بازدید 6846

اعلام وضعیت فوق العاده در پایتخت اسپانیا

بنابر اعلام وزارت بهداشت اسپانیا، در هفت روز گذشته، بیش از ۹۰۰ نفر از مردم مناطق مختلف این کشور براثر ابتلاء به کووید-۱۹ جان خود را از دست داده اند.
کد خبر: ۱۰۰۸۸۸۸
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۸ 14 October 2020

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صدا و سیما از شبکه تلویزیونی فرانس ۲۴، مسئولان شهر مادرید پایتخت اسپانیا از روز جمعه با اعلام وضعیت فوق العاده در این شهر، محدودیت‌ها و پروتکل‌های بهداشتی شدیدی به اجرا گذاشته اند.

بر اساس پروتکل‌های بهداشتی در مادرید که به علت همه گیری ویروس کرونا به اجرا گذاشته شده اند، هرگونه مسافرت غیرضروری برون شهری ممنوع است.

بنابر اعلام وزارت بهداشت اسپانیا، در هفت روز گذشته، بیش از ۹۰۰ نفر از مردم مناطق مختلف این کشور براثر ابتلاء به کووید-۱۹ جان خود را از دست داده اند.

وزیر بهداشت اسپانیا در واکنش به درخواست مسئولان مادرید مبنی بر لغو وضعیت فوق العاده نیز گفت، این کار در کوتاه مدت امکان پذیر نیست.

وی همچنین از احتمال اعلام وضعیت فوق العاده در مناطق دیگری از اسپانیا به ویژه شمال این کشور خبر داد و گفت: شمار مبتلایان به ویروس کرونا در برخی از این مناطق بالاتر از مادرید است.

وزیر بهداشت اسپانیا این را هم گفت که فعلا نیازی به اعلام وضعیت فوق العاده در سراسر کشور نیست، ولی مسئولان مناطق خودمختار اسپانیا اقدامات و تدابیر بهداشتی پیشگیرانه لازم را اتخاذ کنند افراد مبتلا خیلی سریع شناسایی شوند و کمک‌ها و لوازم بهداشتی در اختیار عموم مردم قرار گیرد تا آن‌ها کمتر از منازلشان خارج شوند و دیگران را آلوده نکنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها