بازدید 8670
۴
حبیب‌زاده در تذکری به شهردار خواستار شد:

صدور فوری دستور العمل دورکاری کارکنان شهرداری

رییس کمیته نظارت شورای اسلامی شهر تهران از شهردار تهران خواست دستور العمل دورکاری و نوبتی کردن حضور کارکنان شهرداری و کارگران شرکت‌های پیمانکاری را هرچه سریع‌تر صادر و ابلاغ کند.
کد خبر: ۱۰۰۸۷۵۲
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۰ 13 October 2020


به گزارش  تابناک به نقل از مهر، افشین حبیب‌زاده رییس کمیته نظارت شورای اسلامی شهر تهران در دویست و چهل و دومین جلسه شورا در تذکری به شهردار تهران گفت: باتوجه به افزایش آمار فوت و مبتلایان به کرونا در کشور و قرار گرفتن تهران در شرایط ویژه کرونایی که تعداد قابل توجهی از متوفیان و مبتلایان را به خود اختصاص داده است، لازم است شهردار تهران راهکار دورکاری و کار شیفتی را نه تنها برای پرسنل شهرداری بلکه برای پرسنل و کارگران شرکت‌های پیمانکاری که جدا از مجموعه ما نیستند و نباید آنها را نیز تنها بگذاریم، مدنظر قرار دهد.

رییس فراکسیون کارگری شورای اسلامی شهر تهران با تاکید بر اینکه پرسنل پیمانکاران در شرایط سخت و با حقوق و مزایای حداقلی در حال فعالیت هستند، تصریح کرد: تحمیل هزینه‌های گزاف درمانی خارج از توان کارکنان شهرداری و پرسنل و کارگران شرکت‌های پیمانکاری طرف قرارداد با شهرداری است و باید این مهم توسط شهردار تهران مورد توجه قرار گرفته و هرچه سریع تر نسبت به دور کاری و نوبتی کردن کارها اقدام و دستورالعمل لازم در این خصوص را صادر و ابلاغ کند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۴
بازم یه تیتر زرد دیگه از تابناک ! تیتر درستش "درخواست صدور فوری ..." هستش !
حالا کو صادر و اجرا بشه !
چرا اگر امکانش بود این کار رو ابتدای سال نکردند!!!
وقتی که حضوری بود چقدر کار میکردن که حالا دور کار شدن
بفکر مردمی باشین که زندگیشون معطل کار این کارمندان
خدا یا .........
چه شود بیش از دوماه است با سامانه به اصطلاح جهادی 137 برای گرفتگی معبر عبور آب تماس گرفتم متاسفانه شما پی گیری میدهند ولی هیچ اقدامی ضورت نمیدهند بیش از دو سال است برای کوچه بن بستی که معبر بازشده و اتوبان شده است درخواست داشتیم متاسفانه با مصوب شدن هنوز هیچکاری صورت نگرفته است . منطقه 5 شهزداری خیابان گلزار غربی حد فاصله سردار و ایران زمین شمالی .سوال اینجاست با دور کاری چه کسی بداد اهالی شهروندان میرسد
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر