بازدید 4648

انعقاد تفاهم نامه همكاری بانك دی با بيمارستان كسری

مديران عامل بانك دي و بيمارستان كسری با هدف گسترش تعاملات في مابين ضمن عقد تفاهم نامه همكاری مشترک، باجه بانك دی را در اين بيمارستان افتتاح كردند.
کد خبر: ۱۰۱۰۰۱۹
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۶ 20 October 2020

انعقاد تفاهم نامه همكاری بانك دی با بيمارستان كسری

به گزارش روابط عمومی بانک دی، دکتر برات کریمی، مدیرعامل بانک دی در مراسم امضاي تفاهم نامه همكاري با تاکید بر نقش تاثيرگذار پزشکان و کادر درمانی به ویژه در دوره شیوع بيماري کرونا، گفت: در اين روزهاي سخت همه مردم كشور، مدیون و مرهون جانفشاني و از خودگذشتگي پزشکان هستند و مجموعه بانك دي، خدمت رسانی به مدافعان سلامت را بيش از پيش وظیفه خود می داند.

کریمی با اشاره به این که بانک دي همواره تلاش كرده تسهیلات گسترده و متنوعي را در اختیار پزشکان، بیمارستان ها و مراكز درماني قرار دهد، افزود: بانك دي طی این سال‌ها همواره ارتباط مناسبی با بخش بهداشت و درمان داشته و امیدواریم با انعقاد تفاهم نامه همكاري و افتتاح این واحد بانکی در بيمارستان كسري سطح همکاری‌ها گسترش یابد.

مدیرعامل بانک دی با اشاره به این که تسهیلات دهی به پزشکان و کادر درمانی بیمارستان كسري با سرعت و سهولت بيشتري انجام خواهد شد، گفت: طرح موفق ديدار دي براي پزشکانی که مشغول به فعالیت در مراکز درمانی، درمانگاه ها، بیمارستان ها یا نزد سایر پزشکان هستند شرايط استفاده از تسهيلات ويژه اي را در كنار ساير خدمات بانك از جمله کارت اعتباری و تسهیلات خرید کالا فراهم كرده است.

کریمی با بیان این كه تا كنون بخش عمده ای از کادر درمان بیمارستان کسری از تسهیلات حمایتی از کادر سلامت بانک دی بهره مند شده اند گفت: بانک دي همواره همراه و حامی نظام سلامت و جامعه پزشکی بوده و در این راستا با ارائه خدمات متنوع مالی، آماده خدمت رسانی به اين طيف ارزشمند است و این روند با قوت بيشتري ادامه خواهد یافت.

دکتر مصطفی صادقی، رييس هیئت مدیره بیمارستان کسری نیز در این دیدار ضمن قدرداني از توجه و خدمات ارزنده بانک دی به جامعه پزشكي و کارکنان و پزشکان این بیمارستان گفت: بیمارستان برای خرید تجهیزات به روز پزشکی نیازمند حمایت بانک دی است که امیدواریم با انعقاد تفاهم نامه زمینه این امر تسریع شود و بانک دي بتواند با ارائه خدمات مالی و بانکی به مجموعه پزشکان، پرستاران، کادر درمانی ما را در تحقق بیش از پیش اهداف این بیمارستان یاری کند.

در اين مراسم، دکتر سید فرزاد اکابری مدیرعامل بیمارستان کسری نیز با ابراز خرسندی از توسعه همکاری های دوجانبه، گفت: اميدوارم انعقاد تفاهم نامه شرایط گسترش فعالیت دو مجموعه را فراهم کند و نیازهای این بیمارستان با حمايت بانک دي تامین شود.

گفتني است در حاشيه اين مراسم، باجه بانك دي در بيمارستان كسري با حضور مديرعامل بانك دي و مديرعامل و رييس هيئت مديره بيمارستان كسري به صورت رسمي افتتاح شد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر