بازدید 8165
۱

تداوم تعطیلی مراکز تفریحی و تفرجگاهی گیلان

استاندار گیلان گفت: با توجه وضعیت نامساعد و شرایط قرمز کرونایی استان گفت : تمامی تفرجگاه ها و مراکز تفریحی استان و مسیرهای منتهی به آنها همچنان مسدود است.
کد خبر: ۱۰۱۰۴۸۰
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۱ 22 October 2020

به گزارش «تابناک»، ارسلان زارع چهارشنبه شب در برنامه زنده تلویزیونی شبکه خبر اعلام کرد : در این راستا برپایی چادر در پارک ها و بوستان ها نیز ممنوع است و شهروندان از ترددهای غیرضروری و هموطنان هم از سفر به گیلان به شدت خودداری کنند.

وی تصریح کرد : قدردان مردم فهیم گیلان که عموما دستورالعمل های بهداشتی، مراقبتی و تصمیمات ستادهای ملی و استانی مدیریت کرونا را رعایت می کنند و طی هفته اخیر در این زمینه همراهی بیشتری داشته اند و رضایت نسبی از این امر وجود دارد، هستیم اما با توجه به شرایط استان باید همکاری ها افزایش و ترددهای غیرضروری تا حد ممکن کاهش یابد.

رئیس ستاد مدیریت و مقابله با کرونا گیلان عنوان کرد: در گیلان مواهب خدادادی و زمینه های گردشگری بسیاری وجود دارد اما اکنون زمان سفر نیست و این امر از مولفه‌های جدی انتقال ویروس کرونا و تشدید شرایط بحرانی است.

وی با اشاره به اینکه کاهش رعایت دستورالعمل ها منجر به افزایش تعداد مبتلایان می‌شود، اظهار داشت: هر زمان که شاهد آگاهی بخشی از سوی ستادهای ملی و استانی مقابله با کرونا مبنی بر پرهیز از سفر و محدودیت ها در ایام تعطیلات بوده ایم، مردم همکاری و همراهی داشته اند.

وی با اشاره به تعطیلات پیش رو از هموطنان خواست تا جز به اضطرار، از سفر به گیلان به طور جدی خودداری کنند و به سلامت خود و جامعه به عنوان یک حق اجتماعی اهمیت داده و توجه نمایند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
مراکز تفریحی تعطیل ولی تشییع جنازه برگزار میکنین
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار