بازدید 6591

استارت نابغه ایرانی کشتی برای انتقام از گربه سیاه آمریکایی

کد خبر: ۱۰۱۰۲۲۹
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۴ 21 October 2020

در سال 2020 دنیای کشتی انتظار داشت یک دوئل جذاب را در فینال وزن 86 کیلوی کشتی آزاد المپیک ببیند، اما تعویق توکیو 2020 به دلیل شیوع ویروس کرونا این نبرد دیدنی را به تعویق انداخت. 

شاید برای اهالی کشتی ایران سنگین است که می دانند حسن یزدانی، نابغه کشتی ایران نتوانسته رقیب آمریکایی اش را تا به حال شکست دهد. او یک بار در کرمانشاه وقتی یزدانی به تازگی به یک وزن بالاتر رفته بود، توانست این ستاره کشتی ایران را ضربه فنی کند و یک بار هم در مسابقات جهانی بوداپست او را با شکست بدرقه کرد. 

 


با اینکه یزدانی به خاطر این شکست ها کینه ای از تیلور به دل نگرفته و حتی سعی می کند ارتباط خوبی با او برقرار کند، این کشتی گیر آمریکایی دائما در صفحه اینستاگرامش برای نابغه کشتی ایران کری خوانی می کند.
حالا که قرار شده مسابقات جهانی 2020 در صربستان برگزار شود، بازهم احتمال رویارویی این دو کشتی گیر وجود دارد. حسن یزدانی مصاحبه کرده و گفته به چیزی جز قهرمانی فکر نمی کند. قطعا تیلور هم خودش را آماده یک نبرد بزرگ خواهد کرد، اما باید امیدوار بود راند سوم از دوئل این دو نفر به سود حسن یزدانی تمام شود. 

یزدانی که بعد از 10 ماه دوری از تشک در لیگ برتر، کشتی گرفت، حالا در اردوی تیم ملی با انگیزه کسب سومین طلای جهانی خود به تمرین می پردازد. 

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل