بازدید 5544

مدیران استقلال بی‌خیال هرویه میلیچ شده اند؟

میلیچ یک نامه درخصوص فسخ قراردادش برای باشگاه استقلال ارسال کرد. پس از این تاریخ، این بازیکن کروات قرارداد خود را با باشگاه فسخ کرده
کد خبر: ۱۰۰۹۱۹۵
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۹ 15 October 2020

مدیران جدید استقلال با حجم زیاد بدهی های خارجی مواجه شده اند و فعلا پول و اولویتی برای پرداخت مطالبات هرویه میلیچ قائل نیستند.

به گزارش تابناک ورزشی، باشگاه استقلال در این مدت روزهای سخت و پرچالشی را می‌گذرانند و مدیران این باشگاه در حال حاضر برای حل مشکلات مالی خود به فکر راه حل مشخصی هستند. آنها به زحمت پول دیاباته را جور کرده و پرداخت کرده اند.

مدیران استقلال بی‌خیال هرویه میلیچ شده اند؟

مدیران استقلال تا اینجای کار تمام تمرکز خود را روی پرداخت مطالبات وینفرد شفر برای باز شدن پنجره نقل و انتقالات گذاشته‌اند و مساله‌ای که به آن توجه زیادی نکرده‌اند، پرداخت مطالبات هرویه میلیچ است.

این بازیکن در تاریخ ۸ مهر نامه‌ای به باشگاه داده و اشاره کرده اگر تا ۱۵ روز مطالباتش پرداخت نشود، فسخ می کند. پس از آن میلیچ یک نامه درخصوص فسخ قراردادش برای باشگاه استقلال ارسال کرد. پس از این تاریخ، این بازیکن کروات قرارداد خود را با باشگاه فسخ کرده است.

در حال حاضر میلیچ قول داده که بعد از دریافت مطالبات خود به ایران بازگردد اما تا اینجای کار، خبری از اقدامات مدیران استقلال برای پرداخت پول این بازیکن نیست.

همانطور که مشخص است، میلیچ قرارداد خود را فسخ کرده و می‌تواند به هر تیمی که می‌خواهد برود اما مساله‌ اصلی مطالبات این بازیکن است. میلیچ اخیرا از عدم پرداخت مطالباتش ابراز گله‌مندی کرده و اگر این بازیکن کروات نیز بخواهد شکایتی علیه باشگاه تنطیم کند، می‌تواند باشگاه استقلال را به دردسر تازه‌ای بیندازد و یک پرونده دیگر به انبوه پرونده‌های مالی باشگاه اضافه کند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر