بازدید 5543
۱

بازداشت گوشی قاپان کلاه لبه دار

کد خبر: ۱۰۰۸۳۹۲
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۴ 11 October 2020

احمد نجفی گفت: سارقان جوان در پلیس آگاهی به ۵۰ فقره موبایل قاپی و فروش آن‌ها به مالخری در محدوده مولوی اعتراف و اظهار داشتند، گوشی‌ها را به قیمت کمتری از قیمت واقعی می‌فروختیم و پول حاصله را صرف خوشگذرانی می‌کردیم.

به گزارش میزان، معاون مبارزه با سرقت‌های خاص پلیس آگاهی پایتخت، از دستگیری گوشی قاپان کلاه لبه دار خبر داد و گفت: این ۲ سارق به ۵۰ فقره سرقت موبایل قاپی اعتراف کردند.

سرهنگ کارآگاه"احمد نجفی" در تشریح این خبر گفت: کارآگاهان اداره هجدهم پلیس آگاهی با بررسی پرونده‌های موبایل قاپی، پی به وقوع سرقت‌های مشابه بردند که مال باختگان اظهار می‌داشتند گوشی شان توسط دو موتور سوار جوان، کم سن و لاغر اندام با کلاه لبه دار با استفاده از یک دستگاه موتور سیکلت قاپ زنی شده است.

وی با بیان اینکه در بررسی جغرافیای محل جرم مشخص شد که سارقان در مرکز و جنوب تهران دست به سرقت می‌زند، افزود: در مرحله بعدی از تحقیقات پلیسی، پلاک انتظامی و مالک موتورسیکلت شناسایی و به مشخص شد مالک موتورسیکلت فردی به نام هاشم ۴۲ ساله می‌باشد.

این مقام انتظامی عنوان کرد: در ادامه تحقیقات پلیسی، مالک موتورسیکلت به پلیس آگاهی دعوت و اهظار داشت، موتورسیکلت را به صورت قولنامه‌ی به شخصی بنام رامین ۲۲ ساله فروخته است.

معاون مبارزه با سرقت‌های خاص پلیس آگاهی پایتخت افزود: کارآگاهان در گام بعدی با بررسی سوابق رامین بدست آوردند، وی یکی از مجرمان سابقه دار بوده و پیش‌تر به جرم موبایل قاپی دستگیر شده است و اکنون به اتفاق فردی بنام فرزاد ۲۱ ساله با تشکیل باند دو نفره به موبایل قاپی از شهروندان می‌پردازد.

وی بیان کرد: با هماهنگی بازپرس پرونده هردو سارق در سی ام شهریور ماه در یک عملیات ضربتی در مخفیگاهشان در حوالی جنوب تهران دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه آنان، موتورسیکلت مورد استفاده در سرقت به همراه تعداد ۶۰ عدد مموری کارت گوشی، دو دستگاه گوشی مسروقه کشف و متهمان به همراه اموال کشف شده به اداره هجدهم انتقال یافتند.

این مقام انتظامی پایتخت تصریح کرد: سارقان جوان در پلیس آگاهی به ۵۰ فقره موبایل قاپی و فروش آن‌ها به مالخری در محدوده مولوی اعتراف و اظهار داشتند، گوشی‌ها را به قیمت کمتری از قیمت واقعی می‌فروختیم و پول حاصله را صرف خوشگذرانی می‌کردیم.

سرهنگ نجفی گفت: تاکنون ۴۵ مال باخته شناسایی و هر دو موبایل قاپ با صدور قرار قانونی برای تحقیقات تکمیلی و شناسایی سایر شاکیان در اختیار کارآگاهان اداره هجدهم قرار دارند.

این مقام انتظامی در پایان به شهروندان توصیه کرد: هنگام استفاده از تلفن همراه از لوازم جانبی مانند هندزفری استفاده کنید و به اطرافتان توجه کافی داشته باشید.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
چرا این ها را با یک وثیقه آزادشون میکنید یک روزه!!!!
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار