بازدید 51259

واکنش یک نماینده به بداخلاقی در مجلس

غلامرضا نوری قزلجه، سخنگوی فراکسیون مستقلین ولایی مجلس معتقد است: «مجلس همان قدر که موظف به انجام وظایف نظارتی و تقنینی خود است، ملزم به رعایت اخلاق است. ما باید در چارچوب قوانین و آیین نامه داخلی مجلس نسبت به انجام وظایف تقنینی و نظارتی خود اقدام کنیم.»
کد خبر: ۱۰۱۰۷۹۲
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۹ - ۰۷:۵۲ 24 October 2020

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، او می‌گوید:‌ «مردم از ما دعوا، درگیری و فحاشی نمی خواهند بلکه کار و حل مشکلات اقتصادی و معیشتی را می خواهند. اگر ما بخواهیم با طرح برخی از مسائل مجلس را به حاشیه ببریم قوانین و چارچوب ها بهم می ریزند و چیزی حاصل نمی شود که مفید حال جامعه باشد. بلکه نگرانی، اضطراب و حتی بداخلاقی را به جامعه منعکس می کند.»

نماینده مردم بستان آباد در مجلس بر ضرورت رعایت اخلاق اسلامی و حرفه ای از سوی روسای قوا، وزرا، نمایندگان و همه مسئولین در مناسبات و برخوردها با یکدیگر تاکید می‌کند و می‌گوید: «ما نماینده مردم هستیم، مردم به ما اعتماد کرده‌اند و رأی داده‌اند و روی ما خصوصا در زمینه رعایت اخلاق در مناسبات اولیه حساب باز کرده‌اند. شاید عده قلیلی از برخی رفتارهای حاشیه ای خوششان بیاید اما عقل جمعی جامعه همه ما را به خردورزی و رعایت اخلاق در مناسباتمان دعوت می‌کند.»

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۲۲
انتشار یافته: ۱۲
نماینده هامون فقط میان با صدای بلند دکلمه فریاد میزنند. شما نماینده مردمید . مردمی که در فشارند . چقدر تا حالا مجلس در حل مشکلات مردم موفق بوده ؟ چرا مجلسی هامون باسواد و متخصص نیستند که عملکردهای دولتها را اصلاح کنند؟
کدوم مجلس ؟ اولا با رای حداقلی و بدون پشتوانه مردمی شکل گرفته . دوم اینکه دائم حدود صد نفر غایب هستند سوم انکه همان تعدادی که در صحن حضور دارند یا در حال راه رفتن هستند یا در حال حرف زدن با بغل دستی یا بازی با گوشی یا خوردن یا خواب اند. چهارم اینکه یه نفر داره حرف می زنه اکثریت نماینده ها گوش نمی کنند و وسط حرف های وزیر خارجه یا حتی همکارای خودشون داد می زنند بسیار بی نزاکت عمل می کنند . پنجم اینکه موقع رای گیری بعد از این همه جرو بحث و صحبت های موافق و مخالف اخر یه عده رای ممتنع می دهند یعنی همچنان قدرت تشخیص ندارند . ششم اینکه اکثرشون متخصص و قانون دان نیستند و برعکس چند شغله هستند . از این مجلس چه انتظاری می توان داشت
واقعا شما نماینده مردمید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اینقدربی نظمی انجام دهید تا خسته شوید .
مردم اینا را قبول ندارند که به حرفهایشان گوش دهند
نمایندگان با رفتارها و سخنانشان شخصیت خود را نشان میدهند. الفاظی که بکار می برند در شأن هیچ دکتری و بلکه انسان اخلاق مدار و مسلمانی نیست. انگار عده ای برای بر پایی جنگ داخلی آمده اند. خوب است مقداری به فکر مردم باشیم.
باید در انتخاب نماینده آزمایش روانشناسی از همه لحاظ صورت پذیرد نماینده باید در زندگی خانوادگی درست تربیت شده باد باید هوشمند و خلاق باسواد وبا مطالعه در تمام حوزه های نمایندگی باشند نماینده باید همیشه اهل مطالعه باشه با فرهنگ باشه باید دیندار به معنای واقعی کلمه باشند بنظر من همه این ننماینده ها باید چند ماه آموزش ببینند و از نظر تربیت اخلاق وطن پرستی مردم دوستی و وجدان کاری توجیه شوند مردم حزب نمیخوان حزب فقط حزب اله ا
نمیدونم الان مجلس مثلا چه کار مفیدی کرده از موقع انتخابات.
خوب خوابگاهی درست کردن خوب
چرا نمایندگان مجلس روحانی ،رئیس جمهور، همتی رئیس کل بانک مرکزی و محمد ولی رئیس اتحادیه طلا را که باعث سقوط بورس شدند را پیگیری و عزل نمیکنند.این ۳ نفر مردم را تحریک و تشویق کردند که سرمایه های خود را از بورس خارج و به سمت خرید ارز، سکه ،طلا و خودرو ببرند.
مردم دیگه امید به شما نمایندگان ندارن که بخوان کار براشون انجام بدید، تا حالا مجلس چه کاری به نفع مردم انجام داده
کنکور نظام قدیم چیشد ؟ اینطور بفکر مردمید؟ آبان ماه شد هنوز مشخص نشده ک نظام قدیم تمدید میشه یا
سلام انتظار داریم وضعیت معیشتی مردم رو درست کنند باادعای وزیر آموزش وپرورش حقوق معلم افزایش پیداکرده الان اکثر معلمان باحقوقشون نمیتونن دندانهای خرابشون رو پرکنند یا شکم سیر غذابخورند وبقیه مردم از ماهم بدترهم وجود دارن
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار