بازدید 8505
۳

روایت معزی از درخواست روحانی از دلسوزان کشور

معاون دفتر رئیس جمهوری اظهار کرد: روحانی امروز از دلسوزان کشور خواست تا اجازه ندهند افرادی با مطامع و منافع زودگذر سیاسی، زمینه‌ساز تحقق آرزوی بدخواهان ایران شوند.
کد خبر: ۱۰۰۹۶۶۹
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۹ 18 October 2020


به گزارش تابناک، علیرضا معزی معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رئیس جمهوری در حساب کاربری خود در توئیتر نوشت: «‏در حالی که دولت ستیزان همچنان بر طبل توهین و تخریب می‌کوبند، ‎روحانی از لزوم انسجام، آرامش و ‎عقلانیت گفت و امروز، از دلسوزان کشور خواست تا اجازه ندهند افرادی با مطامع و منافع زودگذر سیاسی، زمینه‌ساز تحقق آرزوی بدخواهان ایران شوند.»

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
تخریب خوبه مادامی که رئیس جمهور تخریب کنه و وقتی کسی علیه ایشون حرف بزنه تخریب بد و خلاف منافع ملی... چه دغلکارهایی هستید شما!!!
یعنی اینکه هر کسی که رئیس جمهور میشه , با کسانی که از او انتقاد میکنند و میخواهند در خصوص کارهایش توضیح بدهد و پاسخگوی مردم باشد بعنوان تخریب و دشمن شاد کردن یاد میشود و کسانی که بدون هیچ دلیلی از دولت و مسئولین خوب بگویند میشود ایرانی وطن پرست و حرفهایش رو هم شب ساعت 10 از اخبار پخش میکنند .
نمونه همین انسانها همین آقای مسئول معزی است که تا از خونه زده بیرون یه پستی بهش داده اند و ایشون هیچ مشکل کاری و زندگی نداره .
بچه بدو همه دعوا می کنند، پریزیدنت که بچه نیست این همه خطا می کنه. به خودت تکون بده کسی دعوات نکنه
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر