینکه تعطیل عمومی بشود و زور بالا سر همه باشد تا بخاطر سلامتی خودمان و دیگران درخانه بمانیم و البته درخانه هم ماسک بزنیم و مرتب دستهامونو بشوئیم . فقط تعطیلی 2 هفته ای اجباری و بلکه وزارت بهداشت بتواند آنرا کنترل کند . آمین
با سلام متاسفانه همه چی ما برعکس به قول دوستمون شرکت های خصوصی عین فرعون از کارگرها کار میکشن با تراکم بالا شلوغی که بیشترین امار گرفتار کرونا هم هست ولی به خیلیاشون مرخص هم نمیدن میگن برو سرما خوردی دو روز استراحت کن دوتا قرص بخور بیا .باید قبل از ادارات این شرکتهای خصوصی مورد توجه باشن و دورکاری رعایت بشه که متاسفانه ....
بنظر میاد این حرفها فقط برای اخبار هست همه جا بازه هیچ محدودیتی آدم نمی‌بینه
با سلام و تشکر از زحمات شما میخواستم از طریق این رسانه به مسئولین بگویم وقتی یک اقتصاد بانک محور مثل اقتصاد ما رو تعطیل میکنید ولی شرایط تورمی وحشتناک مردم را به سمت دریافت وام سوق میدهد و بانک ها را شلوغ میکند از طرفی سیستم بانکی دنبال وصول تسهیلات پرداختی خود و افزایش راندمان خودش است و بازاریان بی بازاری که باید چک های خود را پاس کنند تحت فشار قرار میگیرند یعنی محور اصلی اقتصاد را تحت فشار می گذارید ولی راه نفس کشیدن را می بندید توقع دارید مردم از خونه بیرون نیان... ز هی خیال باطل. به اینها اضافه کنید سیستم بانکی بخواد نصف پرسنل ش رو نیاورد سر کار چی میشه ؟
حجم تراکم در سیستم بانکی بیداد میکند. کارمندان، بازاری ها ، معلم ها و .... همه ریختن تو سیستم بانکی برای دریافت وام . کرونا در پشت باجه ها واقعا فاجعه آفرین شده است. وقتی اقتصاد رو تعطیل میکنید باید سیستم بانکی هم تعطیل شود. شتر سواری دولا دولا نمیشود...
میگویید بیرون نیایید از اون طرف مدام وام معرفی میکنید ... وام کرونا ، وام اجاره ، وام کمیته، مسکن روستایی ، مصوبات ادارات ، تکلیفی ها ....
مدیران ارجمند تو رو خدا لطفا این وام ها رو الکترونیکی کنید
خواهش میکنم سیستم بانکی رو 2 هفته تعطیل کنید. سقف انتقال وجه رو از طریق کانال‌های مجازی افزایش بدید به 500 میلیون ریال ، قول شرف میدم کرونا نابود خواهد شد.
توروخدااگه میخوایین تعطیل کنیدحداقل یک هفته یادوهفته همه جاروتعطیل کنید ب غیرازسوپرونانوایی ها تاایشاا...این مریضی زودترازبین بره اولش خوب کنترل کردن بعددیگه برامردوم ودولت مون طبیعی شدمهم نمیگیرن یکباربرای همیشه این کاروبکنیدهمه جاروتعطیل کنید ب مدت محدودک ایشاا...این مریضی خانمان سوزازبین بره ایشاا... ب امیدخدا..
سلام این مامورین اب وبرق وگاز رو هم یک فکری به حالشون بکنید که با دستهای الوده از این خونه به اون خونه میرن والودگی رو جابجا میکنند فکری کنید واز دولت الکترونیک کمک بگیرید
سفرها را اگر با جدیت محدود کنند ابتلا به کرونا خیلی پایین میاد .بهتره از کشورهایی موفق در کنترل بیماری الگو برداری بشه
تالارهای عروسی رو ببندید این همه عروسی در تالارهای استان البرز برگزار می شود چقدر از افراد را بیمار می‌کند
فقط شعار هست
هیچ محدودیتی اعمال نمیشه .
تو را خدا مثل همه جا تعطیل کنید
بفکر مردم نیستن تعطیل کنید دیگه....
باید همه جا تعطیل بشه
آخه چقدر مسخره این چه تعطیلی هست گروه 3و4و تعطیل کردن که تو تعطیلی برن از گروه 2خرید کنن....آخه گروه 2شامل مهمترینش هستن پاساژ و مغازه ها و....باز باشن خوب مردم تعطیلن میرن این چه ممنوعیتی هستش
با سلام
قرنطینه باید مثل حکومت نظامی باشه
ارتش رو بیارین روی کار
فقط حکومت نظامی
فقط حکومت نظامی
مثل ملبورن
واقعا اینا نمی فهمند که کل کشور رو باید حداقل یک ماه تعطیل کنند
دو هفته مثل حکومت نظامی تعطیل کنید به مردم بگویید برای ۲ هفته همه آذوقه را داشته باشند
ما از خدا هستیم و به خدا باز میگردیم....
تعطیل کردن و محدود کردن های در میان مدت و بلند مدت نه تنها مفید نیستد بلکه مشکل افرینند
متأسفانه مردم
همکاری لازم رو انجام نمیدن با مسئولین
در مورد رعایت پروتکلهای بهداشتی
جالب استان گیلان جزء استانهای پرخطر کرونا اعلام می شود بطوری در زیر نویس هم ردیف تهران مازندارن خراسان رضوی و اصفهان است و در این ایام بیشترین مسافر و بمار کرونای دارد و کادر درمان آن دیگر نمی توانند ادامه دهند بعد ستاد کرونا آن را جز استانهای که اعمال محدودیت شده است نیاورده است یا باید گفت مسئولین ستاد ملی کرونا برای جان مردم گیلان ارزشی قایل نیستند و یا مسئولین استانی از جلمه استادر گیلان و رئیس دانشگاه علوم پزشکی خطر را به مرکز نعکس ندادند
کدوم محدودیت بابا خودشون و ملت رو مسخره کردن. همه جا بازه هیچ نظارتیم نیست خدارو شکر!! ملت رو ول کردن به امون خدا
قراره از 14 آبان ویروس بیاد تو مرکز استان‌ها و شهرستانها این دوسه روز بیماری نیست
بابا بی خیالشید
تعطیل کنید که این بیماری کم تر کشته بده
به خدا قسم اگر ما خودمون به فکر خودمون نباشیم کسی دلش به حاله ما نمیسوزه
ازمون های دانشگاهی به صورت حضوری در حال برگزاریه..هیچ کس به محدودیتها توجه نمیکنه حتی قشر به اصطلاح تحصیل کرده دانشگاهی!
اگه محدودیت جدی باشه درس میشه ولی کسی عمل نمیکنه خداشاهده ملت فلج شدن
سلام فقط باید تعطیل کرد و به هیچ کس اجاره سفر داده نشود محدودیت کرونا یک هفته و دو هفته هیچ تاثیری نداره
بچه شدی ها طرفای ما هر روز عروسی میگیرن
هیچ کس هم پیگیر نیست ب. هر جا ک فک کنید زنگ هم زدیم اینا از خداشونه مردم آمار بالا بره تمام این بد بختی هارو ب پای کرونا بنویسن
بسه دیگه
مردم بایدهمکاری کنن.ماسک بزنن کمترشب روزبرن تفریح گردش.
این کرونایی هایی ک قرنطینه رو رعایت نمیکنن جریمه کنید.جریمه سنگین...نه ۲۰۰ تومن....و اینکه باید همه جا تعطیل بشه...جاده های بین شهری بسته بشه....الان تر و خشک دارن ب آتیش هم میسوزن...بعضی ها ب خاطر استفاده از ماسک کمبود اکسیژن گرفتن برخی اصلا نمیدونن ماسک چییییی هست.این انصافه..ن والا
والا خود تبریز هیج خبری از اعمال محدودیت اصلا دیده نمیشه
همه جا باز هست از قبل هم‌ بهتر
شعار فقط شعار
مادرمو بانکها رو تعطیل کنید مملکت تعطیل میشه همه چیز درس میشه شما دوس دارید مردم درمان دندون نمی یاد
دوستان فعلا بهترین راه حل پیشگیری و رعایت دستورالعمل ها است که بعضی ها واقعا رعایت نمی‌کنند.. منطقا تو این وضعیت باید محدودیت های بیشتری بگذارند همانند خیلی کشورها....
تروخدا این پاساژها ومال هارو تعطیل کنید تاهمه نمیرن تعطیل نمیکنید
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی