بازدید 4665

مصاحبه با مجتبی میرمبینی و محمد قهرمانی، مهندسانی باتجربه ۱۵ ساله در زمینه مشاوره و فروش دستگاه‌های نظافت صنعتی

در عصر حاضر صنایع مختلفی تمرکز خود را بر آسان‌تر کردن کارهایی قرار داده‌اند که انجام دادن آنها در گذشته برای انسان‌ها با سختی همراه بوده است. صنعت ساخت ماشین آلات و دستگاه‌های نظافت صنعتی  یکی از این صنایع است که خوشبختانه موفق شده‌ است با ارائه دستگاه‌های مختلفی در جهت سهولت امر نظافت صنعتی گامی بزرگ بردارد.
کد خبر: ۱۰۰۹۹۵۰
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۷ 19 October 2020

مصاحبه با مجتبی میرمبینی و محمد قهرمانی، مهندسانی باتجربه ۱۵ ساله در زمینه مشاوره و فروش دستگاه‌های نظافت صنعتی

در عصر حاضر صنایع مختلفی تمرکز خود را بر آسان‌تر کردن کارهایی قرار داده‌اند که انجام دادن آنها در گذشته برای انسان‌ها با سختی همراه بوده است. صنعت ساخت ماشین آلات و دستگاه‌های نظافت صنعتی  یکی از این صنایع است که خوشبختانه موفق شده‌ است با ارائه دستگاه‌های مختلفی چون زمین شوی صنعتی، کف شوی صنعتی، جاروی شهری، مکنده‌ها و بخارشوی‌های صنعتی، انواع اسکرابر برقی و اسکرابر باطری دار و... در جهت سهولت امر نظافت صنعتی گامی بزرگ بردارد. در راستای آشنایی بیشتر با این صنعت، پای صحبت دو تن از مهندسان باتجربه‌ای که هر یک بیش از ۱۵ سال تجربه مشاوره و فروش را برای انواع دستگاه‌های نظافت صنعتی دارند نشسته‌ایم. مهندس مجتبی مبینی و مهندس محمد قهرمانی هر دو از حرفه‌ای‌ترین مشاوران و کارشناسان فروش دستگاه‌های نظافت صنعتی هستند که از طریق شرکت نوین پاک پاسخگوی نیاز صاحبان صنایع مختلف به انواع دستگاه های نظافت صنعتی همچون کف شوی صنعتی، زمین شوی صنعتی، انواع اسکرابر برقی و اسکرابر باطری دار و... هستند. 

  • جناب آقای مهندس میرمبینی برای ما درباره مزیت‌های استفاده از دستگاه‌های نظافت صنعتی مختلف همچون زمین شوی صنعتی اسکرابر بگویید. آیا درست است که استفاده از دستگاه‌های اسکرابر برقی و اسکرابر باطری دار در دراز مدت باعث صرفه‌جویی در مدیریت هزینه‌ها می‌شود؟

قطعا همینطور خواهد بود. این مورد را با ذکر یک مثال برای شما توضیح می‌دهم. فرض کنید برای نظافت کف یک فضا، حقوق و مزایا و مخاطراتی که ممکن است برای هر پرسنل نظافتی به مدت ۵ سال به وجود آید را محاسبه کنیم، و در نظر بگیریم که در روش سنتی باید از چند نیروی کار برای نظافت روزانه این فضا استفاده شود و در مجموع هزینه نظافت سنتی فضای مد نظر چقدر می‌شود. با مقایسه نتیجه این بررسی با راندمان کاری یک دستگاه زمین شوی صنعتی یا کف شوی صنعتی اسکرابر که به طور میانگین 2 تا 3 هزار مترمربع را تنها در یک ساعت به کمک یک نیروی کار نظافت می‌کند، متوجه می‌شویم از لحاظ کاری و ریالی استفاده از دستگاه‌های حرفه‌ای نظافت صنعتی همچون اسکرابر برقی و اسکرابر باطری دار قطعا برای صاحبان صنایع مختلف توجیه اقتصادی دارد. البته باید در کنار بحث اقتصادی استفاده از دستگاه‌های نظافت صنعتی به کیفیت نظافت توسط آنها هم اشاره کنیم. چون با نظافت سنتی هر بار مقداری از آلودگی جمع‌آوری شده و مابقی آن در سطح پخش می‌شود. ولی انواع دستگاه‌های زمین شوی صنعتی همچون اسکرابر برقی و اسکرابر باطری دار نظافت را به صورتی کاملا اصولی انجام می‌دهند. به این ترتیب که برس‌های هر یک از دستگاه‌های کف شوی صنعتی اسکرابر برقی یا اسکرابر باطری دار با قدرتی حدود 200 تا 300 دور در دقیقه به همراه مواد شوینده عمل شستشو را انجام می‌دهند، و موتور وکیوم دستگاه اسکرابر هم به طور همزمان عمل جمع آوری آب کثیف را انجام می‌دهد. تی پشت دستگاه زمین شوی صنعتی اسکرابر نیز عمل خشک‌کنی سطح را به عهده دارد. نکته چشمگیر قضیه اینجاست که همه این مراحل به صورت همزمان توسط دستگاه کف شوی اسکرابر صورت می‌گیرد و اپراتور نظافتی تنها نقش هدایت دستگاه اسکرابر برقی یا اسکرابر باطری دار بر روی سطح را ایفا می‌کند. در نتیجه با اطمینان خاطر خدمتتان می‌گویم که روش نظافت مکانیزه باعث صرفه جویی و نظافت با کیفیتی بسیار بالا و قابل قبول در هر محل و با هر کاربری می‌شود. در کشورهای پیشرفته هم سال‌هاست استفاده از زمین شوی صنعتی و کف شوی صنعتی مورد تایید قرار گرفته، و البته استفاده از این گونه دستگاه‌های نظافت صنعتی را می‌توانیم در دیگر تجهیزات نظافتی مثل جاروی محوطه، بخارشوی، مکنده، واترجت، موکت شوی و دیگر دستگاه‌ها نیز بسط دهیم. 

  • به نظر شما با توجه به اینکه این روزها حفظ پاکیزگی فضاهای عمومی به خاطر کرونا از دغدغه‌های اصلی همه جامعه است، آیا دستگاه‌های نظافت صنعتی می‌توانند با اطمینان بیشتری موجب پاک شدن سطوح از آلودگی‌های خطرناکی چون این ویروس شوند؟

بله حتماْ. پس از تحقیقاتی که در سراسر جهان از جمله کشور ما صورت گرفت، محققان متوجه شدند که ویروس کرونا حتی کف کفش افراد نیز می‌تواند زنده بماند و متاسفانه با قدم گذاشتن بر دیگر سطوح ویروس از کف کفش به آن محل هم منتقل شود. به همین خاطر، همانطور که قبلا هم عرض کردم انواع دستگاه اسکرابر مثل اسکرابر برقی و اسکرابر باطری دار به دلیل برداشتن کامل آلودگی از کف زمین می‌توانند در رفع هرگونه آلودگی از کف زمین بسیار موثر واقع شوند. خوشبختانه برای نظافت سطوح دیگری مانند دیوار، آسانسور، کانتر، تجهیزات بیمارستانی و... نیز می‌توان از دیگر دستگاه‌های نظافت صنعتی همچون بخار شوی، به ویژه بخارشوهای صنعتی با قدرت بالا استفاده کرد که با بخاری حدود دمای 150 درجه سانتیگراد هر ویروسی از جمله ویروس کرونا را از بین می‌برند. نکته اطمینان بخش درباره همه این دستگاه‌های نظافت صنعتی همچون کف شوی صنعتی و بخار شوی صنعتی این است که  این دستگاه‌ها مجهز به مخازن مواد ضدعفونی کننده هستند و در نتیجه می‌توانند عمل ضدعفونی و شستشوی سطوح را به صورت همزمان انجام دهند. خوشبختانه ما نیز در شرکت نوین پاک برای هر فضایی دستگاهی با ابعاد و کارایی مناسب با همان فضا موجود داریم که هر یک از این دستگاه‌ها می‌توانند پاسخگوی نیازی متفاوت در دوران کرونا باشند.

  • جناب آقای مهندس قهرمانی شما هم از باسابقه‌ترین مشاوران خرید و فروش دستگاه‌های نظافت صنعتی مختلف ایرانی و خارجی هستید. برای ما از تجربه‌های مثبتی که در مشاوره و فروش دستگاه‌های نظافتی به صنایع مختلف داشتید بگویید.

خوشبختانه ما افتخار این را داشته‌ایم که تقریبا با تمام صنف‌ها همکاری داشته باشیم و از کارخانه‌ها، بیمارستان‌ها، مجتمع‌های تجاری و فرودگاه‌ها و پایانه‌ها گرفته، تا حتی منازل مسکونی از ما زمین شوی صنعتی تهیه کرده‌اند. به خاطر همین تجربه کاری متنوع می‌توانیم به سرعت متوجه نیاز افراد شده و به نسبت نیازشان به آنها تجهیزات مناسب برای نظافت صنعتی فضای مد نظرشان را معرفی کنیم. به خصوص در حال حاضر که بسیاری از سازمان‌ها و ارگان‌ها در حال برون سپاری فعالیت‌های سازمانی خود هستند، جدا از تجهیز شرکت‌های پیمانکاری به دستگاه‌های نظافت صنعتی، توانسته‌ایم مشاوره‌های مفید و کاربردی بسیاری را نیز به این عزیزان ارائه دهیم که منجر به بهبود روند کاری‌شان شود. زیرا مجموعه نوین پاک نه تنها در زمان فروش و گارانتی و خدمات پشتیبانی در کنار مشتریان خود است، که حتی مشتریانی که پس از چندین سال استفاده از انواع دستگاه نظافتی به خاطر تغییراتی که در مجموعه‌شان رخ داده به فکر فروش دستگاه‌های خویش افتاده‌اند را حمایت کرده و برای فروختن اجناس دست دوم این عزیزان نیز کمک‌شان می‌کنیم. البته با توجه به نوسانات ارزی موجود در بازار کشور ما و ارزشمندی روز افزون دستگاه‌های نظافت صنعتی نسبت به قبل، این عزیزان در هنگام فروش دستگاه‌های قدیمی‌شان پس از چند سال نیز به سود افزوده‌ای دست خواهند یافت که خود نکته قابل توجه دیگری برای تهیه این محصولات است.

  • با توجه به شناخت بالای شما نسبت به ده‌ها دستگاه ایرانی و خارجی مرتبط با نظافت صنعتی، کدام یک از این دستگاه‌ها از کارایی عمومی بیشتری برخوردارند و همواره نظر مثبت مصرف‌کنندگان را به خود جلب کرده‌اند.

ببینید هر دستگاهی از هر برند نظافت صنعتی برای انجام کاری خاص طراحی و تولید شده است. در واقع مثل اتومبیل که همه برندهای تولیدی آن در واقع یک کار را انجام می‌دهند ولی تفاوت بین آنها به کیفیت قطعاتی که در آن به کار رفته و یا آپشن‌هایی که در آن خودرو وجود دارد برمی‌گردد. به طور مثال در انواع دستگاه‌های اسکرابر همچون اسکرابر برقی و اسکرابر باطری دار، توجه به مواردی مثل مستحکم بودن بدنه، انتقال نیروی دستگاه به شیوه جدید و کارآمد گیربکسی به جای مدل قدیمی تسمه‌ای، موتورهای جداگانه برای هر برس شستشو، دیاگ اتوماتیک دستگاه و عمر مفید باطری‌ها بسیار مهم است و بی‌توجهی به هر یک از این موارد می‌تواند موجب بروز مشکلاتی شود. برای مثال در صورت خرید دستگاه‌های زمین شوی صنعتی و کف شوی صنعتی که از کیفیت مناسبی برخوردار نیستند، بعد از یک الی یک سال و نیم باید باطری‌های اسکرابر باطری دار را تعویض کرد که ممکن است هزینه زیادی ایجاد کند. به همین خاطر بنده و دیگر همکاران مشاورم در شرکت نوین پاک در تمام مشاوره‌های خود این مسائل و نکات فنی را به صورت شفاف برای مشتری شرح می‌دهیم تا با آگاهی و اطمینان بهترین دستگاه را از بهترین برند‌ها انتخاب کنند.

  • متشکر از توضیحات خوبی که ارائه کردید. با این حساب نحوه کار شما برای فروش محصولات نظافت صنعتی به چه شکل است؟ آیا تنها به فروش دستگاه‌ها بسنده می‌کنید یا برای نصب و راه‌اندازی و خدمات پس از فروش دستگاه‌های نظافت صنعتی نیز خدمات خاص در نظر گرفته‌اید؟

ما ابتدا پس از انجام هماهنگی‌های لازم از محل مورد نظر مشتریان گرامی بازدید می‌کنیم تا دستگاهی که برای آن فضا مناسب باشد را با در نظر گرفتن بودجه مورد نظر مشتری به ایشان معرفی کنیم. در مرحله بعد دستگاه نظافت صنعتی و تجهیزات انتخابی مشتری را برای تست و دمو به محل مورد نظر مشتری برده و اجازه می‌دهیم خودشان با دستگاه در فضای مذکور کار کنند تا در صورت مثبت بودن نظر و اطمینان از عملکرد مناسب دستگاه و برآورده کردن نیازهای مد نظرشان، با اطمینان خاطر اقدام به تهیه آن کنند. تمامی این مراحل یعنی بررسی و دموی دستگاه در محل مورد نظر مشتری نیز به صورت کاملا رایگان صورت می‌گیرد. بعد از مورد تایید قرار گرفتن دستگاه توسط خریدار، به مرحله نصب و راه اندازی و آموزش نحوه کار با دستگاه می‌رسیم که این امور نیز به صورت رایگان توسط مشاوران و کادر آموزش شرکت نوین پاک انجام می‌شود. در انتها برگه‌های صورت جلسه تحویلی دستگاه و گارانتی و توضیحات مربوط به خدمات پس از فروش دستگاه تحویل مشتری می‌شود. به طور کلی سعی ما آسودگی خیال و اطمینان مشتری از خرید خود است، به همین خاطر به عزیزانی که نوین پاک را برای تهیه دستگاه‌های زمین شوی صنعتی و کف شوی صنعتی خود انتخاب کرده‌اند اطمینان خاطر می‌دهیم که در طول سال‌های فراوانی که از انواع دستگاه‌های کف شوی صنعتی اسکرابر خریداری شده از نوین پاک همچون اسکرابر برقی و اسکرابر باطری دار استفاده می‌کنند، ما در کنار ایشان خواهیم بود و برای انجام خدمات پس از فروش و تامین قطعات مورد نیازشان از هیچ کمک و حمایتی دریغ نمی‌کنیم. ما با ارائه خدمات پس از فروش 15 ساله همراه مشتریان‌مان هستیم. البته مشتریان بسیاری هم داشته‌ایم که بیش از 20 سال است از ما دستگاه خریده‌اند و کماکان ما برای ارائه خدمات پس از فروش درکنارشان هستیم.

  • سوال: خیلی ممنون از توضیحات خوبی که دادید. مطمئنم با خواندن نظرات شما صاحبان صنایع و دوستان زیادی مایل به کسب اطلاعات بیشتر در این باره شده‌اند. به همین خاطر امیدواریم برای خوانندگان این مطلب زمانی برای مشاوره رایگان در نظر بگیرید.

جواب: بله حتماً. ما همه روزه برای پاسخگویی به سوالات دوستان عزیزی که می‌خواهند به کمک دستگاه‌های نظافت صنعتی همچون انواع کف شوی صنعتی باری از دوش پرسنل نظافتی زحمتکش مجموعه‌شان بردارند هستیم. در وبسایت ما به آدرس www.novinpak.com انواع دستگاه‌های نظافت صنعتی به تفصیل معرفی شده‌اند. با این حال دوستان عزیز می‌توانند با مراجعه حضوری به دفتر کار شرکت نوین پاک به آدرس تهران، خیابان شهید بهشتی، خیابان سرافراز، کوچه ۵، پلاک ۱۲، واحد ۱۴ و یا تماس با یکی از شماره تلفن‌‌های ۸۶۱۲۲۸۷۲ – ۸۶۱۲۰۳۳۸ – ۸۶۱۲۲۳۹۳ – ۸۶۱۲۲۷۱۰ – ۰۹۱۲۵۱۴۸۷۸۲۰۹۱۲۱۱۹۱۲۰۲ هر سوالی درباره دستگاه‌های نظافت صنعتی دارند از ما بپرسند. افتخار ما کمک به هموطنان خوبمان برای انتخاب بهترین‌هاست.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # انتخابات
وب گردی