بازدید 37258

جزئیات کامل ماجرای کتک زدن زنی در آبادان

دیروز آبادان به دلیل پخش کلیپی از کتک زدن و خون آلود بودن یک زن جوان، خبر ساز شد ولی واقعیت این ماجرا چیست؟
کد خبر: ۱۰۱۰۶۱۸
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۵ 23 October 2020

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، امروز تقریباً از صبح زود برخی کاربران فضای مجازی اقدام به پخش کلیپی از خون‌آلود بودن یک زن جوان در منطقه بریم آبادان کردند که به شدت احساسات مردم را جریحه‌دار کرد.

در میان داد و بیدادها و شیون‌های موجود در کلیپ، حرکت ناشایستی از سوی مأمور حراست موجود در منطقه سر می‌زند که احساسات مردم را در مورد این کلیپ بیشتر جریحه‌دار کرد.

تقریباً در فضای مجازی همه اظهارنظرها و نوشته‌ها در حمایت از آن زن جوان بود که صورتی خون‌آلود داشت ولی واقعیت این ماجرا چیست؟

دادستان شهرستان آبادان با اشاره به ماجرای کتک زدن زن جوان و انتشار کلیپ ویدئویی در این شهر، اظهار می‌کند: بر حسب گزارشی که نیروی انتظامی آبادان ارائه کرد، دختر خانمی با هویت معلوم به یکی از منازل شرکت نفت واقع در منطقه بریم آبادان مراجعه می‌کند.

حمید مرانی پور در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه این خانم سلاح سردی (شی‌ء برنده‌ای) را در دست داشته است، می‌افزاید: پس از وارد شدن به منزل با پسری کوچک مواجه می‌شود و با این پسر درگیر می‌شود و وی را مجروح می‌کند؛ اهالی منزل بلافاصله از داخل خانه خارج می‌شوند و از هجوم این خانم جلوگیری می‌کنند.

دستورات رئیس‌کل دادگستری خوزستان

دادستان آبادان در ادامه بیان می‌کند: اهالی این خانه با این خانم درگیر می‌شوند و وی را از ناحیه صورت مورد ضرب قرار می‌دهند؛ درگیری به خارج از خانه کشیده می‌شود که در این هنگام بلافاصله مأموران حراست در محل به محل اعزام شدند و ماجرا را به مرجع ذی‌صلاح گزارش می‌دهند و هماهنگی لازم را با نیروی انتظامی شهرستان صورت می‌گیرد.

مرانی پور با تأکید بر اینکه پس از انتشار این خبر، بلافاصله موضوع را به طور مستقیم به رئیس‌کل دادگستری استان خوزستان اعلام شد و رئیس‌کل دادگستری خوزستان در این خصوص دستورهای لازم را صادر و پیگیری‌های اجرایی را ابلاغ کرد، اظهار می‌کند: پس از تحقیق و بررسی مشخص می‌شود که این خانم بابت اختلافات قبلی و خانوادگی با صاحب این منزل که داشت، به آنها مراجعه می‌کند و درگیری میانشان صورت می‌گیرد.

وی تأکید می‌کند: در این راستا دختر خانم پس از اخذ اعترافات و تعهدات لازم از وی و با قرار گذاشتن وثیقه قانونی، آزاد و به خانواده‌اش تحویل داده می‌شود؛ همچنین زن صاحب‌خانه‌ای که جراحاتی را به این خانم وارد کرده بود، پس از ثبت اقوال وی و طی شدن مراحل قانونی با گذاشتن وثیقه قانونی آزاد شد.

مرانی پور ادامه داد: همچنین آن مأمور نیروی حراست پالایشگاه نفت آبادان که در صحنه حضور داشت و آن رفتار ناشایست را که انجام می‌داد، بلافاصله توسط مرجع انتظامی و مقام قضائی شهر آبادان احضار شد و پس از بازجویی و تحقیقات روانه زندان شد.

وی در ادامه تأکید می‌کند: تحقیقات در مورد کسانی که این فیلم را منتشر کردند و باعث بی امنیتی شهر شدند شروع شد و به زودی این افراد شناسایی و دستگیر و برخورد قانونی و لازم با آنها انجام می‌شود؛ کسانی که بخواهند امنیت و آرامش شهر آبادان را با چنین رفتار و اعمالی مخل کنند، برخورد قاطع و قانونی انجام خواهد شد.

شروع تحقیقات

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی آبادان پس از انتشار فیلم کتک خوردن یک زن توسط چند نفر در فضای مجازی، اظهار می‌کند: تحقیقات پلیس در این زمینه آغاز شده است.

سروان امیر سام کمایی می‌افزاید: در تحقیقات میدانی مشخص شد که زن جوان با صاحب‌خانه اختلاف قدیمی و شخصی داشته و برای تسویه‌حساب وارد خانه شد که توسط اهالی داخل خانه و مأموران حراست منطقه دستگیر و تحویل مأموران کلانتری داده شد.

وی در ادامه می‌گوید: در این زمینه شایعاتی مطرح شده است که زن جوان با در دست داشتن اسید و شوکر به خانه‌ای در منطقه بریم حمله کرده که پس از حضور در خانه، چند زن جوان وی را به شدت کتک می‌زنند و وی را روی زمین خوابانده و نیروی حراستی منطقه با حضور در محل اقدام به دستگیری این زن می‌کند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی آبادان بیان می‌کند: تحقیقات تکمیلی به صورت ویژه برای مشخص شدن واقعیت این اتفاق ادامه دارد و همچنین مأمور حراست فیزیکی پالایشگاه آبادان با دستور مقام قضائی دستگیر شد.

مدیران پالایشگاه دخالتی ندارند

همچنین روابط عمومی شرکت پالایش نفت آبادان در توضیحاتی در خصوص این کلیپ که در فضای مجازی برخی‌ها اعلام کرده بودند که کتک زدن این زن از سوی یکی از مدیران پالایشگاه آبادان بوده است، اعلام کرد: پی انتشار فیلمی در فضای مجازی مربوط به اختلاف و مشاجره خانوادگی یکی از کارکنان پالایشگاه آبادان در منازل مسکونی سازمانی، به دستور مدیرعامل پالایشگاه آبادان، کمیته‌ای برای بررسی بیشتر و دستیابی به حقیقت، تشکیل شده و موضوع در مراجع ذی‌صلاح همچنان در دست پیگیری است.

در این توضیحات آمده است: در عین حال ماجرای فوق ذکر مربوط به مشاجره خانوادگی یکی از کارکنان بوده و ارتباطی به هیچیک از مدیران پالایشگاه نداشته و مطالب منتشر شده در فضای مجازی صحت ندارد. پیشنهاد می‌شود از دامن زدن به شایعات پیرامون یک اختلاف خانوادگی و ورود به حریم خصوصی افراد پرهیز گردد.

دستگیری متهمان

فرماندار آبادان در خصوص انتشار کلیپی از کتک خوردن یک زن در آبادان، بیان می‌کند: همه زنان و مردانی که در این ویدئو دیده می‌شوند دیشب بازداشت شده‌اند.

زین‌العابدین موسوی با بیان اینکه این اتفاق دیروز در آبادان افتاده و دیشب این افراد بازداشت شدند، می‌افزاید: این دعوا به دلیل درگیری‌های شخصی با خانواده مرد اتفاق افتاده است و موضوع کتک خوردن این زن به آن صورتی که در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است، نیست.

وی تأکید می‌کند: دراین‌باره پرونده قضائی تشکیل شد و دادستان آبادان به زودی در این خصوص صحبت خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، انتظار افکار عمومی در این خصوص این است که ابعاد ماجرا کاملاً روشن و مشخص شود کاملاً به مردم اطلاع داده شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۱۱
انتشار یافته: ۴۹
دروغه...هر جوری دوست دارید مسائل رو نشون میدید
جزئیات کامل ؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۳
حالم از این گزارش و شیوه نوشتنش و نویسنده اش بهم خورد
ماستمالی شروع شد. نه مدیر تقصیری داشته، نه اون خانم ها کسی رو کتک زدن، اون مامور حراست هم زن مردم را دستمالی نکرده. فقط کسی که فیلم گرفته و تو فضای مجازی گذاشته تفصیر داشته.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۳
همه خوبن غیر این دختر
آره شماها که راست میگید!!
همه رو گفتی خصومت قبلیو وشخصیو نگفتی چی بوده !
باز جای شکرش باقی عین سحر خدایاری خدا بیامرز نگفتن مشگل روانی داره
کاملا قانع گشتیم کاملا!
این رزمی کار که بشکل دختر درامده با اسید و شوکر و مسلسل و بمب به خانه خانواده شهید حمله میکند ولی کتک میخورد و در حالی که زنان مظلوم دست و پایش را گرفته اند دستمالی میشود!ما خواهان اعدام این دختر یتیم هستیم!
هر چه بگندد نمکش میزنند وای به وقتی که بگندد نمک مامور حراست که قرار است از شرف وناموس این مردم دفاع کند خودش داعش است
پلیس هم بجای تحقیق در پی کسی است که اطلاع رسانی کرده
میخوان مثل همیشه بجای حل مسله صورت مسله را پاک کنند خجالت آوره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۳
درود به شرف کسی که این فیلم را منتشر کرد وگرنه این دختر دستش به هیچ حا بند نبود. پلیس باید از این فرد تشکر کند نه بازداشت
هرگز مدیران و مسولین در هیچ کار ناشایستی در سطح ایران و جهان و حتی منظومه شمسی و کهکشان راه شیری دخالت ندارند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۳
این شامل خانواده های غیورشان هم میشود
به این زن توسط یکی از مدیران پالایشگاه تجاوز شده بود و او حامله شده بود وقتی به خانه مرد متجاوز رفت او را کتک زدند و مامور حراست هم به دستور مرد متجاوز این برخورد غیر انسانی را با زن نگون بخت کرد بقیه حرفها برای رد گم کردن اصل ماجرا است . وجدان داشته باشید و دروغ نگویید .
خدا را شکر که اینترنت هست وگرنه مثل مردم حجاز در 1400 سال قبل بودیم
دروغه
خوشم میاد هنوز کلیپ پخش نشده اینا تا تهش رو رفتند و حکم هم دادن که کی مقصره کی نیست!!! تازه نوع سلاح و اسید و همه چی هم مشخص شده و از همه مهمتر پخش کننده کلیپ رو هم همچین دنبالشند که نگووو. دمتون گرم والا خسته شدیم از این همه دروغ و ظاهرسازی به خدا
چرا باید دستگیر کنن کسیکه فیلم گرفته این واقعیت جامعه ماست پر از خشونت و فساد اگه فیلمش در نمیومد اقای دادستان از تهران بهتون دستور شبانه صادر نمیشد که اینقدر سریع رسیدگی کنید
پسر بچه کوچکی که دماغ می شکند!
برای اصلاح امور در کشور آزادی رسانه ها یک اصل لازم هست، اگر کلیپ منتشر نمیشد هیچ اتفاق مثبتی روی نمیداد ، بجای برخورد با منتشرکنندگان فیلم اونها رو تشویق کنید
سوت زنی فقط در فساد اقتصادی نیست،
اصلا درست همينه كه كساني كه فيلمها و كليپهايي كه مشكلات و خلافهاي افراد را در سطح جامعه نشان مي دهند دستگير كنند!چه معني دارد كه با آبروي اين افراد مجرم و گناهكار بازي كنند؟!البته اگر طرف مشكلش سياسي باشد خود صدا و سيما در يك اقدام انقلابي اقدام به پخش سراسري اعترافات مي كند.به هر حال ظاهرا هر چه مردم كمتر از اين مشكلات خبر داشته باشند يعني كشور بيشتر امنيت دارد!!!
اون مدیر به این دختر بدبختی که یتیمه و جز مادربزرگش کسی رو نداره تجاوز کرده . دختره بی کس و تنها بوده پا میشه میره خونه طرف تو پالایشگاه به اعتراض . خونواده متجاوز کلی میزننش حتی با چاقو بعد اون کثافت مامور حراست اول عین سگ لگدشو میذاره رو بدن این مجروح اسیرشده بعد در اوج سادیسم دستمالی جنسیش میکنه . به چه نقطه ای رسیدیم ؟
یکی از راه های بهم زدن امنیت هر کشوری، ایجاد شکاف بین نیروهای امنیتی و انتظامی با مردم است.
یا باید نیروی انتظامی را خشن نشان داد و یا ضعیف. هر دوسناریو منتظر سوژه اند...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۳
یعنی هیچ حسی نسبت به ظالم و مظلوم نداری ؟
اها یکی نیست بگه اگه اون شخص فیلم نمیگرفت ...این زن چجوری دنبال احقاق حقش میگشت بعدا ...چجوری ثابت میکرد.....بهش بی حرمتی شده و کتک خورده.....نمیگه این کار بالفعل کاری منزجر کنندس میگه عامل پخش کردن فیلمو میگیریم.....
ماجرای اصلی این قضیه رو هم ما میدونیم هم شما. بیخود ماله نکشید
کسانی که فیلم را پخش کردند، فساد را رو کردن باید تشویق شوند. هروقت این مساله رو مسئولین قضایی درک کردند ، می توان به عدالت خوشبین بود
خیلی جالبه، رفتار مامور حراست باعث ناامنی نشده، اما کسی که از این ظلم و فساد سیستم امنیتی فیلم گرفته باعث ناامنی شده.
شما که زحمت کشیدید پوتین اون نامرد بی شرف حراستی را حذف کردید لااقل صورت این دختر را هم شطرنجی میکردید. لطفا اقدام بفرمایید. اخلاقا درست نیست عکس صورت اون بیچاره ار رسانه شما همگانی بشه. ممنون
مقصر فضای مجازیه که گندکاری های اقایون رو افشا میکنه!!!!! قبلاً هم یک نماینده مجلس در تبریز از این دسته گل ها اب داده بود.
اگر اون شخصی که این فیلم را گرفته نبود اصلا" کسی خبردار میشد که حالا ایشون مجبور بشه این آسمان و ریسمان را بهم ببافه . چرا اینقدر از انتشار حقایق توسط مردم میترسید تازه باید به کسی که این فیلم را گرفته جایزه هم بدهند. البته تو مملکتی که مسئولین دوست دارند همه چیز پشت پرده بمونه و مردم در جریان هیچ مسئله ای نباشند این خیلی توقع زیادی است . و به قول این مسئول انتشار حقایق باعث تشویش اذهان عمومی میشه و حضرات مجبور به پاسخگویی
وی در ادامه تأکید می‌کند: تحقیقات در مورد کسانی که این فیلم را منتشر کردند و باعث بی امنیتی شهر شدند شروع شد و به زودی این افراد شناسایی و دستگیر و برخورد قانونی و لازم با آنها انجام می‌شود
آقای دادستان آیا دوست دارید واقعیت های جامعه گم بشه . اکثر قریب به اتفاق مردم با بیان واقعیت در فضای مجازی موافقند . چون اینجوری وقوع جرم از ناحیه هر کسی که باشد تا حد زیادی مهار می گردد . تجربه ثابت کرده تا زمانی که مطالبات مردمی نباشه کارها به نحو احسن جلو نمیره
اونایی که فیلم رو منتشر کردن باعث ناامنی شدن؟ فیلم جورج فلوید که یه آدم خلافکار و بازیگر فیلمای مستهجن بود رو صبح و شب توو همه شبکه ها و اخبار پخش میکردین و هنوز هم دست بردار نیستین ولی برای یه زن توو همین مملکت فقط بلدین ماست مالی کنین و همه رو بگیرین که مبادا کسی بفهمه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۳
آره والا.تا یکماه هر کانالی میزدیم فیلم پلیس امریکایی را نشان میداد که اون خلافکار را خوابانده بود زمین. بچه ام همش ازم میپرسید بابا این چیه همش نشون میدن؟
چرا حقیقت را نمیگیویید که صاحب ان خانه با این دختر بدبخت چه کرده بوده که اون رفته بوده اونجا برای دادخواهی که به یکباره جماعت وحشی ان خانه به سمتش حمله کردن چرا مسئولیت صاحب ان خانه بازگو نمیشود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟خدا را شکر که فضای مجازی هست والا شما تابناکی ها میگفتید الان در ایران گل و بلبل است و هیچ گرانی و اختلاس و دزدی و جرم و جنایت و تجاوز به نوامیس مردم و..... وجود ندارد مردم هوشیارند و از تمامی ماجرا مطلع شماها هم به رسالت واقعی خود عمل کرده و حقیقت را لاپوشانی نکنید ان دختر در این واقعه مظلوم واقع شده
اگر این فیلم نبود، آیا کسی از رفتار کثیف و چندش‌آور مأمور بی‌شرف حراست مطلع می‌شد؟!!

اول با باتوم، بعد با پا..! انگار راضی‌اش نکرده بود که دست را هم به کار گرفت!!!

از سایت تابناک تقاضا دارم دربارۀ حمایت از افرادی که از جرایم فیلم‌برداری می‌کنند، مطالبی حمایتی منتشر کند. چون چنین فیلم‌هایی باعث می‌شود که افکار عمومی نسبت‌یه رفتار مجریان قانون، نظارت کنند و درمقایل نیز، دستگاه‌های انتظامی و قضایی برای یرخورد با مجرمان از هرگونه کوتاهی پرهیز کنند.

درمورد این اتفاق، ماجرای اختلافی که باعث درگیری شده، موضوع صحبت من نیست و طبیعتاً باید دستگاه قضایی به جزئیات این ماجرا بپردازد. ولی دربارۀ رفتار مأمور حراست، اگر این فیلم نبود، حتی اگر آن خانمی که مورد تعرض مأمور حراست قرار گرفته، علیه وی شکایت می‌کرد، هیچ نتیجه‌ای نمی‌گرفت و همه مدعی می‌شدند که او به وظیفۀ خود برای حفظ نظم عمل کرده است!!! درصورتی‌که در این فیلم کاملاً مشخص بود که شهوت فوران‌کردۀ این حیوان، دنبال فرصتی بود که خود را نشان دهد. خدا می‌داند که چه رفتارهای کثیف دیگری را در خلوت با سوءاستفاده از این لباس، مرتکب شده است!!!
آفرین دادستان واقعا داد ستاندی؟ ولی چرا کسانی که این بی داد رو افشا کردند رو مورد عنایت قرار دادی؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۳
اصلا هیچ اشاره ای به تجاوز و باردارشدن این دختر بدبخت نشده. چرا باید یک دختر پاشه بره در خونه همچین هیولاهایی
بجای اینکه از افشاگر این برخورد وحشیانه تمجید بشه، حالا میخوان ببینند کی این کلیپ رو تهیه کرده، مملکتی که سگ رو باز کنند و سنگ رو ببندند بهتر از این نمیشه
این خانم با شوکرو اسید وارد خانه مردم شده که چه غلطی بکند؟
بعد حتما انتظار دارید صاحبخانه به ایشان شربت وشیرینی هم تعارف کند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۳
خودتو به یه روانشناس نشون بده
بررسی کنید بلکمم این دختر جاسوس اسراییلی باشد!!!!!
حل شد مسئله! سیمای میلی با همکاری نیرو های امنیتی دختر خانم مورد نظر را ارشاد کردند و ایشان هم متوجه شدند که مرتکب اشتباه بزرگی شده اند و بیمار روانی هستند و‌ ان مدیر مظلوم واقع شده. ظاهراً مدیر مربوطه مورد تعرض ان خانم قرار گرفته بوده.
فقط شرم
باز هم ماست مالی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۳
اونی که این مطلب رو نوشته فردای قیامت چه جوابی داره بده
واقعا باعث تاسف و ننگ هست که تو این مملکت انقدر به زنا بی احترامی وتجاوز میشه اون بدبخت رفته از خودش دفاع کنه که مثل یه حیوون بهش حمله ور شدن و اون حیوون کثیف نباید به این خانوم دست میزد و باید به سزای اعمالش برسه البته اگه برسه بعید میدونم
مملکتی که سگ رو باز کنند و سنگ رو ببندند بهتر از این نمیشه.؟؟؟؟؟؟!!!!
خدالعنت کنه اون ماموربیشرفوکه ازآب گل آلود ماهی گرفت ودختری ک دستش را گرفته اندرودستمالی کردمردیکه بی ناموس
تابناک ما که چیزایی که نوشتی رو باور کردیم همه صادقانه بود فقط جلوی خندمون رو نمی تونیم بگیریم
......
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی