بازدید 4876
شکیل اونیل ، یک میلیون دلار را در یک ساعت خرج کرد

اعتراف عجیب سوپراستار ورزش دنیا درباره ولخرجی

کد خبر: ۱۰۱۱۴۴۶
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۸ 27 October 2020

شکیل اونیل در یک مصاحبه اعتراف کرد در ابتدا بسیار ولخرج بوده است و اگر مشاور بانک استخدام نمی‌کرد، ورشکست می‌شد.

به گزارش تابناک ورزشی و به نقل از استار، شکیل اونیل یکی از برترین بازیکنان تاریخ NBA بود که چهار قهرمانی را در این رقابت‌ها به دست آورد. او در ۱۹ سال حضور چشمگیر در بسکتبال NBA ثروت زیادی را به جیب زده است. با این حال او در جوانی یک مشاور بانک برای خود استخدام کرد تا پول‌های خود را مدیریت کند و در صورتی که این اتفاق رخ نداده بود، احتمالا سرنوشت اونیل به شکل بدی رقم می‌خورد.

بسکتبالیست سابق در مصاحبه با دیموند جان، یک تاجر و سرمایه گذار آمریکایی اعتراف کرد که در عرض یک ساعت بعد از بستن اولین قرارداد حرفهای، یک میلیون دلار را خرج کرده است. او در این‌باره گفت: پس از امضای اولین قرارداد حرفه‌ای، من در عرض یک ساعت یک میلیون دلار خرج کردم.

اونیل فاش کرد و توضیح داد که چندین ماشین لوکس، جواهرات و سفر به لاس وگاس دلیل این خرج کردن‌ها بوده است. مواردی مانند مالیات بر درآمد و مواردی از این دست را حساب نکردم و اگر در آن سال مشاور بانک را استخدام نمی‌کردم ورشکست می‌شدم، چون دیوانه‌وار پول خرج می‌کردم.

شکیل اونیل کار خود را نه تنها در بسکتبال بلکه خارج از آن نیز طی کرد تا جایی که تبدیل به یکی از ثروتمندترین بازیکنان NBA تبدیل شد. او با ۴۰۰ میلیون دلار پنجمین بازیکن بسکتبال ثروتمند در لیگ بسکتبال آمریکا است و فعلا در زمینه پخش آلبوم موسیقی و فیلم فعالیت دارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل