بازدید 10959

حضور ظریف در کمیسیون امنیت ملی مجلس

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از حضور وزیر خارجه برای پاسخ به سوالات تعدادی از نمایندگان در جلسه امروز این کمیسیون خبر داد.
کد خبر: ۱۰۱۱۵۸۹
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۹ 27 October 2020
به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، ابوالفضل عمویی در توضیح جلسه امروز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: این جلسه با حضور وزیر امور خارجه برای پاسخگویی به سوالات نمایندگان برگزار شد.

وی افزود: دستور کار جلسه طرح ۱۴ سوال از آقای ظریف بود که دو سوال به دلیل عدم حضور نماینده سوال کننده مطرح نشد؛ بعد از پاسخ‌های وزیر خارجه یک نماینده از توضیحات قانع شد و ۵ نفر دیگر قانع شدن از پاسخ‌ها را به ارائه پاسخ مکتوب و برگزاری جلسات کارشناسی موکول کردند. ۵ نفر از نمایندگان نیز از پاسخ‌ها قانع نشدند.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت که عمده محور سوالات طرح شده اقدامات وزارت خارجه در پیگیری دیپلماسی اقتصادی و توسعه فعالیت و تجارت در مرز‌ها با همسایگان و همچنین آخرین پیگیری‌های صورت گرفته در موضوع ۴ دیپلمات مفقودالاثر ایرانی از جمله حاج احمد متوسلیان بود. همچنین ظریف توضیحاتی از اقدامات وزارت خارجه در موضوع مناقشه قره باغ و پیگیری طرح جمهوری اسلامی در این باره ارائه کرد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل