بازدید 4735

بهترین‌های هوآوی را از مانتراسل بخرید

فروشگاه آنلاین مانتراسل انواع گوشی و لوازم جانبی برند هوآوی را با 10 درصد زیر قیمت بازار عرضه کرده است.علاقمندان به محصولات اورجینال و رسمی هوآوی با اطمینان از فروشگاه آنلاین مانتراسل خرید می کنند.
کد خبر: ۱۰۰۸۹۶۶
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۸ 14 October 2020

بهترین‌های هوآوی را از مانتراسل بخرید

فروشگاه آنلاین مانتراسل انواع گوشی و لوازم جانبی برند هواوی را با 10 درصد زیر قیمت بازار عرضه کرده است.

علاقمندان به محصولات اورجینال و رسمی هوآوی با اطمینان از فروشگاه آنلاین مانتراسل خرید می‌کنند.

تلاش تیم مانتراسل دادن بهترین حق انتخاب برای خرید با کیفیت ترین کالا از راحت ترین روش ممکن در عصر کرونا است تا کاربران هم سلامت خود را تضمین کرده و هم تضمین کیفیت محصولات هواوی را از مانتراسل دریافت کنند.

مانتراسل اعتقاد دارد کسب و کار اینترنتی بر پایه صداقت، مشتری مداری و پرهیز از اتلاف وقت مشتریان بوده و زنجیره اعتماد و تعامل دائم رمز موفقیت است.

محصولات هواوی در دو دسته گوشی‌های هوشمند و لوازم جانبی در فروشگاه آنلاین مانتراسل موجود است که با هدف مشتری مداری کمتر از قیمت موجود بازار عرضه می‌شود تا مشتری هم جنس درجه یک دریافت کند و هم از خرید خود راضی شود.

مانتراسل به اصول حرفه‌ای و اخلاق مدار اعتقاد راسخ دارد و در راستای اهداف انسان دوستانه بخشی از درآمد فروش خود را صرف فعالیت‌های خیرخواهانه در توانسرای طلوع مهر می‌کند.

هلدینگ "مانترا" شریک رسمی و اصلی هواوی در ایران است که ضمن فروش آنلاین، به صورت فروشگاهی نیز از 1393 تحت عنوان مانتراتل در شهرهای تهران،مشهد، اصفهان و ... در خدمت خریداران بوده است.

فروشگاه مرکزی مانترا در خیابان جمهوری، بازار چارسو،طبقه هم کف، واحد B12 به فروش فیزیکی مشغول است.

برند شاپ مانترا در مشهد نیز به آدرس خیابان احمد آباد، بین پاستور و بهشت، پاساژ ورسیج،طبقه اول در خدمت هم وطنان مشهدی برای خرید و سرویس خدمات پس از فروش محصولات هواوی است.

همچنین برند شاپ مانتراتل در اصفهان به آدرس خیابان فردوسی، بازار موبایل، طبقه اول،پلاک 1 ضمن فروش محصولات به هم وطنان اصفهانی سرویس و خدمات پس از فروش هم ارائه می‌کند.

بهترین‌های هوآوی را از مانتراسل بخرید

خدمات پس از فروش نیز تحت برند مانتراسرویس، با ارائه گارانتی اصلی و شرکتی هوآوی مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری محصولات هوآوی را در کوتاه‌ترین زمان ممکن حل کرده و رضایت مشتری را در این زمینه جلب کرده است.

بهترین‌های هوآوی را از مانتراسل بخرید

همچنین شما انواع لوازم جانبی گوشی موبایل را می توانید از فروشگاه اینترنتی مانتراسل و از بخش لوازم جانبی هوآوی خریداری نمایید.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی