بازدید 5654
۲
دکتر زالی:

تهرانی‌ها، اقدامات انتظامی در دوران کرونا را خواستارند

فرمانده ستاد مبارزه با کرونای کلانشهر تهران گفت: امروز خواست شهروندان لزوم اقدامات انتظامی در دوران کروناست و طی آخرین نظرسنجی که داشتیم شهروندان از ما درخواست کرده‌اند که با قاطعیت با افراد متخلف برخورد شود.
کد خبر: ۱۰۱۱۴۸۲
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۴ 27 October 2020

به گزارش تابناک، دکتر «علیرضا زالی» روز سه‌شنبه در همایش اجرای طرح مشترک امنیت سلامت‌محور با هدف پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا در ستاد فرماندهی فاتب، افزود: ما در تهران و در دوران شیوع ویروس کرونا شرایط متفاوتی نسبت به دیگر شهرهای کشور داریم و همین امر کار را برای ما سخت‌تر کرده‌است.
وی اضافه کرد: از همان روزهای نخست شیوع بیماری کرونا شاهد همکاری پلیس با ستاد مقابله با کرونا بودیم و با همکاری پلیس توانسته‌ایم اقدامات خوبی را در سطح شهر تهران انجام دهیم.
فرمانده ستاد مبارزه با کرونای کلانشهر تهران اضافه کرد: امروز سفیدپوشان سنگر بهداشتی و سلامت به حضور قدرتمند پلیس در کنار خود مستحضر هستند.
وی افزود: روزهای تلخ کرونایی پایتخت را می‌گذرانیم و باید شاهد سخت‌گیری در پروتکل‌های بهداشتی باشیم و همچنان اقدامات خوبی در این زمینه باید انجام شود.
دکتر زالی با بیان اینکه اقناع افکار عمومی یکی از اقداماتی‌ است که باید انجام شود، اظهار داشت: تجربه پیشین پلیس در مبارزه با افراد متخلف می‌تواند به بهبود شیوع کرونا کمک کند.
به گزارش ایرنا به نقل از سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی حدود ۲۵ درصد پرستاران تاکنون به کرونا مبتلا شده‌اند و تا ۱۵ مهر ماه، سه هزار و ۱۶۵ پرستار مرخصی استعلاجی گرفته و به قرنطینه دو هفته‌ای رفته‌اند.

منبع: ایرنا
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۷
انتشار یافته: ۲
خیلی زودتر از این می بایست اقدام میشد
البته الان نه فقط در تهران بلکه در کل کشور باید بصورت الزامی اجرا شود .
با مسئولین کم کار چیکار میکنید؟ با اونام برخورد انتظامی میکنید؟ با مسئولینی که جاده رو نبستن، عزاداریا رو برگزار کردند، همه جا رو باز گذاشتن، معیشت مردم رو تامین نکردن تا بشه بعضی جاها رو تعطیل کرد. اره مردم خواستار این برخوردن نه جریمه کردن شما و پول گرفتن
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل