این هفته کلی عرضه اولیه داریم!

شاخص کل متاسفانه امروز هم یک کانال دیگر به عقب نشست و به کانال یک میلیون و 300 هزار واحدی بازگشت. برخلاف 4 ماه ابتدایی سال اوضاع در بورس اصلا خوب نیست و هر روز شاهد کاهش ارتفاع توسط شاخص کل هستیم.
کد خبر: ۱۰۱۰۹۳۰
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۲ 24 October 2020

به گزارش بورس تابناک به نقل از نبض بورس، تا لحظه تهیه این گزارش شاخص کل با کاهش ارتفاع بیش از 34 هزار واحدی به کانال یک میلیون و 378 هزار و 228 واحدی سقوط کرد. در روز قرمز بورس، بورسی های توئیتر چه گفتند؟

این هفته کلی عرضه اولیه داریم!

سروش خسروی خبرنگار حوزه اقتصاد

فعلا بورس با هنرمندی وزارت صنعت و اصرار به سرکوب قیمت در زنجیره فولاد و خودرو به کف تازه‌ای برخورد کرده؛ اما آیا پس از این کف تازه، «کف‌تری» هم وجود خواهد داشت؟ هرچند پاسخ سوال را فقط مدیران دولت می‌دانند اما اجمالا با ادامه این روند بورس به دوران طلایی کف تر بازی بازخواهد گشت!

آرزو ترکتاز خبرنگار حوزه بورس

صف خرید تایر دولتی در بازار، صف فروش برای سهام تایرسازان در بورس. بعد از رانت خودرو و فولاد، نوبت به رانت تایر رسید.

ابراهیم علیزاده روزنامه نگار اقتصادی

آخرین آمارهای تورم تایید میکند که واقعا هر چقدر ریزش بورس بیشتر شده، شتاب افرایش نرخ تورم هم بیشتر می‌شود.تنها در مهر امسال بیش از ۱۰ ه.م.ت(طبق برآورد دنیای اقتصاد)پول حقیقی‌ها از بورس خارج شده. این پول‌ها کجا رفته و چه تاثیری داشته؟ حداقل تاثیر آن تورم کم‌سابقه ۷% مهر ماه است.

سیده گلناز میرسلیمانی کارشناس و تحلیلگر بنیادی گروه مالی سپهر

صورت های مالی ۶ ماهه ها اومده . دارم گزارش ها رو میخونم و اکسل ها رو آپدیت می کنم. هیچ گونه همخوانی با بازار امروز ندارن... قبلا داشت ولی الان فقط نشستیم ببینم کی هفته بعد رئیس جمهور میشه... این وسط حمایت واعظی هم کرونا گرفت...

صفحه عرضه اولیه

این هفته کلی عرضه اولیه داریم! اکثر عرضه اولیه ها دارن به قیمت عرضشون میرسن،به صورت نامحدود میتونیم بخریم!

منبع: نبض بورس (https://nabzebourse.com)

 

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر