بازدید 21891
۵

ریزش نرخ سکه متوقف شد

نایب رییس اتحادیه طلا و جواهر اظهار داشت: در حالی که روز گذشته قیمت سکه به کمتر از ۱۴ میلیون تومان رسیده بود، امروز قیمت سکه طرح جدید ۱۴ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان است.
کد خبر: ۱۰۱۰۳۳۹
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۴ 21 October 2020

به گزارش تابناک، محمد کشتی‌آرای در گفتگو با ایلنا درباره وضعیت بازار سکه و طلا پس از ریزش ناگهانی قیمت‌ها در روز گذشته گفت: افزایش ۲۰ دلاری نرخ انس جهانی طلا و رشد جزیی دلار باعث افزایش قیمت سکه و طلا نسبت به آخرین قیمت‌های دیروز بازار شد.

وی ادامه داد: در حالی که روز گذشته قیمت سکه به کمتر از ۱۴ میلیون تومان رسیده بود، امروز قیمت سکه طرح جدید ۱۴ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان است.

نایب رییس اتحادیه طلا و جواهر افزود: همچنین امروز قیمت سکه طرح قدیم ۱۳ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان، نیم سکه ۷ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان، ربع سکه ۴ میلیون و ۹۵۰ هزار تومان، سکه یک گرمی ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان و هر گرم طلای ۱۸ عیار یک میلیون و ۲۲۵ هزار تومان است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۵
آقایان خائن محال است بگذارند ارزان شود
ملت نخرند تا این سود جویانی که باعث گرانی میشوند و خون ملت را در شیشه کرده اند تنبیه شوند تا کسیه برای خود ندوزند.
بازار ایران چون 100درصد دست دلالهاست ودولت هم حامی این افراده اجازه کاهش نمیدهند
گول این افزایشهای کذایی رو نباید خورد. همه چیز بستگی به نتیجه انتخابات آمریکا داره!
چگونه است اخیرا هر موقع دلار بالا می رود از اقدامات بازدارنده دولت محترم خبری نیست ولی به محض پایین آمدن دولت با فروش ارز در صرافی ملی با نرخی بالاتر از کف بازار، تلاش در متوقف کردن افت نرخ ارز می نماید. آیا باور کنیم دولت به فکر مردم است و می خواهد تورم را کاهش دهد؟ مردم در تنگنای شدید تامین نیازهای روزمرگی، تامین هزینه درمان، اجاره خانه، ووووو قرار دارند. آیا غیر از دولت محترم، قرار است دولت دیگری به فکر این مردم باشد؟ اگر خیر، پس این چه روندی است که دولت پیش گرفته است؟
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر