بازدید 4875

کدام کسب و کارها به طراحی سایت نیاز دارند؟

طراحی سایت یکی از اقداماتی است که می‌تواند کسب و کارها را وارد بازار جدیدی کرده و فرصت دیده شدن و فروش بیشتر را به آن‌ها بدهد. امروزه، سایت‌های متعددی خدمات طراحی سایت را ارائه می‌کنند بنابراین، هر کسب و کاری می‌تواند به راحتی با خرید سایت شرکتی یا فروشگاهی آماده صاحب پایگاه اینترنتی شده و از این طریق با جامعه‌ی مشتریان خود تعامل داشته باشد. این تعامل می‌تواند، شامل مشاوره خرید، فروش محصول و پشتیبانی باشد.
کد خبر: ۱۰۱۰۳۷۲
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۹ 21 October 2020

کدام کسب و کارها به طراحی سایت نیاز دارند؟

طراحی سایت یکی از اقداماتی است که می‌تواند کسب و کارها را وارد بازار جدیدی کرده و فرصت دیده شدن و فروش بیشتر را به آن‌ها بدهد. امروزه، سایت‌های متعددی خدمات طراحی سایت  را ارائه می‌کنند. بنابراین، هر کسب و کاری می‌تواند به راحتی با خرید سایت شرکتی یا فروشگاهی آماده صاحب پایگاه اینترنتی شده و از این طریق با جامعه‌ی مشتریان خود تعامل داشته باشد. این تعامل می‌تواند، شامل مشاوره خرید، فروش محصول و پشتیبانی باشد.

طراحی سایت شرکتی ارزان

وقتی از کسب و کارهای نوپا یا استارتاپ‌ها صحبت می‌کنیم طبیعتا با محدودیت بودجه مواجه هستیم. با وجود این، داشتن وبسایت یکی از ضروری‌ترین امور برای کسب و کارهای نوپا به حساب می‌آید.

شرکت‌هایی که به نحوی خدمتی ارائه می‌دهند یا محصولی را عرضه می‌کنند نیاز دارند که توسط جامعه دیده شوند. روش‌های متعددی برای دیده شدن وجود دارد. نصب بیلبورد تبلیغاتی در یک منطقه‌ی پر عبور و مرور شهر می‌تواند یکی از گزینه‌ها باشد؛ اما این کار هم هزینه‌ی بسیار بالایی دارد؛ هم نهایتا تعداد محدودی از ساکنان یک شهر را با کسب و کار شما آشنا خواهد کرد. این در حالی است که راه‌اندازی وبسایت و مدیریت صحیح آن شما را با هزینه‌ی به مراتب کمتر در معرض دید بی‌نهایت مخاطب قرار می‌دهد.

طراحی سایت شرکتی ارزان یکی از جذاب‌ترین گزینه‌ها برای کسب و کارها در شروع فعالیت است. این خدمت مخصوصا برای شرکت‌هایی که فروشنده‌ی کالا هستند، می‌تواند بسیار مفید باشد. شرکت‌هایی که خدمات طراحی سایت شرکتی ارزان را ارائه می‌دهند کلیه‌ی امور مربوط به خرید دامنه و هاست و پیاده‌سازی بخش مدیریت و قالب سایت را بر عهده می‌گیرند. در نتیجه تنها کاری که لازم است شما انجام دهید خرید سایت آماده شرکتی است.

خرید سایت فروشگاهی آماده ؛ میانبری جالب!

برای راه‌اندازی یک وبسایت همواره مراحلی وجود دارد که باید طی شود. این مراحل عمومل شامل خرید دامنه، اجاره‌ی هاست، ساخت دیتابیس در هاست، نصب CMS، پیاده‌سازی قالب و طراحی سایت هستند. معمولا تنها در پایان این مراحل شما هستند که شما قادر به مشاهده‌ی وبسایت خود خواهید بود. حال تصور کنید که این مراحل را از انتها به ابتدا طی کنید. یعنی ابتدا ظاهر نهایی سایت را ببینید، پسند کرده و بخواهید که برایتان شخصی سازی شود. این همان اتفاقی است که در خرید سایت فروشگاهی آماده رخ می‌دهد. شما هنگام خرید سایت فروشگاهی آماده پیش‌نمایش قالب سایت خود را تماشا خواهید کرد. در صورت پسند کردن طراحی سایت می‌توانید سفارش پیاده‌سازی آن طراحی سایت روی دامنه‌ی دلخواه خود را ثبت کنید.

خرید سایت فروشگاهی آماده از چند جهت به نفع  شما خواهد بود. اول اینکه هزینه‌های مربوط به طراحی سایت به شدت کاهش می‌یابند. به عنوان یک کسب و کار نوپا قطعا کاهش هزینه‌ها برایتان در اولویت است. با خرید سایت فروشگاهی آماده می‌توانید فروش آنلاین خود را آغاز کنید و رفته رفته طراحی سایت را به سلیقه خود شخصی‌سازی کنید.

کسب و کارهای با سابقه و مشکل ورود به دنیای وب!

کدام کسب و کارها به طراحی سایت نیاز دارند؟

یکی از معضلاتی که کسب و کارهای با سابقه با آن مواجه هستند عدم برخورداری از یک سایت با طراحی به روز و پاسخگویی آنلاین است. این کسب و کارها برخلاف شرکت‌های نوپا معمولا مشکل محدودیت بودجه ندارند؛ اما به دلیل عدم احساس نیاز به حضور در فضای مجازی از بازار گسترده‌ی فروش آنلاین غافل شده‌اند.

چنانچه صاحب کسب و کار و برند شناخته شده‌ای هستید و هنوز به پتانسیل‌های موجود در فضای سایبری اطمینان ندارید، می‌توانید با استفاده از خدمات طراحی سایت شرکتی ارزان کاوش خود در دنیای فروش آنلاین را آغاز کنید. در این کاوش که هزینه‌ی ناچیزی برایتان دارد، کافی است پس از خرید سایت فروشگاهی آماده، عکس، مشخصات و قیمت محصولات خود را در آن قرار دهید تا کاربران به خرید اینترنتی از شما ترغیب شوند.

داشتن پشتیبانی آنلاین نیز می‌تواند به اعتبار شما بیافزاید. با داشتن یک پایگاه اینترنتی می‌توانید بخش پشتیبانی آنلاین نیز داشته باشید. این کار علاوه بر این‌که از میزان تماس‌ها تلفنی شرکت می‌کاهد، برای کاربر نیز راه سریع‌تر و مقرون به صرفه‌تری برای رسیدن به پاسخ سوالات و دریافت مشاوره یا پشتیبانی است.

کسب و کارهای اینستاگرامی

کدام کسب و کارها به طراحی سایت نیاز دارند؟

امروزه بسیار از افراد برای عرضه‌ی خدمات یا محصولات خود از اینستاگرام استفاده می‌کنند. صفحات تجاری متعددی را می‌توان در این شبکه اجتماعی پیدا کرد که در زمینه‌ها مختلف از فروش کیف و کفش و لوازم آرایشی و بهداشتی تا بسته‌های آموزش زبان فعالیت دارند.

یکی از معضلات صاحبان این صفحات همواره این است که کاربران به سختی به یک صفحه‌ی اینستاگرامی که می‌تواند توسط هر فردی ساخته شود اعتماد می‌کنند. در واقع، هرچند ممکن است اینستاگرام محصولات شما را به کاربران زیادی نشان دهد، نرخ تبدیل این کاربران به مشتری واقعی معمولا در ابتدای فعالیت پایین است.

طراحی سایت شرکتی ارزان می‌تواند به کسب و کارهای اینترنتی کمک کند که اعتماد کاربر را جلب کند. کاربر با دیدن یک سایت فروشگاهی منتسب به صفحه اینستاگرامی تا حدود زیادی قانع خواهد شد که صاحب صفحه سوء نیتی نداشته و صاحب یک کسب و کار معتبر است. به علاوه، با داشتن یک وبسایت اختصاصی در صورت اعمال محدودیت روی شبکه‌های اجتماعی کاربران خود را از دست نخواهید داد. سایت شما به عنوان پایگاهی که کاملا تحت اختیار شماست، همچنان پل ارتباطی شما با کاربران خواهد بود.

«سایت دیزاین» ؛ دست یاریگرتان در دنیای کسب و کار اینترنتی

کدام کسب و کارها به طراحی سایت نیاز دارند؟

طراحی سایت شاید در گذشته اقدامی پرهزینه و غیرضروری به حساب می‌آمد؛ اما امروزه با رشد مصرف اینترنت و دسترسی اکثریت جامعه به فضای مجازی، داشتن وبسایت به یک ضرورت برای کلیه‌ی کسب و کارها اعم از استارتاپ‌ها و شرکت‌های باسابقه تبدیل شده است.

خوشبختانه، امروزه با وجود مجموعه‌های معتبری همچون «سایت دیزاین»، طراحی سایت به اندازه‌ی قبل پرهزینه و زمان‌بر نبوده و طراحی سایت شرکتی ارزان تر از همیشه است. بنابراین، اگر صاحب کسب و کاری هستید که در آن خدمت یا کالایی را به فروش می‌رسانید، می‌توانید با خرید سایت فروشگاهی آماده از «سایت دیزاین» (sitedesign.ws)، هرچه سریع‌تر نسبت به راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی خود اقدام کنید تا با این کار از بازار گسترده‌ی خریداران اینترنتی نیز بهره‌مند شوید و از غافله‌ی رقبای پرقدرتتان جا نمانید!

توجه داشته باشید سایت آماده‌ای که خریداری می‌کنید، ملاحظات فنی سازگاری با موتورهای جستجو، در آن‌ها رعایت شده باشد؛ اما بهرحال برای بالا آمدن در نتایج جستجوهای مرتبط در گوگل، لازم است پس از راه‌اندازی سایت محتوای سازگار با موتورهای جستجو، تولید کنید و البتـــــــــــــــــه... البته در کنار همه این‌ها سری به وبسایت «سایت دیزاین» بزنید و حجم آفرهای ویژه این مجموعه را با چشمان خودتان ببینید تا باورتان بشود...!

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست