بازدید 17141

جلسه غیرعلنی مجلس برای بررسی گرانی‌ها

جلسه غیرعلنی مجلس شورای اسلامی دقایقی قبل برای بررسی گرانی های اخیر با حضور وزیر صنعت،معدن و تجارت برگزار شد.
کد خبر: ۱۰۱۰۲۷۶
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۲ 21 October 2020

به گزارش «تابناک» به نقل از تسنیم، جلسه غیرعلنی امروز (چهارشنبه ۳۰ مهر) مجلس شورای اسلامی دقایقی قبل به ریاست محمد باقر قالیباف رئیس قوه مقننه و برای بررسی گرانی های اخیر با حضور علیرضا رزم حسینی وزیر صنعت،معدن و تجارت برگزار شد.

روز گذشته محمد حسین فرهنگی سخنگوی هیئت رئیسه مجلس اعلام کرده بود که امروز مجلس حدود یک ساعت برای بررسی گرانی های اخیر جلسه غیر علنی خواهد داشت.

لازم به ذکر است پس از جلسه غیر علنی پارلمان، سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی درباره هفته نیروی انتظامی در صحن علنی پارلمان سخنرانی خواهد داشت.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۴
انتشار یافته: ۱۳
به نظرم اگه مملکت رو ول کنیم به امان خدا فکر کنم شرایط بهتر بشه
چهارشنبه ۳۰ مهرساعت ۱۱:۱۰
دلار ۲۸۰۰۰ (دوباره صعودی شده)
سکه ۱۳۸۰۰۰۰۰
بورس منفی ۲۸۰۰ واحد ( دراستانه سقوط به کانال یک میلیون وسیصدهزارواحدی)
حالا چه عجله ای دارن آقایون نماینده ، فعلا مشکلات خودشونو حل کنن بعدا وارد این موضوع بشن .
قربانتان بگردم می شود این همه جلسه و کنفرانس و میزگرد و .... می گذارید بگویید نتیجه ی عملی آن چه شده و چه نتایجی برای مردم داشته؟ اگر از تعزیرات می گویید که برای مردم نیست فقط پول جمع می کنند برای دولت و صندوق دولت و مردم باید تاوان آن را بدهند چون چیزی ارزان نمی شود!!!!!!!!!!!!! علی برکت الله.
دنا من اپشن فول نداره و منم وام يك ميلياردي ميخوام
این گرانی ها کمر نان آوران خانه ها رو رو شکست تا کی باید شاهد این بی نظمی ها و عدم نظارت بر افزایش قیمت ها باشند بهر روی توان مردم نجیب ایران زمین هم حدی دارد کار را بجایی نرسانید که طاقت شان طاق و صبرشان لبریز شود
شکم کرسنه دین و ایمان را به یغما می برد و.....
fبا این جلسات بیهوده دردی از آلام مردم بیچاره درمان نخواهد شد.
خود مجلسیها عامل اصلی گرانی هستند از اولین روز ورود وام و دنا پلاس و گرانی ناگهانی این خودرو و حقوق و مزایا و هدایا و خانه و ... هستند آیا این اشخاص می توانند به مشکلات ملت رسیدگی کنند مجلسی نمایشی برای عوامفریب داخلی و خارجی و به قول رسایی ادای دموکراسی درآوردن با حداقل مشارکت ملت و انتخاب اشخاص بی تخصص. کمیسیونها هم اصلا اشخاص تخصصی وجود ندارد از جمله کمیسیون کشاورزی که با مفهم بیل و کشاورزی و ... بیگانه هستند ما را به خیر شما امیدی نیست بیش از این ضرر به بیت المال و ملت نرسانید.
هیچ کاری برامون نمیکنن مطمئنم
چقدر شما مردم رو فرض كرديد تا حالا كجا بوديد كه چاره كنيد چرا گذاشتيد گران بشود كه حالا بخوايد چاره كنيد .مثل مرد بگيد توافق كرديد حالا ميخوايم به نامه مديريت واسه خودتون وجه بياريد .
عامل خود گرانی ،سیاست های غلط مسئولین هست این که دیگر جلسه نمیخواد ،میخوان بنداز گردن کی ----- آهان یادم رفت مردم مقصر گرانی هستند .
چه عجب نمایندگان از شبنامه نویسی و اعدام رییس جمهور فارق شدند کمی فکر مردم افتادند
با جلسات الکی فقط میخوان سر مردمو شیره بمالن و خودشو نگران جلوه بدن اینا به اسم مجلس انقلابی اومدن ۲۰۰میلیون وام گرفتن دنا گرفتن واکسنهای آنفولانزا رو دادن به اینا نمیدونم خصوصیت انقلاب اینه یا اینا انقلابو اینجوری برای خودشون تفسیر کردن
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست