بازدید 5565
۲

واکنش لیگ قطر به حرمت شکنی پیامبر اسلام در فرانسه

کد خبر: ۱۰۱۱۲۰۳
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۴ 26 October 2020

رقابت‌هاى هفته پنجم لیگ قطر در واکنش به حرمت‌شکنى‌هاى هفته‌هاى اخیر خصوصا در کشور فرانسه در اقدامى نمادین با شعار «حبیبى یا رسول الله» آغاز شد.

بر این اساس در همه ورزشگاه‌هاى میزبان بازى‌ها این شعار زیبا روى سکو‌هاى مقابل دوربین‌هاى تلویزیونى نقش بست و بازیکنان به مقام پیامبر اکرم (ص) اداى احترام کردند.

به نوشته روزنامه الشرق این اقدام پاسخى بود به اهانت‌های مکررى که در برخى کشورها نسبت مقام پیامبر اعظم (ص) صورت گرفته و انتظار مى‌رود سایر بازى‌هاى هفته پنجم لیگ قطر نیز با شعار «حبیبى یا رسول الله» آغاز شود.

پیشنهاد شده تمامى رقابت‌ها در رشته‌هاى مختلف ورزشى قطر در هفته جارى با این شعار زیبا برگزار شود.

فدراسیون فوتبال قطر ,

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
من فکر می کنم نام نبی مکرم اسلام ص را باید در همه جا طنین انداز کرد. همه کشورهای مسلمان باید در جای جای ممالک خویش نام پیامبر ص را بیلبوردها بنرها و... ثبت کنند. همین طور بشارت حضرت مسیح ع را که فرمودند بعد از من پیامبری ظهور می کند که نامش احمد است.
همه مسیحیان عالم باید بدانند که رسول اکرم ص همان پیامبری است که مسیح بشارتش داد.
من پیشنهاد می کنم من بعد هر کس کاریکاتور پیامبر کشید به خصوص شارلی ابدو ، کثیف ترین کاریکاتور ها را برای خودشان بکشید اگر مسئولین کشورش طبق قوانین مبارزه با نفرت پراکنی خودشان مقابله نکردند همان طور برای مسئولانش. .... این همان آزادی بیان است. مگر ندیدید شارلی ابدو چه طور کاریکاتور اردوغان را کشید؟
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار